![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik vind het enkel spijtig dat U de kern van dat artikel niet begrepen heeft... En neen, ik ga het U niet uitleggen, gezien het toch niets uithaalt Groetjes aan de grootste anti-Amerikaan van dit forum en omstreken ![]() |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
_______________ En dan word je op een mooi ochtend wakker in de onafhankelijke staat Vlaanderen, en merk je dat alles er juist hetzelfde uitziet als de dag ervoor. -- De Openbaringen van Flippend Rund, 1223 |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Lokaal Raadslid
|
Ik vind uw redenering toch maar een rare gedachtekronkel, wellicht met de bedoeling om de aandacht af te leiden van de éénzijdige acties van de Liga, die er steeds als de kippen bij is om de USA aan te vallen, maar voor de rest zedig de andere kant op kijkt.
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Doet volstrekt niks af aan het feit dat het handelsembargo veel mensenlevens heeft gekost. Meestal redeneert een gelobotomeerde amoebe beter dan een rechts ettertje... |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En de groetjes aan uw vriendjes ![]() "Dat heeft onze Yossarian weeral goed gezegd... Wanneer zullen we onze afdeling in Oegstgeest eens gaan bezoeken?" |
|
|
|
|