![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Allez. Hun aantal aanhangers is in vrije val binnen een sociaaleconomische regering, dus schrijven ze doodsbedreigingen voor zichzelf in een poging het over iets anders te hebben. Is er iemand die de bedreigingen echt serieus neemt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() Welke deel van mijn bericht is gezever?
Dat N-VA in vrije val is? Op een jaar tijd vier procentpunten verliezen, is zowat ongezien. Of dat de N-VA het koste wat het kost over de islam wil hebben telkens zij doorhebben dat ze slaag aan het krijgen zijn in discussies over andere onderwerpen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N-VA = VB-Full.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Links kakt op rechts !!
Rechts kakt op links !! In alle andere gevallen: De ene kakt op de andere !! de andere kakt op de ene !! Wie heeft er toen , nu & in de toekomst gelijk gekregen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Links kakt op rechts !!
Rechts kakt op links !! In alle andere gevallen: De ene kakt op de andere !! De andere kakt op de ene !! Wie heeft er toen , nu & in de toekomst gelijk gekregen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 24 mei 2015 om 20:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Graag had ik kunnen lezen wie hier volgens jou zit te "kicken". Doodsbedreigingen zijn een ernstige zaak waar niet op te "kicken" valt.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 24 mei 2015 om 20:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan het ook bekijken als een pathetische poging van Bart De Wever om het onderwerp te zijn van emotioneel geladen gesprekken om aldus Maggie De Block van haar troon te verstoten als populairste politicus. ![]() Als je wilt weten hoe je als publiek persoon het beste reageert op doodsbedreigingen raad ik je er op na de berichtgeving op de officiële twitter-account van Maggie De Block er op na te lezen: https://twitter.com/doctermaggie
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 24 mei 2015 om 20:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maakt niet. Bart De Wever kan beter de communicatie hierover overlaten aan de bevoegde autoriteiten ipv er op de VTM erover te palaveren.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een pertinente vraag. Door wie laat Bart De Wever zich adviseren als het op doodsbedreigingen aankomt, door zijn marketing-team of door veiligheidsadviseurs en de bevoegde autoriteiten ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Vlaams Belang heeft hier oplossingen voor in hun programma. Terloops; N-VA heeft met het Vlaams Belang een meerderheid in het college van Antwerpen.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zou niet mogen geweten zijn uit welke hoek die bedreigingen dan komen? Zit jij daarmee verveeld? Laatst gewijzigd door Spitting Image : 24 mei 2015 om 21:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Danny Verstraeten kwam er niet mee aandraven zonder toelating van de N-VA.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Jaja, journalisten moeten rekenschap geven aan N-VA... wil je dat zeggen? Man, toch. Maak je niet zo belachelijk. En als je het toch wilt doen, kom dan met bewijzen van zulke trolbeweringen.
Laatst gewijzigd door Spitting Image : 24 mei 2015 om 21:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() I hate to burst your bubble. De onderwerpen van dergelijke interviews zijn in onderling overleg vastgelegd. Het komt wel voor dat journalisten ook vrij vragen mogen stellen en de interviews achter worden voorgelegd om na te lezen. Dat is niet geval bij journaal-items.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doodsbedreigingen aan iemand betekenen geen opschorting van de vrije meningsuiting. Als de belangrijkste politieker van een land (vb. de echte premier, die het Weverke is) met de dood bedreigd wordt, dan horen wij, levend in een would be democratisch land, dat te horen te krijgen. Wij moeten dat weten om deskundig onze politieke positionering te kunnen bepalen, om de maatregelen van de regering te kunnen beoordelen, om "vrij maar geïnformeerd te kunnen stemmen". .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gaan BDW&co nu stoppen met de Marokkaanse en moslimgemeenschap zwart te maken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Vlamingen, die zijn uiteraard vrij van enige "etter". Kijk, het spijt me als moslim ten zeerste dat BDW doodsbedreigingen vanuit islamitische hoek kreeg. Maar hij weet dat dit inderdaad het werk is van een extremistische enkeling en niet representatief is voor de gehele gemeenschap. Dit kan hij ook zeggen als hij de bedreigingen aan zijn adres publiekelijk meent te maken, weet je wel. Ik heb liever politici die kleur bekennen dan zij die keer op keer schijnheilig een mes in je rug steken. |
|
![]() |
![]() |