![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat denk je daarover, Petercam?
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. omvat "ons" "u" ? hopelijk niet "ik" ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Overtvelt... Ik zou me maar weinig aantrekken van dit personage. Nog zo'n pion van VOKA. Net zoals rekenwonder Muyters.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang er een tekort is, kan er zelfs geen sprake zijn van enige schuldaflossing. De accenten liggen inderdaad anders tussen EDR 1 en Michel 1, maar wie enkel naar de cijfers van de staatshuishouding kijkt ziet enkel continuiteit. De verandering zal voor volgende legislatuur zijn zeker ? Nog een chance dat we nu door de europese bazooka in een lange periode van extreem lage rente komen, hoe zou de regering anders op het einde van de legislatuur vanuit die continuiteit de bevolking kunnen overtuigen dat zij wel degelijk het verschil maakten ? Geen sossen om op te schieten, geen franstalige commie-bastard belastingregering, geen kaakslagen voor vlaanderen. Who to blame next time ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De man die eerst een riante vertrekpremie wenste op te strijken maar daarna door de Grote Leider teruggefloten werd en hij zijn claim inslikte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Grote Leider? Inconnu au bataljon. Wel ken ik een (zeer) Kleine Leider: little Nero Bart.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een geluk dat we een rekenwonder hadden dat ons pensioen heeft gered dankzij het zilverfonds.
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het maagzuur dat pas doorbreekt bij de 47ste post. ![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 10 april 2015 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 't Schijnt dat System een hevige fan was van BDW.
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De volgende communautaire ronde zal door de PS gevraagd worden, spijtig zal de N-VA tegen dan niets meer te zeggen hebben. Ons lot ligt dus in de handen van CD&V, OVLD en godbetert SPa.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hadden ze op dit forum nog maar wat meer mensen zoals System. Dan zou het niet afgegleden zijn tot een ondermaats forum zoals het nu is. Dieptegang is er niet meer. Alleen wat loze verwijten. Een diepgaande discussie zit er niet meer in. Alle degelijke forummers en debaters zijn weg. Meestal (niet altijd) door verklikking door de Vlaams-nationalisten of omdat ze het toch maar minnetjes vonden.
Nu, let wel, Face-book geeft ook interessante mogelijkheden tot discussie. Ik beperk mijn tussenkomsten dan ook tot het strikte minimum. Een één van dees dagen: foetsi. En zaag dan maar wat verder onder mekaar over hoe slecht Steve Stevaert toch maar was. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 april 2015 om 22:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ferventste klikkers waren geen Vlaams-nationalisten. Noch vormden zij een achterbakse klikkerskliek die uiteindelijk in hun zelfgegraven graf donderden. D�*t waren de "degelijke forummers en debaters" die jij mist. System werd geband omdat hij een dubbelnick van Het Oosten was. Jij bleef beide nicks gebruiken ook al wist je dat dit misbruik niet langer getolereerd werd. Als ik al zo vaak door de mand was gevallen als jij schaamde ik me dood, en was ik allang foetsie.
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent me d'r eentje.
![]() Het resultaat mag er in alle geval wezen. ![]()
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diepgang= zure Bart, zure Bart, zure bart.
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zuur, zuur, zuur ...
uit een benauwde aars kan geen vrolijke scheet komen (Hugo Claus) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |