![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelieve meer uitleg hierover , aub ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Die zwarte jaren! Man man man, elke dag, duizenden doden, iedereen die door de tunnel ging, BOEM KNOTS KABOEM ONGEVAL DOOD! EN DAT ALLEMAAL OMDAT ZE IETS SNELLER REDEN wist je dat dit nog gebeurt in Duitsland, DAGELIJKS? Daar rijdt men met gemak 170 op de snelweg BOEM KNOTSEBOL ALLEMAAL DOOD ZO SNEL JOM OH WOW DOOD ONGEVAL KABOEM TE SNEL IK KAN DA NI VOLGEN NEE JONG ZOT SNEL BOEM Daarbij, WET IS WET !!!i!i!!!iii!!! En gij zijt gene politieker he! tis helemaal niet zo dat we in een democratie leven waar wij zelf de politiekers kiezen die voor ons de wetten maken. Nee nee! *ik geloof dat we nu op Cookiemonster zn niveau zitten...... |
|
![]() |
![]() |