Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 mei 2015, 14:11   #41
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
In Polen en Litouwen is de islam een erkende godsdienst... sinds de Middeleeuwen!

Los daarvan: Praag is geen Oost-Europa, maar Mitteleuropa!
De meeste Polen zouden wellicht van mening zijn: Tataran zijn nog oké (zelfde fertiliteit als ons), maar de rest kan beter buiten blijven. Logisch ook. Niemand is gewonnen met tweespalt.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2015, 14:12   #42
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Oost-Europa kan je inderdaad niet als één groep beschouwen. Daarvoor is het niet homogeen genoeg. Iemand vermeldde het Ottomaanse Rijk hier. Wat hebben Noord-Oost-Europese landen daar nu mee te maken?
Oud 28 mei 2015, 14:29   #43
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Noord-Oost is maar een fragmentarisch deel. De rest van O-Europa had wel degelijk met de Turken te maken. Leer je geschiedenis.

Alles wat vroeger achter het IJzeren Gordijn lag wordt stelselmatig Oost-Europa genoemd. So what? Islamieten vindt je overal, tot in Filand toe. Het zou niet zo moeten zijn dat Islamieten worden gediscrimineerd, maar helaas doen ze extreem weinig zich aan te passen aan onze normen en waarden en laten ze zich er weinig aan gelegen liggen zich tegen het fundamentalistische terrorisme te keren. De grote massa zwijgt en daardoor krijgen ze ook een algemeen stempel opgedrukt. Terecht of onterecht.

Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 28 mei 2015 om 14:30.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2015, 14:40   #44
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
De meeste Polen zouden wellicht van mening zijn: Tataran zijn nog oké (zelfde fertiliteit als ons), maar de rest kan beter buiten blijven. Logisch ook. Niemand is gewonnen met tweespalt.
En jij gaat zeggen wat "dé Polen" zeggen? Dat zullen ze zelf wel doen.

De Tataren wonen daar al eeuwen en er is nooit "tweespalt" geweest. Nochtans heeft Polen in die eeuwen wel heel wat oorlogen én massamoorden - ooit van de Holocaust gehoord b.v.? - gekend.

Wat "de rest" betreft, het is algemeen geweten dat Poolse dames nog al eens met Zuiderse mannen durven trouwen, dus sowieso zullen komende generaties Poolse burgers diverser zijn. Tot spijt van wie het benijdt.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2015, 14:57   #45
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Ik wens de 'Zuiderse' mannen dan veel geluk.
Oud 28 mei 2015, 15:04   #46
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
En jij gaat zeggen wat "dé Polen" zeggen? Dat zullen ze zelf wel doen.

De Tataren wonen daar al eeuwen en er is nooit "tweespalt" geweest. Nochtans heeft Polen in die eeuwen wel heel wat oorlogen én massamoorden - ooit van de Holocaust gehoord b.v.? - gekend.

Wat "de rest" betreft, het is algemeen geweten dat Poolse dames nog al eens met Zuiderse mannen durven trouwen, dus sowieso zullen komende generaties Poolse burgers diverser zijn. Tot spijt van wie het benijdt.
Man, niet-moslims die massamigratie van moslims uit vreemde landen willen vind je haast nergens, evenmin in Polen. Bovendien komt mijn uitspraak van een Poolse persoon op een ander forum. Wat begrijp je bovendien niet van het woord 'wellicht'?

Laatst gewijzigd door Weyland : 28 mei 2015 om 15:14.
Oud 28 mei 2015, 22:15   #47
Paddenstoel
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tandem Bekijk bericht
De quota worden aangepast.
Is het de taak van de EU om diversiteit te bevorderen?

De biodiversiteit is afwezig.
Diversiteit van culturen langs mekaar lukt meestal niet, het leidt tot allemaal individuele hokjes en huisjes van culturen en één grote non-cultuur op straat. Meestal die van verloedering, leeghangen, verweesd en overdonderd achterblijven. Zie Brussel met zijn +200 nationaliteiten.

Op scholen, kinderopvangcentra en allerhande vzw's, ngo's, ocmw's, ziekenhuizen, gemeentebesturen, ... en andere openbare dienstencentra zit men met de handen in het haar dankzij die diversiteit daar mensen mekaar niet meer verstaan.

Als de taak van Europa is, Europa van de kaart te vegen, stel ik me er wat vragen bij.
Paddenstoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2015, 22:25   #48
Paddenstoel
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Dat is eigenlijk naast de kwestie.

We zullen het nooit weten natuurlijk, maar ik denk niet dat we zoveel problemen zouden gehad hebben moesten de migranten Hindoes zijn geweest of Boeddhisten.

Het gaat hier natuurlijk niet over deze mensen zelf, maar over hun godsdienst: de islam. Deze godsdienst is dogmatisch (lees ook: onverdraagzaam) , 'proselitisch', en staat haaks op onze Westerse waarden en/of opvattingen. En dus, hoe minder mensen van deze godsdienst hier, hoe beter.
Persoonlijk denk ik ook niet dat het de diversiteit ten goede zal komen als er overal dezelfde mengelmoes wordt geïnstalleerd.
Bij de culturen in het westen merk je al dat ze er met rasse schreden op achteruit gaan in de grootsteden...
Paddenstoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2015, 22:28   #49
Thuleander

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Hoe durven die eisen om een Europees land te blijven.
Europese sancties, nu!
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2015, 09:20   #50
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Europeaan Bekijk bericht
Oost-Europa heeft groot gelijk!
Het is de hoogste tijd dat Albanië lid wordt van de EU (57% moslims).
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2015, 10:04   #51
Drukazz
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Het is de hoogste tijd dat Albanië lid wordt van de EU (57% moslims).
Idd, op die maffiabende zitten we echt allemaal te wachten! Voor mijn part doen ze er Toerkenland altijd nummer één ook bij, des te rapper dat ballonnetje (EU) zal opengeprikt worden.

Laatst gewijzigd door Drukazz : 29 mei 2015 om 10:05.
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2015, 10:09   #52
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerard_Leek Bekijk bericht
Ik denk dat niet-Europese vluchtelingen zich niet thuis zouden voelen in Oost-Europa. In Oost-Europa is er gewoon geen draagvlak voor de komst van migranten zeker niet uit niet-Europese territoria. In West-Europa kijkt men tegen zulke zaken op een heel andere manier aan. West-Europeanen zien de komst van vreemdelingen als een verrijking omdat deze daar als potentiële consumenten gezien worden. Gezien het feit dat men in Oost-Europa geen migranten wil aannemen dan zou de EU de migranten uit Afrika beter kunnen huisvesten in West-Europa, waar dergelijke mensen al in grote groepen wonen en daar zouden zij zich meer thuis zouden voelen.
In West Europa ligt men te smachten voor de verdere verrijking. Al die honderdduizenden Afrikanen brengen hopen geld mee en zorgen voor consumptie. Dat bedoel je toch?

Wel, ik consumeer nu wel hoe langer hoe minder omdat ik mijn geld moet afgeven zodat die Afrikanen kunnen consumeren.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2015, 00:22   #53
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerard_Leek Bekijk bericht
Ik denk dat niet-Europese vluchtelingen zich niet thuis zouden voelen in Oost-Europa. In Oost-Europa is er gewoon geen draagvlak voor de komst van migranten zeker niet uit niet-Europese territoria. In West-Europa kijkt men tegen zulke zaken op een heel andere manier aan. West-Europeanen zien de komst van vreemdelingen als een verrijking omdat deze daar als potentiële consumenten gezien worden. Gezien het feit dat men in Oost-Europa geen migranten wil aannemen dan zou de EU de migranten uit Afrika beter kunnen huisvesten in West-Europa, waar dergelijke mensen al in grote groepen wonen en daar zouden zij zich meer thuis zouden voelen.
In Oost Europa hebben ze hierover gelijk. We zouden er beter een voorbeeld aan nemen.
griezel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2015, 00:24   #54
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
zowat dezelfde collectie als die tegen het homohuwelijk stemden vermoed ik
Ik vraag mij dan af wat er met al die homo's gaat gebeuren, eens dat die islamietische immigranten hier in de meerderheid zijn...
Dat gaat een bloederige aangelegenheid worden denk ik...
Oud 1 juni 2015, 00:25   #55
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuggie Bekijk bericht
Oost Europa heeft honderden jaren onder de knoet van de Ottomanen mogen leven en Polen heeft de rest van Europa twee keer behoed voor een verdere moslim overheersing.

Het is goed om te zien dat het collectieve geheugen aldaar nog functioneert.
22222222222222222222222222
Oud 1 juni 2015, 00:27   #56
griezel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht
SPA en Groen naar ginder sturen

U kan ze "een mooie collectie doorrookte en doorzopen koppen..." noemen Another Jack, doch kan u ontkennen dat bij alle grote problemen op wereldvlak moslims zijn betrokken. De mensen in Oost-Europa doen dit zeker niet.

Voor het westen van EU is de invasie een feit, en het is een kwestie van tijd vooraleer West-EU ten onder zal gaan.

Politiek correct antwoord: niets aan de hand, niets te zien. Alles onder controle. Het is maar de enkeling. Doorlopen mensen...

.
Onze kleinkinderen gaan ons haten voor deze criminele " politiek correcte " kortzichtigheid.
Oud 1 juni 2015, 06:07   #57
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Misschien is de tijd gekomen dat, om zich nog bij ietwat soortgenoten/gelijkgestemden thuis te voelen, de Vlaamse Aboriginal naar Oost-Europa emigreert?
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be