![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dr bestaat zoiets als respect, discipline.. Bij NL/BE leger is dat misschien zo (zuipmachine), maar bij turkse leger absoluut niet.... jij weet zotezien geen ene vuk over de turkse leger
![]() |
![]() |
#42 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Je kan net zo goed niet gelove in god als je zo praat.....
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik ben een ongelovige hond ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laten we in beoordeling van geloven het elementje respect maar vallen : het typische aan sommige geloven, de islam bij vb, is precies dat zij dit begrip NIET kennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Moslims die dit lezen wat er hier allemaal gepost wordt, die kunnen pas begrip tone...maar op andere manier... 90% b*llsh*t 5% feiten, 5% waarnemingen
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ten tweede is het wel erg simpel om te zeggen dat alleen moslims over de islam mogen praten, er is nog altijd vrijheid van meningsuiting op deze site. Meningen kunnen al eens fout zijn, so be it... Ten derde zijn er hier mensen (belgen) die meer hadiths en koranverzen kennen dan de gemiddelde moslim, die de geschiedenis van de islam bestudeerd hebben en die zelfs arabisch spreken. Sommigen doen hier inderdaad wilde uitspraken, maar daarom hoef jij je nog niet geviseerd te voelen of als tegenreaktie alles en iedereen hier beginnen aan te vallen alsof jij het grote gelijk hebt. Niemand heeft gelijk, en onze postings verdwijnen in het niets, we gaan de wereld vooral niet verbeteren. Voor de rest, veel plezier met discussieren...
![]() |
![]() |
#48 |
Burger
|
![]() [quote=VlaamseBelg]Ten eerste beweer je zelf geen moslim te zijn, dus reken je je eigen commentaar tot die 90%, niet? <<Als je wat wist zei je dit niet, ik ben en blijf moslim, dr stroomt nog altijd moslim bloed door me aderen,
maar dat begrijp jij niet.. Once a Turk, Always A Turk Ten tweede is het wel erg simpel om te zeggen dat alleen moslims over de islam mogen praten, er is nog altijd vrijheid van meningsuiting op deze site. Meningen kunnen al eens fout zijn, so be it... <<ja maar niet van die extreem racistische posts, want die vrage erom!! Ten derde zijn er hier mensen (belgen) die meer hadiths en koranverzen kennen dan de gemiddelde moslim, die de geschiedenis van de islam bestudeerd hebben en die zelfs arabisch spreken. <<<maar altijd niet goe din de hoofd zijn omdat ze een doel hebbe die niet bij deze samenleving behoort, bijv. je kan een terrorist een bijbel laten bestuderen, en dat ie uiteindlijk alles weet erover.. Maar zijn doel was niet om zn kennis te verbetere maar om het tege te gebruike.... Sommigen doen hier inderdaad wilde uitspraken, maar daarom hoef jij je nog niet geviseerd te voelen of als tegenreaktie alles en iedereen hier beginnen aan te vallen alsof jij het grote gelijk hebt. <<niemand geeft een tegenreactie dus geef ik maar mn reactie Niemand heeft gelijk, en onze postings verdwijnen in het niets, we gaan de wereld vooral niet verbeteren. <<<dat heb ik gemerkt, maar dr gelove nog altijd *d*oten in de uitspraken van sommige Voor de rest, veel plezier met discussieren... < idd, voor de mense die echt kunnen discussieren... [/QUOTE]
Ne Mutlu Turkum Diyene ![]() Laatst gewijzigd door RealTurk : 12 oktober 2004 om 15:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Of dat de turken met een hoofddoek rond lopen of in hunne bloten, het doet me geen reet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Burger
|
![]() Citaat:
ONCE A TURK, ALWAYS A TURK (of je nou gelovig bent of niet, ik ben zo gebore) En van welke ras ben jij darwin, vand e familie Adolf Frankstein?
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() jullie moeten dan ook helemaal niet integreren. jullie moeten gewoon terug naar turkije, waar kleine trotse turkjes als jij thuishoren. je vaderland, waar je zoveel van houdt. zou ons trots turkje daar nu niet terug naartoe willen? om in het leger 'commando' te worden. ja hé. Laatst gewijzigd door Mitgard : 12 oktober 2004 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je per sé wilt dat wij moeten repatrieren, dan moet Belgie in een nooit geziende economische crisis belanden. Armoede, terreur, biologische infecten moeten overal heersen... ![]() Is het niet wat te vroeg? Over 10 a 20 jaar. En dat hangt ook beetje af van de evoluties in Turkije zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() p,s ik spreek voor mijn eigen. Er zullen zeker hoop mensen zijn die eeuwig hier zullen blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat er veel Europeanen spijtig genoeg niet van alle CULTUR(K)EN houden (zelf gevonden; mooi niet?) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En CulTurKen... nah klinkt als multicul.. Pak gewoon den Turk. Kort en krachtig! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() et voil�* we zijn er:
Citaat:
http://www.turkishdailynews.com.tr/a...?enewsid=94003
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |