![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan ben je dus ook opgelicht door zo een gore klootzak. Jammer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Begrijp jij dat niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Schepen
|
![]() Is het niet een beetje degoutant hoe de N-VA weer stemmen aan't ronselen zijn in een bepaalde groep; toevallig de groep die er wat beter inzit.
Homans doet de dans van de pauw om ze eens goed te paaien. Laatst gewijzigd door lupus : 30 april 2015 om 16:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als een slechte huurder dan het kot afbreekt, kan de staat de waarborg terugeisen en zelfs direct in beslag nemen via de bankrekening. Voor slechtbetaalde mensen is vier maand huur in één keer ophoesten nu éénmaal een te grote hap uit het familiebudget. Anderzijds mag men wel de procedure vergemakkellijken om moedwillige wanbetalers eruit te zetten. Voor goedbedoelende mensen met tijdelijke financiële problemen kan het OCMW inspringen en de huur regelen. Als die mensen dan later terug ordentelijk verdienen kan het voorgeschoten huurgeld in maandelijkse afbetalingen terugbetaald worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat lijkt me geen goede strategische keuze om te vissen. Domme N-VA. ![]()
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in het appartementsblok alleen al waar ik woon (en het telt maar 8 appartementen) heb ik wel twee eigenaars gekend die, uit arren moede, méér dan één keer tot uitdrijving zijn moeten overgaan, en die kop en kogel hebben ingeschoten aan het verhuur van hun eigendom.
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jouw reactie doet vermoeden dat jij eerder tot de groep behoort die drie maanden huurwaarborg teveel vindt dan bij de groep "die er wat beter inzit".
![]() |
#50 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat jij je graag laat neuken for money. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik laat me namelijk maar door één man "neuken", en dat is uit liefde.
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Is lupus trouwens geen gemene ziekte ?
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De andere is ook vertrokken maar met zware ravage deuren, vloeren en de keuken...tjah. Ikzelf heb geen problemen met het huren van een appartement maar die was niet in behoorlijke staat toch dok ik er wat geld voor, ben wat meer gaan zoeken, totdat ik uitkwam op informatie waarmee een link werd gemaakt naar het ocmw, de verhuurdster in kwestie zelf heeft een zaak als bouwbedrijf plus op hetzelfde domein blijkbaar ook een bankkantoor of toch iets in de richting wijst van bankzaken...voor de rest...kan me een broek worst wezen, na heel wat mails links en rechts bleek dat ze wel bereid was de waarborg te betalen met intresten bij indien ik mijn opzeg zou doen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Op de man spelen is een teken van uitzonderlijke klasse. Jongens toch... ik vermoed dat... ![]() Laatst gewijzigd door lupus : 30 april 2015 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Het probleem ligt niet bij de huurwaarborg. Het probleem ligt bij de keuze van huurders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=50
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het kiezen van huurders staat tegenwoordig haast automatisch gelijk aan discrimineren.
![]() |
#60 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat knuppel doet is heel wat anders. Ze verplaatst het discussiepunt naar mij persoonlijk, vermoedens over mij. Welk toch iets heel anders is, niet ? Het was trouwens beeldspraak hé (?); zij ( de verhuurders ) die de paringsdans aangaan met de N-VA voor het extra geld dat in de weegschaal gelegd wordt. Nu graag terug naar de discussie. Laatst gewijzigd door lupus : 30 april 2015 om 18:25. |
||
![]() |
![]() |