![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tuurlijk, maar het feit dat het zo'n succes was, is ergens (denk ik) een verklaring waarom vrouwen doorgaans eerder geneigd zullen zijn om geweld binnen de huiselijke sfeer met de mantel der liefde te bedekken .. een verkrachting in het echtelijke bed is nog iets anders dan door een onbekende aangevallen te worden in een donker steegje ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De druppel die het vat... is dan soms het laatste en het gevolg is geweld. Dat wordt onderschat ofwel verzwegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() euh het is schijnbaar lastig te begrijpen dat aangifte van je man doen voor nogal wat vrouwen niet zo evident is, de man is immers in veel gevallen nog steeds de voornaamste broodwinner van het gezin, een onbekende die je iets aandoet daar stapt men makkelijker mee naar de politie, want moreel kan men er ook meer afstand van nemen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als moslim kent men geen verkrachting zeker? Dus geloof jij maar verder in sprookjes en aanbid verder je pedofiele profeet.
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en een verkrachting door je partner die je jaar in jaar uit liefhad en vertrouwde, hoe zag je dat ineens minder traumatiserend zijn ... ik zou denken dat dit net dubbel traumatiserend is ... hoe kan je nog ooit een mens vertrouwen na zoiets ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() klopt, en het was bedoeld als illustratie van wat Guinevere zei over het door de vingers zien wanneer het door de partner gebeurt, want dat werd misbegrepen en men beweerde dat ze verkrachting goed praatte terwijl ze duidelijk had gezegd dat ze het ook steeds als een fout iets ziet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat maakt het uit? Moest MIJN man mij ooit verkracht hebben, sorry hoor. Afhankelijk of niet ............ik zou nog liever met mijn kinderen onder een brug gaan slapen zijn. MAAR hij zou toch zijn straf niet ontlopen hebben. Ik blijf erbij: niemand heeft het recht een ander ongewenst aan te raken. Of dat nu een vreemde is, een nonkel, meneer pastoor, de facteur....maakt niks uit. Verkrachting = verkrachting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() de snoeischaar is ferm ondergewaardeerd in deze problematiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() wel opletten dat je d'r ni zelf met je vingers mee tussen zit !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij: "schat, ik verveel mij,Wat zullen we gaan doen vanavond"? Hij: "Zal ik je eens lekker verkrachten"? Zij: "NEEEEEEEEEEEEEEEE, niet doen please! Ik heb geen eigen inkomsten. Ik ben afhankelijk van jou". ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |