![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet De Wever ermee stoppen | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
12 | 27,91% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
31 | 72,09% |
Aantal stemmers: 43. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar je geloofwaardigheid win je er niet mee terug.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat was de invloed van N-va op dat moment? (opgericht 2001) Juist, 1 zetel in het parlement bezet door G Bourgeois. Blijkbaar moet dat voldoende zijn om mede verantwoordelijk gesteld te worden voor de werking van het gerecht.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Iedereen kan iedereen van racisme beschuldigen , als je nu zegt , ik ga niet naar den Turk , het zijn daar vettige pitta's zoals in hun vaderland , wettelijk gezien is dit racisme .
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. stoppen waarmee ? hij was juist goe bezig daarmee ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat zal wel, ik denk niet dat het profitariaat gesteld is op BDW.
Na de "democratische?" quarantaine truuk wordt nu "uitmesten" toegepast maar dat woord durven de "democratisch correcten" niet gebruiken. Ze zouden hun schijnheilig masker verliezen. KP op kop.
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. waar wachten die op ?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idealiter zouden de Vlamingen gezamenlijk uit protest uit de structuur België moeten opstappen. Wie wil er in een land leven waar je voor zulke uitspraken gerechtelijk kan worden vervolgd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Behalve dat we er veel voor betalen en ze ons veel last bezorgen.
Wat hebben wij met die holbewoners te maken hier in België?
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je kan met die racismewetgeving zover gaan als je wil , dat heeft geen zin . Ik weigerde ooit een koppel homo's als huurder , ik wist dat ze seksfeestjes gaven met anderen . Mijn huis onder de stront , ik heb ze geweigerd met het smoesje , er zijn nog kandidaten , ik zal wel zien . Een koppel Afrikanen , de meeste zijn onhygienisch , ik heb er zelf in de familie , de kakkerlakken kruipen er rond , ik heb ze geweigerd met het smoesje , er zijn nog kandidaten , ik zal wel zien . We moeten dus liegen tegen ons goesting , weverke heeft al de tijd gehad om iets aan die wet te doen , hij heeft allen zijn heldenstatus uitgebouwd , zich vergallopeerd en nu zit hij ermee . Hoe rapper en strenger ze hem straffen hoe liever . Het kalf van Mozes .
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En weverke , hij piepte niet . En nu kriept hij in de pers .
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door Xander XX Bekijk bericht
Een fascist is iemand, die een ander weg wil, wanneer die ander er een andere mening op nahoudt. Herlees je berichten. Kom tot inkeer. ************************************************** ***** En hoe noemen we iemand die een ander weg wil omdat hij er niets dan last mee heeft ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Is er eigenlijk in de regimepers ergens een poll geweest? Of hebben ze dat niet aangedurfd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een "onverdraagzame"? ![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 1 april 2015 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |