![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe maar 2 kopjer koffie verkeerd , aub ,
2x suiker & extra melk ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Ben je daarentegen aan het trollen: goed bezig! ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wij kennen die namen natuurlijk niet, maar heel wat kinderen tussen 11-14 jaar in Nederland vinden dat helemaal geweldig hoor.
Wat Eberhard juist met kindermuziek heeft blijft een groot mysterie. Hij is niet bepaald van de jongste. Laatst gewijzigd door Thuleander : 24 juni 2015 om 10:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Gouverneur
|
![]() Wie beter dan Freddy Fender kan vertolken wat naar dergelijke bagger luisteren eigenlijk is: https://www.youtube.com/watch?v=TUVgkXVDkBA
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Drank en drugs kan er nog mee door. Al de rest vind ik niet om te aanhoren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "ik verhoog het tempo"
+ 400.000 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Racisme is een systeem, niet iets dat op kleine schaal gebeurd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2.Racisme als systeem? Gewoon de zoveelste newspeak om de blanken op de huid te zitten. Racisme is niet meer dan de opvatting dat rassen gerangschikt kunnen worden als superieur en inferieur ten opzichte van elkaar. Door racisme als een systeem te definiëren, kan je alles wat de blanke doet als racisme wegzetten, hoe absurd het ook is. 3.Ik begrijp niet dat er blanken zijn die hand- en spandiensten verlenen aan deze onzin, net zoals ik niet begrijp dat er mannen zijn die in het huidige seksismedebat de kant tegen de mannen kiezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan "Drank en drugs" ietwat vergelijken met "Cerveza" van Ráfaga schat ik.
Verschillen:
Als kritiek het volgende. Ik heb een beetje de indruk van heel die scene die Eberhart ons laat zien dat ze erg materialistisch ingesteld is. Ook dat het een beetje het terugdraaien is van de vrouwemancipatie. Dat is jammer. https://www.youtube.com/watch?v=uWdgWNiIV0o Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 25 juni 2015 om 00:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Hier zitten teveel makkaken" is ook maatschappijkritiek hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij racisme gaat het over economische, militaire, culturele en politieke macht van de ene groep over de andere. Zolang witte mensen hierin de dominante groep zijn is het niet mogelijk dat witte mensen slachtoffer zijn van omgekeerd racisme. Witte mensen dragen over het algemeen (psychisch gestoorde daargelaten) geen psychische ongemakken met zich mee als het om hun huidskleur, etniciteit (ras) gaat. Dit komt omdat witte mensen nergens op grond van hun huidskleur, vandaag noch in het verleden, zo lang en intensief slecht behandeld, uitgebuit, vernederd, uitgesloten en ontmenselijkt als zwarte mensen en mensen van kleur. Racisme is dus wel degelijk een schaal en niet iets wat op individuele basis gebeurd. Want witte mensen kunnen natuurlijk wel gediscrimineerd worden, dat zal ook niet zelden gebeuren als je door een zwarte ghetto loopt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() De witte presentator van de muffige publieke omroep spreekt nog 1 keer streng tot het volk: https://www.youtube.com/watch?v=6FSqC7muSgo |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.youtube.com/watch?v=KZ9JR8aU65E |
|
![]() |
![]() |