![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Misschien wel ,het probleem is,destijds plukten ze ons bij ieder overuur we deden..
In het heden plukken ze ons nog meer door de pensioenen te berekenen op een volledige loopbaan... De heren zullen het nooit weten wegens té dom... Maar een feit is dat iedere minderjarige destijds werd betaald voor hetzelfde werk aan een basis die alleen werd bepaald door zijn ouderdom... Wat een destijds 16 jarige tot een goedkope arbeidskracht maakte,en die er nu duidelijk wordt voor afgestraft voor wat de berekening van zijn pensioen inhoudt Laatst gewijzigd door Svennies : 29 maart 2015 om 00:53. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Waar en wanneer heeft GB dit dan voorgesteld in Vlaanderen ook te doen?
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Draagt u niet genoeg bij voor uw pensioen,u krijgt uiteraard minder... draagt u nét genoeg bij voor uw pensioen,u bent de lucky one... Draagt u te véél af,u bent uiteraard de dikke loser aangezien de pensioenen in de privé geplaffoneerd zijn... Kies maar uit mijn beste.. |
|
|
|
|
|
|
#44 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Om Het Bedrijf extra gezond en superconcurrentieel te houden stel ik voor dat de werknemers zelfs bijbetalen om gratis wat overuren te draaien. Met als bijkomende verplichting deemoedig hun klak af te doen wanneer de patroon voorbijloopt. D�*t zal hen leren. Citaat:
Wederom een pareltje van jouw hand. Terug waard om in te kaderen.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 29 maart 2015 om 05:40. |
||
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Er wordt meteen een fles champagne opengetrokken. Kortom, er staat jou een bloeiende carrière te wachten.
|
|
|
|
#46 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Hypochonder : 29 maart 2015 om 05:49. |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik heb in Duitsland als kaderlid nooit een overuur gedraaid zonder betaald te worden en ik draaide tot 90 uren per week. Ik werd betaald van als ik in mijn auto stapte om 5 uur tot ik terug uit mijn auto stapte rond 23 uur. De Duitse CEO van dat bedrijf bood me zelfs nog een gratis woonst in Zweden als ik met hem mee verhuisde naar Zweden toen hij overstapte naar een ander bedrijf. Ik ben hem niet gevolgd, maar ik heb hem wel gevraagd waarom. Zijn antwoord: Du redest nicht, du machst. |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
|
Citaat:
Werk jij als je ziek bent, maar nog steeds een loon krijgt uitgekeerd door de werkgever? Werk jij als je op betaalde vakantie bent? ...
|
|
|
|
#49 | |
|
|
Citaat:
Niemand naar de mond moeten praten, was mijn motto. Het langste contract dat ik ooit getekend heb was 3 jaar. |
|
|
|
|
|
|
#50 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En jij praatte met zo'n kapitalistisch varken ? In plaats van hem te onthoofden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu kom, we gaan met zijn allen één uur gratis langer werken, en de winst kunnen we dan uitkeren aan nieuwkomers zonder uitzicht op een job. .
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Niks nieuws onder de zon dus |
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 29 maart 2015 om 08:49. |
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
|
Citaat:
de werknemer wordt betaald voor elk uur dat hij werkt, en de werkgever betaalt naargelang de prestatie waard is. deal?
|
|
|
|
#56 |
|
|
Weinig zinvol met een hangmat die in sterke mate de waarde van de prestatie beïnvloed.
|
|
|
#57 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Europees Commissaris
|
Misschien nog niet zo slecht, onbetaald overuren draaien. Maar het omgekeerde dan ook. Zo af en toe een uurken of twee vroeger naar huis of een uurke later komen.
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Vreemdeling
|
Gelukkig hebben we nog Bart de Wever die het grote voorbeeld geeft .
Vet betaald worden als parlementslid zonder te presteren of zelfs aanwezig te zijn. Misschien dat hij met deze uitspraak van zijn vriendje Geert het nu eindelijk gratis gaat doen. Voel ik daar de kracht van verandering in mijn kleine teen ??? Jajaj...nee, jammer toch niet. |
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|