![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus U vindt dat Leefmilieu Vlaams moet zijn (aangezien de rivieren - uiteraard - aan de taalgrens stoppen
![]() ![]() Voor mij moet het federaal zijn tot het Europees kan worden geregeld, en dat lijkt mij het meest logische. Gaan jullie hiermee akkoord, Vlaams-nationalisten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik vind dat het federaal moet worden volgens de Europese regels.
Dat ze er een gewestelijke materie van gemaakt hebben, heeft er niks mee te maken dat het op federaal gebied spijtig genoeg op niks trok. Voor de jaren 90 was er gewoon geen milieubesef bij de Belgische politici. Een goed milieubeleid gaat IEDEREEN aan, het is dus best dat het zo integraal mogelijk gebeurt.
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zo is de -bijzonder zielige- poging van Zeno om België weer eens zwart te maken afgeblokt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Knap hoor, Patriot, dat je met één reactie ( http://www.politics.be/phpBB/viewtop...?p=57572#57572 ) de hele discussie weer eens communautair hebt weten te maken, en met de volgende reactie ( http://www.politics.be/phpBB/viewtop...?p=57574#57574 ) ruzie uitlokt.
Deze communautaire discussie, of de rivieren ophouden aan de taalgrens, slaat echt nergens op. Zoals ik al zei, ook België heeft grenzen en in Nederland hebben de waterleidingbedrijven die Maaswater omzetten in drinkwater, vaak te maken met de ernstige vervuiling door Belgische (en Franse) bedrijven langs de Maas. In het geval rivieren door meer landen stromen zullen er dus altijd bi- of multilaterale contacten nodig zijn om dit soort problemen op te lossen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wát?! Nu heb IK het nog gedaan?!
Léés Zeno's eerste post, AUB. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |