Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 juni 2015, 11:05   #41
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Die mensen zijn dan gewoon naar België teruggekeerd. Wanneer zoiets (dagelijks ergens) gebeurt geeft men daar geen verder gevolg aan zolang er geen zware gekwetsten of doden bij vallen! De politie en het gerecht staat gewoon tegen een "overmacht aan verrijking" en dus meestal hulpeloos!
Ze verzuipen er in!
Als een agent mij onterecht in de boeien zou slaan (=arresteren) zou ik zeker een klacht indienen, en een goede kans maken om een schadevergoeding te krijgen van die politiedienst.

Dat niét doen komt namelijk neer op het aanmoedigen van zulk wetteloos gedrag van agenten.

Hebt u uw familielid hier op gewezen? Of zijn het voor u enkel de Marokkanen die hebben bijgedragen waren aan wat er is gebeurd?
Klein Licht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2015, 11:38   #42
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Als een agent mij onterecht in de boeien zou slaan (=arresteren) zou ik zeker een klacht indienen, en een goede kans maken om een schadevergoeding te krijgen van die politiedienst.

Dat niét doen komt namelijk neer op het aanmoedigen van zulk wetteloos gedrag van agenten.

Hebt u uw familielid hier op gewezen? Of zijn het voor u enkel de Marokkanen die hebben bijgedragen waren aan wat er is gebeurd?
Ik denk dat die agenten ondertussen meer dan ervaring genoeg hebben om te weten wat een heibel zo'n bende van 30 losgeslagen marokkanen kan veroorzaken. Waarschijnlijk zijn ze al lang verplicht om op deze oneigenlijke manier de gemoederen te doen kalmeren.

We zijn het al gewoon om als dhimmies te worden behandeld. Dit gaat er niet op beteren.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2015, 12:44   #43
Charlie don't Surf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik denk dat die agenten ondertussen meer dan ervaring genoeg hebben om te weten wat een heibel zo'n bende van 30 losgeslagen marokkanen kan veroorzaken. Waarschijnlijk zijn ze al lang verplicht om op deze oneigenlijke manier de gemoederen te doen kalmeren.

We zijn het al gewoon om als dhimmies te worden behandeld. Dit gaat er niet op beteren.
Bron ?
Charlie don't Surf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2015, 13:17   #44
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie don't Surf Bekijk bericht
Bron ?
Naam: 240px-Marokko_map.gif
Bekeken: 161
Grootte: 18,5 KB
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2015, 13:40   #45
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter

Patrick M.'s schermafbeelding

Standaard

Vandaag weeral in het nieuws, een overval gepleegd en de daders waren Noord Afrikanen.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2015, 13:50   #46
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Marokkanen, Marokkanen ... tot vervelens toe val ik in herhaling met terug te denken aan de moord op Joe Van Holsbeek waar iedereen gilde en van daken schreeuwde ... Marokkanen!!!! (als daders dan wel) en uiteindelijk bleken het Polen te zijn.

Zo zie je maar ...
Indien ge marokkanen marokkanen roept, hebt ge 1% kans om fout te zijn.

Kansberekening noemen ze dat.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2015, 14:06   #47
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

In de boeien geslagen alleen maar in de hoop om die bende hyena's wat te kalmeren, niet omdat dat voor de agenten nodig was! Niet dat het erg geholpen heeft. Verder heb ik nog geen nieuws over verder verloop maar ik zou heel goed begrijpen dat "klacht indienen" tegen zoiets dat in Frankrijk gebeurde, terwijl je eigenlijk verder huiswaarts keert niet erg nuttig is! Alleen jezelf nog wat ambras aandoen, als er al reactie op komt! Ze waren achteraf blij veilig thuisgeraakt te zijn en dat was dat! Zoals ik al vermeldde, het is zo wat overal van datte als er iets die Marokkaanse superhelden niet aanstaat en de politie staat daar eigenlijk machteloos tegenover anders steken ze het politiekantoor misschien ook nog in de fik!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2015, 14:08   #48
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bron ?
Bron? Denk je dat ik dat uit mijn duim heb gezogen?

Laatst gewijzigd door andev : 11 juni 2015 om 14:08.
Oud 11 juni 2015, 18:36   #49
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bron ?
http://forum.politics.be/showpost.ph...27&postcount=1

reageer jij altijd in een draad zonder te weten waar het over gaat?
Of dacht je dat het over de Welpjes van plaatselijke Chirogroep ging?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 11 juni 2015 om 18:38.
Oud 12 juni 2015, 10:02   #50
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Het is nogal duidelijk dat het hier enkel of vooral om het gedoe van de Marokkanen gaat! Die hapering met die autospiegel is één ding, het feit dat dit heerschap meent met een hele bende wolven af te moeten komen om zijn gelijk te krijgen en iemand anders een lesje te leren op hun zandbakmanier, daar gaat het vooral over zeker?
Dat "in de boeien slaan" was maar een spelletje om die bende idioten af te leiden en te hopen dat hen dat tevreden zou stellen! Wat kunnen een paar agenten met een combi doen tegen een bende opgehitste Marokkanen!
Klacht neerleggen tegen de politie heeft hier niet de minste zin! Wegwezen was wellicht de enige, veiligste en beste oplossing!
Trouwens, dat gedrag van deze heren der schepping komt wel meer voor zeker? Ook in onze steden als een Marokkaan aangesproken wordt op zijn gedrag loopt de straat binnen de kortste keren vol en sta je op de rand van een kleine oorlog waar ze met plezier vernielingen en erger aanrichten!Over de oplossing gaan we het maar niet hebben zeker, want dat is gegarandeerd "racisme"!
Oud 12 juni 2015, 10:03   #51
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Citaat:
Verder heb ik nog geen nieuws over verder verloop maar ik zou heel goed begrijpen dat "klacht indienen" tegen zoiets dat in Frankrijk gebeurde, terwijl je eigenlijk verder huiswaarts keert niet erg nuttig is! Alleen jezelf nog wat ambras aandoen, als er al reactie op komt! Ze waren achteraf blij veilig thuisgeraakt te zijn en dat was dat!
Het is natuurlijk door slapjanussen als uw familielid en zijn vriendjes dat zulke situaties zich kunnen voordoen, en die flutagentjes daar mee weggeraken. Zolang u en uw familie zulk gedrag gewoon aanvaarden en denken 'als ik naar mijn tenen blijf staren tot ik thuis voor de computer zit, komt het allemaal goed', wordt de kans alleen maar groter dat uw kinderen ooit hetzelfde gaan mogen meemaken.

Ik weet niet hoe lang het ondertussen geleden is maar het lijkt me allesinds nuttig om alsnog klacht in te dienen tegen die agenten. Daar het gaat om amateurvliegers denk ik niet dat ze helemaal onvermogend zullen zijn?
Oud 12 juni 2015, 10:04   #52
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bron ?
Je hebt Spa en Chaudfontaine, en er zullen er nog zijn zeker?
Oud 12 juni 2015, 10:06   #53
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is nogal duidelijk dat het hier enkel of vooral om het gedoe van de Marokkanen gaat! Die hapering met die autospiegel is één ding, het feit dat dit heerschap meent met een hele bende wolven af te moeten komen om zijn gelijk te krijgen en iemand anders een lesje te leren op hun zandbakmanier, daar gaat het vooral over zeker?
Dat "in de boeien slaan" was maar een spelletje om die bende idioten af te leiden en te hopen dat hen dat tevreden zou stellen! Wat kunnen een paar agenten met een combi doen tegen een bende opgehitste Marokkanen!
Klacht neerleggen tegen de politie heeft hier niet de minste zin! Wegwezen was wellicht de enige, veiligste en beste oplossing!
Trouwens, dat gedrag van deze heren der schepping komt wel meer voor zeker? Ook in onze steden als een Marokkaan aangesproken wordt op zijn gedrag loopt de straat binnen de kortste keren vol en sta je op de rand van een kleine oorlog waar ze met plezier vernielingen en erger aanrichten!Over de oplossing gaan we het maar niet hebben zeker, want dat is gegarandeerd "racisme"!
Ik vraag me altijd af hoe ze hem dat lappen! Waar zitten die toch allemaal telkens verstopt? Het lijkt wel een bovennatuurlijke eigenschap: in de woestijn komen die mannen ook altijd uit het niets tevoorschijn.

Oud 12 juni 2015, 10:08   #54
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is natuurlijk door slapjanussen als uw familielid en zijn vriendjes dat zulke situaties zich kunnen voordoen, en die flutagentjes daar mee weggeraken. Zolang u en uw familie zulk gedrag gewoon aanvaarden en denken 'als ik naar mijn tenen blijf staren tot ik thuis voor de computer zit, komt het allemaal goed', wordt de kans alleen maar groter dat uw kinderen ooit hetzelfde gaan mogen meemaken.

Ik weet niet hoe lang het ondertussen geleden is maar het lijkt me allesinds nuttig om alsnog klacht in te dienen tegen die agenten. Daar het gaat om amateurvliegers denk ik niet dat ze helemaal onvermogend zullen zijn?
Zou je niet beter samen met die ingevoerde lastpakken naar één van hun landen verhuizen? We hebben jullie aanwezigheid en commentaar echt niet van doen.
Oud 12 juni 2015, 10:17   #55
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wat kunnen een paar agenten met een combi doen tegen een bende opgehitste Marokkanen!
Versterking inroepen. In het allerlaatste geval schieten.

De wet overtreden in een poging de moeilijke aspecten van hun job niet te moeten uitvoeren kan geen optie zijn. Hoe denk je dat 'wij autochtonen' geleerd hebben de instructies van de arm der wet te volgen? Niet omdat de gendarmes gingen gaan lopen als ge uwe mond opentrok he.
Oud 12 juni 2015, 10:25   #56
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Citaat:
Zou je niet beter samen met die ingevoerde lastpakken naar één van hun landen verhuizen? We hebben jullie aanwezigheid en commentaar echt niet van doen.
Misschien dat we beter beginnen met de slappelingen zoals uzelf, die knielend wegkruipen en dan achteraf huilend achter de computer aan anderen gaan zitten vragen om hun problemen op te lossen, buiten te sjotten.

Daarmee kuisen we ineens de makke slachtlammetjes uit het politiekorps, en kunnen we die vervangen door echte ordehandhavers.
Oud 12 juni 2015, 12:04   #57
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
http://forum.politics.be/showpost.ph...27&postcount=1

reageer jij altijd in een draad zonder te weten waar het over gaat?
Of dacht je dat het over de Welpjes van plaatselijke Chirogroep ging?
Charlie don't Read?
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2015, 14:19   #58
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Misschien dat we beter beginnen met de slappelingen zoals uzelf, die knielend wegkruipen en dan achteraf huilend achter de computer aan anderen gaan zitten vragen om hun problemen op te lossen, buiten te sjotten.

Daarmee kuisen we ineens de makke slachtlammetjes uit het politiekorps, en kunnen we die vervangen door echte ordehandhavers.
Echte ordehandhavers? Die zijn er wel degelijk, maar die worden op alle mogelijke (politieke) manieren tegengewerkt. De macht van de politie en gerecht is ondertussen helemaal uitgehold en onze immigrantjes maken daar dankbaar gebruik van. Of dacht u dat zij hetzelfde zouden durven doen in hun land van herkomst? Daar heeft de politie nog wel degelijk macht en die kloppen er desnoods op zonder achteraf drie boeken vol te moeten schrijven om zich te verantwoorden. Onze politiek is uiterst bang voor rellen en heeft niet liever dat iedereen zijn kop in het zand steekt.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 12 juni 2015 om 14:29.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juni 2015, 14:26   #59
Charlie don't Surf
Banneling

Standaard

Citaat:
Je hebt Spa en Chaudfontaine, en er zullen er nog zijn zeker?
Spraakwater ?
Charlie don't Surf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2015, 15:23   #60
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Juist, ja! Dat zou nogal eens een feest zijn voor onze advocaten! En vroeg of laat, in de mate dat ze stillaan binnen een aantal jaren/decennia hier de plak zullen zwaaien zal het van dat zijn, zoals ze nu dagelijksin hun eigen landen bezig zijn! Is het daar op dat je zit te wachten?
Wij zijn inwoners van een democratisch land met wetten enz om alles zo ordelijk mogelijk te laten verlopen, en ja er gebeurt hier ook wel eens wat maar in niets te vergelijken met de losgelagen maatschappijen die beter bij die ingevoerde "verrijkers" past. Wij trommelen geen ganse meutes bij elkaar telkens er iets misloopt om dan straatoorlog te gaan spelen!
Dat alles betekent dat het soort volkje dat dat hier wel doet hier evengoed past als ratten in een kippenhok...
Slappelingen? Ocharme...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be