![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Van mijn top-drie die ik instuurde, staan er twee bij de eerste tien: Willem van Oranje en Erasmus. Mijn nummer drie strandde op de 98ste plaats of zo: Stevin, uit chauvinisme.
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() Ik heb zonet op het journaal gehoord dat er een nieuw oorlogsdagboek is opgedoken, geschreven in Kamp Vught (bij Den Bosch). Het is, als ik het goed gezien heb, volledig neergepend in potlood in een schoolschrift. Misschien kan je daar eens in gaan kijken, Snoodaard, het ligt in het Regionaal Archief van Tilburg.
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Stefanie : 19 oktober 2004 om 20:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() ... en naar Erasmus, want die doceerde in Leuven. Ik heb nogal Heel-Nederlands gekozen, vrees ik.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens, in deze verkiezing moet volgens mij toch vooral gekeken worden wat de persoon in kwestie voor z'n land en z'n inwoners heeft betekent. Misschien is het moeilijk als niet-Nederlander, en zeker als je van na de tijd van Cruijff (wanneer gaan mensen en zelfs journalisten eindelijk z'n naam eens juist spellen?) bent, om in te schatten wat hij juist heeft betekent voor Nederland. Aan de andere kant ben ik het ook wel eens met diegenen die vinden dat voetbal maar een spelletje is en er belangrijkere dingen zijn.
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anne Frank is een professionele leugenaarster geweest, zulke mensen verdienen volgens mij niet de Nederlandse nationaliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Mijn top drie:
Piet Snot Jan Karamel Ludwig Soetemelk |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() [quote=Cynicus]Wat opviel was dat in dat Amsterdamse voetbalstadium tijdens die herdenkingsplechtigheid omzeggens alleen blanke Nederlanders te bespeuren waren, niettegenstaande er in Amsterdam ontzettend veel vreemdelingen wonen. Eens te meer een duidelijke indicatie dat die vreemdelingen
Is het waar of niet dat André Hazes 60 tot 90 pintjes per dag dronk? Ik kan dat moeilijk geloven. Veel drinken, ok, dat deed h ij, maar je moet maar eens proberen om meer dan vijftig pintjes per dag te drinken. Volgens mij is dat fysisch onmogelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens Dimi, is de aflevering waarin Cruijff wordt voorgesteld al geweest? Heb ze niet allemaal van in het begin gezien. En op wie zou jij stemmen?
![]() |