Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Ben jij de zever over hoofddoeken kotsbeu?
Het hoofddoekendebat is essentieel en prioritair boven alles! 12 35,29%
Leuke bezigheidstherapie, meer niet. 8 23,53%
hoe meer hoofddoekenzever, hoe minder het mij interesseert! 2 5,88%
Al van day one totaal overbodige discussie! 12 35,29%
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 13 oktober 2004, 21:48   #41
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"Ik heb mijn [size=3]moeder[/size] tevergeefs proberen te [size=3]overtuigen[/size] om zich te sluieren. Ondertussen heb ik me erbij neergelegd. Ik ben het eens met mijn vader. 'Ieder zijn keuze, [size=3]ieder zijn straf[/size], opgelegd door [size=3]God[/size] en niet de mens', zegt hij.''

"Als de overheid de hoofddoek op school verbiedt, zullen we [size=3]hard terugslaan[/size]. Wij, moslimvrouwen, zullen met de steun van onze vaders, broers en neven [size=3]rellen[/size] inluiden."

Om deze reden moeten we ons verweren. Hoe jonger de moslimgeneratie in Europa, hoe fanatieker, hoe groter de hersenspoelende krachten.

Als we de moslims in hun Europa hun vrije gangetje laten gaan eindigt het hier zoals in de Arabische landen: in eeuwenlange duisternis.

Zelfs zijn eigen moeder ontziet dit adderengebroed niet.

Laat ons ons voorbereiden om, als de moslims onder ons toeslaan, nog 10 keer harder terug te slaan.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2004, 22:32   #42
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2004, 22:34   #43
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Darwin:

Oud 14 oktober 2004, 09:46   #44
Spolpoel
Banneling

Standaard

Tjonge toch, het Skill Defect heeft nogal veel last van verzuring. Hoe meer politiek correcte taboes doorbroken worden, hoe hoger de zuurtegraad en de onnozelheidsgraad in zijn ... opmerkelijk verwerkingsproces.
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2004, 10:24   #45
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Snotsmoel,

Koekje van eigen deeg smaakt je precies niet.

Kut hé, zo'n verzuurde gast. Ik zou perfect bij het blok passen, zoals figuren als tegendradigaard al peinst!

Zelf altijd komen met verzuurde praat, en plots tegen verzuring zijn als je aan de andere kant staat.

Zeker als de hypocrisie van je afdruipt!
Oud 14 oktober 2004, 10:51   #46
Spolpoel
Banneling

Standaard

NAAM: Hayar Ettarfi

LEEFTIJD: 16 jaar

BEROEP: Leerling

Draagt al zeven jaar een hoofddoek Sluiert zich ,,omdat ik het licht binnen in me voel'' precies zoals haar profeet. Die had ook last van shizofrenie.

,,Vanaf mijn negende droeg ik hem soms wel en soms niet. Maar op mijn twaalfde besloot ik dat ik me voorgoed zou sluieren. De liefde voor de hoofddoek groeide uit de verhalen die mijn vader vertelde over het leven van de profeet Mohammed, die het raadzaam vond dat vrouwen hun schoonheid bedekten en dat moslims noodgedongen de niet-gelovige vrouwen dan maar moeten lastig vallen in de straat, in discotheken, in recreatieparken. After all mijn profeet zal het geweten hebben met zijn mènage �* 12.

Wie haar haren toont, moet God vrezen. 'Want Allah zal ieder haartje doen branden', waarschuwde mijn vader die voor de 15de keer door de flikken opgepikt werd voor een groepsverkrachting van een niet-gelovige del. Uit angst begon ik een hoofddoek te dragen, daarna werd het een gewoonte en uiteindelijk deed ik het uit liefde voor de hoofddoek. Die liefde kwam voort uit [size=6]simpele[/size] logica. Waarom wil een vrouw haar haren knippen, kleuren, brushen en goed leggen? Omdat haar schoonheid in haar haren zit, toch? Wel, een schoonheid die prikkelt en in seks eindigt, staat gelijk met het begaan van een zonde', zonde voor de vrouw wel te verstaan, maar niet voor de man. Hier begrijp ik papa niet : sex is zonde voor de vrouw maar hij heeft wel een vrouw of meerdere vrouwen nodig omdat hij zo graag neukt als een konijn. Papa droomt ervan een sexuele leven te leiden zoals onze profeet : die had 12 vrouwen en was dus constant aan het neuken. Zijn voorkeur ging wel naar het aangename smalle kutje van zijn kindvrouwtje, allé peutervrouwtje Aisja. Maar 't was eigenlijk om al die jaloerse oude wijven onder controle te krijgen, dat mijn profeet hen verplichtte om zich onder kopvodden te verstoppen.Kwestie van een beetje van dat gejengel vanaf te zijn en op zijn gemak te zitten. Hetgeen niet altijd lukte. Om van die kibbelende wijven af te zijn, ging hij regelmatig in een grot zitten piekeren. T'is daar dat god hem zei dat hij de kopvod moest uitvinden.

,,Ik draag een hoofddoek om me minder aantrekkelijk te maken en me beschermd te voelen. Eén hoofdhaar volstaat immers om de sexueel hitsige moslim een erectie te doen krijgen en zwak als hij is, kan hij zijn lusten niet onder controle krijgen. Om te vermijden dat hij de eigenares van elk uitpiekend haartje zou bespringen, vind papa dat de eenvoudigste oplossing erin bestaat dat de vrouwen zich maar onder tenten moeten verbergen. Naar de dop gaan is al vermoeiend genoeg.
En toch bedek in niet mijn hele schoonheid. Een blik, een lach, alles begint bij het kijken. Op straat loop ik met neergeslagen ogen en negeer ik alle mannen, want dat zijn allemaal potentiële verkrachters zij, althans de moslims. Als mijn ogen kijken, doen ze dat zonder bijbedoelingen. Als je erover nadenkt, heeft een vrouw heel wat te bedekken, want haar schoonheid is alomtegenwoordig en krachtig. Een man hoeft alleen zijn lichaam te verhullen met losse kleren. Want de schoonheid van een man is zijn lijf.'' Zijn haren zijn volgens onze profeet niet erotiserend. De kans dat ik een orgasme krijg bij het zien van mannelijke hoofdhaar is nihil. En omdat ik niet sexueel geprikt kan worden door het mannelijk hoofdhaar, zal ik de mannen dus ook niet lastig vallen of bespringen.

,,Thuis zijn we met vijf meisjes, allen gesluierd. De mensen complimenteren mijn vader met zijn 'prachtige dochters'. Over mijn moeder wordt slecht gesproken omdat ze geen hoofddoek draagt. Ik heb mijn moeder tevergeefs proberen te overtuigen om zich te sluieren. Ondertussen heb ik me erbij neergelegd. Ik ben het eens met mijn vader. 'Ieder zijn keuze, ieder zijn straf, opgelegd door God en niet de mens', zegt hij.'' Niet dat mama zich daar wat van aantrekt, papa krijgt van god zowieso zestig hoeren die hem bij aankomst in het paradijs zullen bespringen, en zij krijgt niets van god. Zelfs niet 1 gigolootje die zijn diensten aanbiedt.

,,Als de overheid de hoofddoek op school verbiedt, zullen we hard terugslaan, omdat papa zegt dat onze god en profeet dat bevolen heeft. De jihad, weet je wel. Wij, moslimvrouwen, zullen met de steun van onze vaders, broers en neven rellen inluiden, want wij moeten de man gehoorzamen. Wat doen hoofddoeken in godsnaam verkeerd? En wat wil de regering met de joden aanvangen: hun krulletjes wegknippen, de vrouwenpruiken afnemen? De regering is bang voor de islamitische invloed. Terecht, want veel Belgen bekeren zich tot de islam, zo kom je immers ook gemakkelijk op den dop. Een vijftal van mijn Belgische vriendinnen is moslim geworden en trekken nu allemaal een leefloon omdat geen enkele werkgever ze in dienst wil nemen. Ja, de moslimnatie in Vlaanderen breidt zich uit.'', de eerste monopolisering is al een feit, in Sint-Gillis en Vorst.

,,Maar mij zie je niet zonder hoofddoek op school. Ik word nog liever huisvrouw. Dat klinkt niet echt geëmancipeerd, maar ik vraag geen medelijden van de Belgen. Laat ze maar medelijden hebben met zichzelf in plaats van met de moslimmeiden.

Deze rubriek focust op een opmerkelijke figuur of gebeurtenis uit de afgelopen week.

www.standaard.be/indekijker
Oud 14 oktober 2004, 10:56   #47
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Snotsmoel,

Koekje van eigen deeg smaakt je precies niet.

Kut hé, zo'n verzuurde gast. Ik zou perfect bij het blok passen, zoals figuren als tegendradigaard al peinst!

Zelf altijd komen met verzuurde praat, en plots tegen verzuring zijn als je aan de andere kant staat.

Zeker als de hypocrisie van je afdruipt!
De aciditeitsgraad van het prot-effectje is aan 't pieken. Opletten, straks wordt je zelfontbrandbaar en da's gevaarlijk met synthetische kopvodden in de buurt !
Oud 14 oktober 2004, 11:27   #48
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de Vexille
Ik zie persoonlijk geen enkele reden waarom wij in West-Europa onze samenlevingsregels (sommige grote en talloze kleintjes, zoals schoolreglementen etc..) zouden moeten aanpassen of zelfs inslikken om een gevaarlijke sekte als de islam ter wille te zijn.
1. Onze samenlevingsregels veranderen voortdurend. Vroeger moest iedereen bvb. in uniform naar 't school, nu is een afgebleekte jeans met een che guevara t-shirtje al goed genoeg.

2. Het is evident dat iemand die naar een bepaalde school gaat, zich ondergeschikt stelt aan het schoolreglement.

Uit 1. en 2. kan dus afgeleid worden dat sommige scholen als regel opleggen dat hoofddoeken niet kunnen, terwijl anderen dat dan weer perfect kunnen aanvaarden.

Citaat:
Is het niet een beetje zoals die gasten die een goedkoop huizeke gekocht hebben langs de spoorweg, maar nu beginnen te klagen dat de trein teveel lawaai maakt? Sorry, maar het gaat hier om inburgering, niet om uitburgering.
Er bestaan nog altijd algemene regels over lawaaihinder, onafhankelijk of ge nu een huizeke dicht bij de spoorweg bezit, dan wel in het midden van de Ardennen woont. Als die algemene regels worden overtreden, hebt ge recht tot klagen.

Zo ook zijn er een pak algemene regels (de "mensenrechten" laten we ze maar noemen) die moeten blijven gerespecteerd worden. Vrijheid van godsdienst is er zo één, en aangezien de islam GEEN sekte is maar een ERKENDE godsdienst, heeft iedereen dus ook de vrijheid die te beleven.

Citaat:
Wie dit simpel gegeven niet begrijpt of het wil tegenwerken, is verantwoordelijk voor de stemmenwinst van partijen die teren op xenofobie.
Bovengestelde maakt duidelijk dat het hier helemaal niet gaat over "een simpel gegeven". Het is hoegenaamd niet zo dat onze samenlevingsregels een statische constructie vormen waar al eeuwenlang niet aan te tornen valt. Het feit dat bepaalde personen daarbij denken dat dit wél zo is, en dat "anderen hun identiteit maar moeten verloochenen of opkrassen", onafhankelijk van de vrijwaring van die identiteit onder bvb. de mensenrechten clausules, kan enkel op het conto van die personen geschreven worden. Meer nog, als u met bovenstaand zinnetje probeert te alluderen dat een stem op een partij als het Blok geen verantwoording behoeft, omdat het toch "de schuld is van een ander", druist regelrecht in tegen alle democratische principes.

Citaat:
Is er meteen ook voor verantwoordelijk dat de zgn. multiculturele samenleving zich ook nooit zal realiseren.
What a joke. Ten eerste kan een samenleving nooit ten gronde "multicultureel" zijn, omdat men moet uitgaan van een bepaald pakket basiswaarden. Ten tweede is het verband tussen de CVP-staat van vroeger die nooit moeite heeft gedaan om die basiswaarden, evenals een aantal andere zaken (zoals taallessen), aan te leren aan gastarbeiders e.d., en personen die nu nog altijd pleiten voor een integratie op basis van gelijke rechten tegenover een assimilatie, me niet geheel duidelijk.
Oud 14 oktober 2004, 11:34   #49
Spolpoel
Banneling

Standaard

[quote=Turkje]1. Onze samenlevingsregels veranderen voortdurend. Vroeger moest iedereen bvb. in uniform naar 't school, nu is een afgebleekte jeans met een che guevara t-shirtje al goed genoeg.

2. Het is evident dat iemand die naar een bepaalde school gaat, zich ondergeschikt stelt aan het schoolreglement.

Uit 1. en 2. kan dus afgeleid worden dat sommige scholen als regel opleggen dat hoofddoeken niet kunnen, terwijl anderen dat dan weer perfect kunnen aanvaarden.

Zo ook zijn er een pak algemene regels (de "mensenrechten" laten we ze maar noemen) die moeten blijven gerespecteerd worden. Vrijheid van godsdienst is er zo één, en aangezien de islam GEEN sekte is maar een ERKENDE godsdienst, heeft iedereen dus ook de vrijheid die te beleven.

NIETS belet je je godsdienst te beleven ZONDER hoofddoek. NIETS tenzij islamitische hardleersheid en de onwil om het begrip godsdienstvrijheid correct te interpreteren.
1) De hoofddoek is geen religieus voorschrift 2) de hoofddoek doet niet aan godsdienstbeleving, dat doet het hoofd dat eronder zit. Maw de vrijheid van godsdienst is op geen enkel moment in gevaar door een kopvodverbod. Dit principe wordt enkel MISBRUIKT om deze achterlijke praktijk op te dringen.
Oud 14 oktober 2004, 11:36   #50
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Heil Protsmoel, de über-paus van alle religies. Er komt in ieder geval al evenveel onzin uit als uit die mummie in Vaticaanstad.

Oud 14 oktober 2004, 11:41   #51
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Heil Protsmoel, de über-paus van alle religies. Er komt in ieder geval al evenveel onzin uit als uit die mummie in Vaticaanstad.

He prottaliban, en als je nu eens begon met mijn stelling te weerleggen?
Lukt niet met je achterlijke mullah-logica hé?

Hé, hé de protturk met zijn toverkopvodden die aan godsdienstbeleving doen, ook als ze in de kleedkast liggen of aan de kapstok hangen.
Groeaahhhhhhhhhhhhhhhhhh !!
Oud 14 oktober 2004, 11:48   #52
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel

Hé, hé de protturk met zijn toverkopvodden die aan godsdienstbeleving doen, ook als ze in de kleedkast liggen of aan de kapstok hangen.
Niet te verwonderen dat de leerlingen van Protturk regelrecht voor .....de dop klaargestoomd worden. Hetgeen al bij al niet erg is, want de achterlijke islamitische praktijk van het gearrangeerd huwelijk is natuurlijk ook een domper op de carriereperspectieven. Voor meisjes althans.
Oud 14 oktober 2004, 12:13   #53
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:

Reminder.
Lukt het niet om mijn stelling te weerleggen?
Houden de 'godsdienst belevende kopvodden' uit je kleerkast een betoging?
Doen synthetische kopvodden aan dezelfde godsdienstbeleving als katoenen kopvodden?
Wat als de kopvod versleten is? Is de pit dan ook uit de godsdienstbeleving?
Oud 14 oktober 2004, 12:38   #54
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
De aciditeitsgraad van het prot-effectje is aan 't pieken. Opletten, straks wordt je zelfontbrandbaar en da's gevaarlijk met synthetische kopvodden in de buurt !
Pas op dat een snotsmoel maar niet verdampt in de battletopic !!!

Jij lijkt me nochtans de ideale CV te hebben voor mijn schijtluizenlijst!
Oud 14 oktober 2004, 13:44   #55
de Vexille
Parlementsvoorzitter

de Vexille's schermafbeelding

Standaard

@ Turkje

Inderdaad, een cultuur is dynamisch ... Ik pleit ook niet voor het fossiliseren van zeden en gewoonten. Maar evenmin voor het ontkennen van het bestaan ervan en het elimineren van onze West-Europese way of life om zonodig de islam ter wille te zijn. Sorry, maar zo werkt dat niet. Het schoolreglement in kwestie is niet gericht tegen de hoofddoek, niet gericht tegen de islam... Het is een kledingvoorschrift dat al heel lang bestaat en refereert naar een vorm van elementaire beleefdheid. En nu weet ik wel dat "beleefdheid" in de oren van velen compleet achterhaald klinkt, maar meer en meer wordt het duidelijk dat een maatschappij zonder omgangsvormen (hoe moeilijk die ook te rationaliseren zijn) eigenlijk onleefbaar is. Het schoolreglement is dus niet discriminatoir, niet rascistisch... hoogstens bekritiseerbaar vanuit een bepaalde hoek. En daarom dus ook niet laakbaar in de juridische zin van het woord.

Meer en meer wordt het duidelijk dat de islam tenminste latent conflicteert met een aantal fundamentele leefregels in onze samenleving. Het onvermogen om de strikte scheiding te zien tussen de geloofsovertuiging / -beleving en het functioneren van de staat; de verregaande discriminatie van de vrouw in het dagelijkse leven; het particularisme; ... maken van de islam op z'n zachtst gezegd een problematisch gegeven en als ik het onverbloemd stel: de islam voldoet aan de definitie van een sekte, wanneer je de beoordeling maakt binnen de context van de West-Europese cultuur. Het officieel "erkennen" van de islam als godsdienst in Europa ligt mij dus niet meteen lekker... Ik ben er ook van overtuigd dat op dit punt nog een stevige discussie zal gevoerd worden.

Ik zie ook niet in hoe moslimvrouwen uit de "vrijheid van godsdienst" het recht gaan opeisen om altijd en overal met een hoofddoek op rond te willen lopen. Maar je mag altijd eens proberen...

En maak je vooral geen illusies; als er iets is wat de groei van extreem rechts mogelijk heeft gemaakt, dan is het wel het oeverloze cultuurrelativisme en de manifeste onwil van de politiek correcte "progressieven". De cultuur rond het cordon sanitaire, dat het politieke debat over deze materies gedurende bijna 15 jaar compleet onmogelijk heeft gemaakt, heeft onnoemelijk veel schade veroorzaakt. De verkiezingsuitslag van het Blok is daar enkel een symptoom van.

Tot slot: ik ben het gezeik over allochtonen en autochtonen, over integratie etc... meer dan beu. Eigenlijk Turkje, zou jij je nick moeten aanpassen en jezelf "nieuw Belgje" moeten noemen (bij wijze van spreken he, je bent uiteraard steeds vrij). D�*�*r komt het eigenlijk op neer. Als "allochtonen" zichzelf nou eens positief opstellen als "nieuwe Belgen" of "nieuwe Vlamingen"; als ze eens wat meer hun potentieel zouden inzien én benutten in deze samenleving; als ze nou eens de kansen zouden grijpen die onmiskenbaar binnen hun bereik liggen, dan zou die zgn. "multiculturele" samenleving al een heel stuk dichterbij komen. In plaats daarvan zie ik enkel (overwegend) de self fulfilling prophecy van het lage zelfbeeld, de met de kop in eigen oerconservatieve aars teruggetrokken gemeenschap, de excuses voor het falen die al klaar liggen nog voordat er een poging ondernomen wordt. Ik baal van het goedpraten van kleine criminaliteit, de vermeende kansarmoede en discriminatie, het loden pessimisme dat overheerst in het milieutje van nieuwe Belgen die zichzelf eigenlijk meer uitsluiten, afsluiten van de samenleving omdat ze te belabberd zijn om hun lot in eigen handen te nemen.

Cultuurverschillen zijn er zeker. Gebrek aan ondernemingszin, indolentie, zeuren en zagen, jezelf kansarm maken, ... behoort niet tot de West-Europese attitude en het is d�*t wat veel mensen mateloos irriteert. Vraag maar eens rond.

En die problematiek moet je niet gaan projecteren op de zgn. "autochtone" bevolking (met alle verwijten vandien), want dat klopt simpelweg niet. Een "nieuwe Belg" die een greintje ondernemingszin heeft en voor zichzelf een mooie toekomst wil uitbouwen, kan dat ook. Het kost moeite, maar dat is voor de "autochtone" belg niet anders. Ik moet ook niet vol zelfmedelijden zitten neuzelen in de zetel, want dan sta ik in no time aan den dop of aan het leefloon.

Wake up. "Allochtoon-zijn" is een keuze, niet iets waarmee je geboren wordt. (enige uitzondering: eerste generatie immigranten)

ps. "nieuwe belg" mag je voor mijn part veranderen in "nieuwe vlaming", "nieuwe antwerpenaar", etc...
Oud 14 oktober 2004, 13:51   #56
MT
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
1.

What a joke. Ten eerste kan een samenleving nooit ten gronde "multicultureel" zijn, omdat men moet uitgaan van een bepaald pakket basiswaarden. Ten tweede is het verband tussen de CVP-staat van vroeger die nooit moeite heeft gedaan om die basiswaarden, evenals een aantal andere zaken (zoals taallessen), aan te leren aan gastarbeiders e.d., en personen die nu nog altijd pleiten voor een integratie op basis van gelijke rechten tegenover een assimilatie, me niet geheel duidelijk.
Wat een giller. Alles moet volgens jullie toch onder jullie luie kl*ten geschoven worden hé. Zijn ze nu echt zo onbekwaam om zelf initiatief te nemen? Toch verwonderlijk dat Italianen, Spanjaarden, Chinezen, enz... geen problemen hebben met integratie.
De avondscholen zitten vol met Vlamingen die vrijwillig vreemde talen leren, meestal dan nog om zich verstaanbaar te maken in het land waar zij jaarlijks op reis gaan. Veel allochtonen wonen hier dertig of veertig jaar en kunnen nog geen volledige zin in het Vlaams. Nu zijn er inburgeringcursussen, en de helft van de ingeschrevenen komt niet opdagen. Wat is hun volgende eis? Ieder zijn privé tolk, betaald door ons geld of wat?
MT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2004, 14:20   #57
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Pas op dat een snotsmoel maar niet verdampt in de battletopic !!!

Haha, het Skill defect nadert het zelfontbrandingspunt. De verzuring kwijlt nu ook al zijn neus.
Ocharme toch, hij moet zo nodig de multikullie-samaritaan uithangen en op de bres spingen voor de islam-logica. Hw pathetic !
Zegt Skill Defect, waarom doe jij geen moeite om mijn stelling te weerleggen?
Heb je verbod gekregen om na te denken van de godsdienst-belevende kopvodden?
Oud 14 oktober 2004, 16:47   #58
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

We weten allebei wie er hier de schijtluis is, is het niet?
Oud 14 oktober 2004, 17:09   #59
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Totaal overbodig debat, inderdaad. Daar komt dan nog bij dat men op dit forum niet eens aan debatteren toekomt, maar dat onze rechtie-slechties blijven hangen in hun blinde haat tegen alles wat vreemd is... Zielig.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2004, 17:13   #60
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Totaal overbodig debat, inderdaad. Daar komt dan nog bij dat men op dit forum niet eens aan debatteren toekomt, maar dat onze rechtie-slechties blijven hangen in hun blinde haat tegen alles wat vreemd is... Zielig.
Hier is hij, Raf, the greatest motherfucker in town...
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be