![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verslag van de organisatie 'antislavery' over de toestand in 2004. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De slavernij heeft altijd al gefloreerd in de Arabische wereld (blanke Europese, maar vooral Afrikaanse slaven) de veroveringsdrift die ontstond met de Islam heeft deze slavenhandel alleen maar uitgebreid.
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() El Turco,
Good bye. Ik ben geen blok stemmer (ben zelf van vreemde origine) maar ik hoop dat uw aanwezigheid op dit forum minstens een paar mensen tot VB stemmers bekeerd heeft. Wat je meestal post is pro-turks onzin, je bent verblind door uw nationalisme. Je hoort duidelijk nier thuis in dit land, ik wens je spoedige terugkeer toe. Dankzij Uw posts die zo dom en arrogant zijn ben ik nog meer overtuigd geworden dat uw land niet tot de EU hoort (ik ken meerdere turken zoals U). Probeer es te begrijpen dat uw land honderden jaren achter West Europa / Amerika zit, en niet enkel economisch, maar ook cultureel. Hier gedroeg me zo honderden jaren geleden.. Hier in Belgie krijgt ge de kans om de betere, verder ontwikkelde cultuur dan uw eigen turkse, te lerenkennen maar dat begrijpt ge niet.. spijtig Btw : vandaag hebben ze een turk in Irak onthoofd, ik vraag me af wat je daarvan denkt, persoonlijk vind ik het erg spijtig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De hulpjes die ik gezien heb werden onder de gegeven omstandigheden nog zeer goed verzorgd en opgenomen in de familie, maar als ze pech hebben komen ze terecht bij één of andere tiran. Ik kan me goed inbeelden dat zo'n machtsverhoudingen kunnen leiden tot mishandeling en zelfs verkrachting. Allicht is de situatie in Saoudi Arabië nog veel schrijnender. Daar bestaan een soort concentratiekampen met barakken en prikkeldraad eromheen alsof die ongelovige Filipijnse arbeiders hen zouden kunnen besmetten met "beschaving".
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het is een feit dat de meeste slaven aan de Spanjaarden en Portugezen verkocht werden door vijandige AFRIKAANSE stammen. In het Osmaanse Rijk wederom was de slavenhandel in Arabische handen.
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Partijlid
|
![]() Beste mensen na het lezen van een paar onderwerpen in dit forum ben ik tot conclusie gekomen dat er echt een vooroordeel is tegen de turken.Ik heb gelezen dat el-turco zich niet meer in het forum zal bevinden.jammer zeg,want ik denk dat ik nu alleen tegen de VB moet opnemen.Nie erg ik zal men best doen el-turco
![]() ps:dus jullie zijn echt van het gedachte dat europa afrika niet heeft uitgebuit.de meeste mensen kunnen toch durven hé |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#51 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wat misschien wel beter zou zijn, is een onderzoek naar de moorden door Turken hier op de vlaamse bevolking.... diefstallen, car-jacking, .... je kent het wel, de criminaliteit ![]()
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De kolonisering van Afrika was iets van de 19de eeuw dacht ik. Het was er voor de Europeanen immers niet te doen. Ze waren niet bestand tegen de tropische ziekten en stierven er als vliegen. De Europeanen hebben Afrika niet leeggeplunderd. Wat ze wèl gedaan hebben is de maatschappelijke structuur van Zwart Afrika volledig ontwrichten, door het binnen brengen van geneesmiddelen en het vervangen van de traditionele levenswijze door een verstedelijkte levenswijze, waardoor de Afrikanen hun zelfredzaamheid zijn verloren, en afhankelijk zijn geworden van hulp van buitenaf. Maar zelfs de meest extreem linkse progressieven zullen zeggen dat dit ondanks alles voor de Afrikanen een vooruitgang was. Laatst gewijzigd door Darwin : 14 oktober 2004 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
we kunnen best trots zijn op onze positieve verwezenlijkingen, maar moeten we daarom ook maar ineens zomaar alle wandaden onder de mat vegen met het argument "we profiteren er nu van"?????, U bent dan toch toevallig geen Vlaams-natrionalist zeker die de genocide in Congo onder LeopoldII gebruikt als argument tegen Belgicistjes????
Laatst gewijzigd door Seba : 14 oktober 2004 om 22:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
het doet me een waar plezier dat jij hier duidelijk laat zien dat je je goed hebt geïntegreerd in onze samenleving. >> (ben zelf van vreemde origine) Denken mensen nog altijd dat het Vlaams Blok programma anno 2004 zich keert tegen juist die mensen, het is niet de huidskleur die dat bepaald, het is gewoon hoe je je gedraagd in de samenleving. Shizie, bedankt voor je post, deed me een waar genoegen dat sommigen het toch begrijpen, el Turko, je hoort hier niet, je kent de taal wel, maar je verzet zich nog steeds tegen de samenleving hier, als het in Turkije beter is, ga er heen, zoek er werk als tolk ofzo, dan kan je nog onze taal benutten voor eigen profijt ![]() BTW, als laatste, onthoofdingen horen niet, hadden het militairen geweest kan je het nog enigzins begrijpen, Amerikanen killen er ook van hen. Maar ja, moslim logica zal ik nooit begrijpen, gelukkig zit ik safe in Vlaanderen, alhoewel, straks krijg ik nog een jihad op mijn dak omwille van mijn politieke overtuiging! gegroet!
![]() |
![]() |
#55 |
Partijlid
|
![]() Jullie vlaamse blokkers zijn allemaal zo'n zielig geval hé.Wedden dat jullie nog nie eens een vlaming zijn.De meeste onder jullie zijn zeker gewoon een bastaard die het nog nie eens durven toe te geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U maakt zich er gemakkelijk van af door altijd maar te veralgemenen; elke partij heeft racisten, onverdraagzamen en noem maar op. Het is alleen tegenwoordig mode om elke Vlaams Blokker te verketteren. Ik denk dat er stilletjes aan veel meer verdraagzamen zitten in het VB dan in de andere partijen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 |
Partijlid
|
![]() Ja ik heb een probleem met jou f*cking armeen!!!
|
![]() |
![]() |