![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
awel en wat is daar dan precies mis mee ? Jij ( zionisten en zelfs de officiële regering ) zeggen toch ook dat het de Joden ( en zelfs joden ) zou toebehoren Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() Erdogan doet economische deals met Israël, tegen zijn electoraat gebruikt hij dit soort prietpraat.
Het is een zielig figuur, maar van manipuleren (en intimideren.. zoals een Turkse oppositiekrant eergisteren ondervond, naast zelf de Westerse pers) weet hij veel. Daarbij komt ook corruptie, omkopingen, postjes bij leger laten innemen door zijn AKP partij, etc. Het Turkse volk zijn niet massaal goedgelovig. AKP wint altijd maar nipt, en bij de laatste verkiezingen verloren de steden waar AKP niet populair miraculeus in stroompanne tijdens de stemmentelling. De grootste vijand van Erdogan is het Turkse volk dat democratisering en seculair wilt blijven (naast nu en dan de PKK). Israel zal veilig blijven. Da's praktisch een garantie. Die stoere prietpraat is er enkel om goedgelovige AKP-stemmers te sussen die nog steeds met de dodelijke flotilla raid zitten van een paar jaar terug waar 9 Turkse doden vielen. Ik zie ook niet in hoe Erdogan militair Israël zou gaan aanpakken. Technisch gezien onbegonnen werk, de afstand, maar ook tegen Israel's arsenaal zijn ze niet opgewassen. Hij heeft geen moer om Palestina, hij doet enkel aan plat populisme. Tegelijkertijd weet Israel best ook wel dat de economische deals met Turkije doorgaan, en dat Erdogan gewoon zijn electoraat wat wijsmaakt zodat alles in stand blijft zoals het is. Verwacht de komende maanden nog wat zotte quotes van hem, hij is goed op dreef. Laatst gewijzigd door Tamam : 3 juni 2015 om 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar hij zegt Jeruzalem aan moslims toebehoort? Het is een publiek geheim dat Erdogan een neo ottomaan is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Gouverneur
|
![]() Leuk de ene religioot die de andere religioterie verwijt. Sterk! Allemaal ziek in hetzelfde bedje, geen moraal zonder de onzichtbare 'papa'. Bedenkelijke mensen.
![]() |
#52 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De EU wordt niet voor niets ook wel het vierde rijk genoemd. Revealed-The-secret-report-shows-Nazis-planned-Fourth-Reich--EU
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hieronder de complete tekst: Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ja, het Vaticaan ja... Enkel de Bijbel is altijd bij het rechte eind en die is heel duidelijk daarover. De terugkeer van de Joden naar Israël Maar, bergen van Israël, jullie bomen zullen weer uitlopen en vrucht dragen voor mijn volk Israël, want dat zal spoedig terugkeren. Ik zal mij naar jullie toewenden, en jullie zullen weer worden bewerkt en ingezaaid. Ik zal veel mensen op je laten wonen, heel het volk van Israël, en de steden zullen weer worden bewoond, de puinhopen weer worden opgebouwd. Er zullen veel mensen en dieren op je wonen, ze zullen talrijk en vruchtbaar zijn, en jullie zullen weer even dichtbevolkt zijn als in het verleden. Ik zal zorgen dat het jullie beter gaat dan vroeger, en jullie zullen beseffen dat ik de HEER ben. Er zullen weer mensen over je paden gaan: mijn volk Israël zal jullie weer in bezit nemen, jullie worden voorgoed hun eigendom en jullie zullen hen nooit meer van hun kinderen beroven. (Ezechiël 36:8-12). Dit zegt God, de HEER: Ik haal de Israëlieten weg bij de volken waar ze terechtgekomen zijn, ik zal ze overal vandaan bijeenbrengen en ze naar hun land laten terugkeren. (Ezechiël 37:21). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Brussel hoort bij Brabant en zowel "den Belg", "de Nederlander" als "den Vlaming" zou blij moeten zijn dat "den Brabander" nog niet zijn onafhankelijkheid opeist.
Want dan is België zijn hoofd- en havenstad kwijt, Nederland zijn rijkste wingewest, Vlaanderen wordt gehalveerd en de EU kan een andere hoofdstad gaan zoeken. Zelfs "le Wallone" raakt grond kwijt. ![]()
I want to light the lights of patriotism. Lech Walesa Laatst gewijzigd door vuggie : 3 juni 2015 om 22:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat ligt ook aan vuggie, want hij heeft maar een hekel aan twee dingen: een vol pakje zware Van Nelle en een leeg pakje zware Van Nelle.
![]() |