![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ze zulke prijzen durven vragen slaat me in pure verbazing. Er waren panden waar je simpelweg nog teveel werk in had. En ik geef dat niet cash. Een overschrijving is in beide partijen het voordeel. Als de verhuurder de waarborg opbrast is het achteraf nog te tracen. En liever een geblokkeerde rekening want dan zijt ge allebei zeker. De wet is relatief, maar sommige dingen zijn er om je te beschermen en die benut je dan meer beter. Better safe than sorry. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Een overschrijving is 3 werkdagen later. Dus?
En dat hij er niet mee naar de bank met me wil gaan en de sleutels erna niet kan overhandigen, doch leegstaand is, is niet loesj te noemen? Das gathaar gewoon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zou de verhuurder zoveel moeite doen als het in 10 minuten kan opgelost zijn . Gangbare handelspraktijken . Kan ik iets van jou kopen en ermee wegrijden met de belofte op een overschrijving ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Het systeem van het storten van de huurwaarborg op een gedeelde rekening is perfect geregeld. Al het andere is oplichting en misbruik. Ik heb trouwens al tien jaar drie maand huur uitstaan op zo'n gedeelde rekening die de verhuurder niet wil vrijgeven. Het bedrag zal naar de Belgische staat gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Goed hé . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De meeste kandidaat huurders zijn onbekenden voor de verhuurder . En zoals je zelf aangeeft , ga je geen bedrag open laten staan bij onbekenden . In een andere situatie is een huurwaarborg zelfs niet nodig . Zo verhuur ik een app dat eerst werd bewoont door zuster 1 , bij haar vertrek nam zuster 2 het over , zonder onderbreking en zonder tussenkomst van de verhuurder . Daarna nam een vriendin van de zussen het over , weer zonder tussenkomst . Ondertussen is dat app al 15 jaar verhuurt en zijn er alleen kleine herstellingen nodig geweest . Al 10 jaar is daar geen huurwaarborg , niet nodig , ik vertrouw die mensen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() De Vlaamse illusionist dames en heren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo lang er mensen zijn die zich laten uitmelken zal dit blijven gebeuren. Jij laat je niet uitmelken (voor zover ik kan zien), anderen zullen niet zo moeilijk doen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Wie oh wie zal de mensheid redden van al deze kwalen?
•valt in zwijm• |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ze heel goed weten dat een proces er niet van komt nadien. Deftige verhuurders regelen het op de bank. Daar heb je 2 akkoorden nodig. Dat is de reden.
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er is zelfs geen sprake van "een beetje speling", het ene beperkt het andere gewoonweg niet. Een verhuurder mag om het even watvragen voor zijn woonst; aan jou de keuze om er op in te gaan of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Mag hij niet. Wat is het ki dan volgens u?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |