![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja, doofpot. Dat is toch van alle tijden en dat gebeurt nog altijd. Ik snap niet dat mensen niet aannemen dat dat ineens niet meer zou gebeuren ofzo ? Alleen kan je een doofpot-operatie altijd zeer moeilijk bewijzen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pedofiel/OVLD/burgemeester. Welke van die feiten is u niet duidelijk?
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner me het geval Buisseret, de ouders van de meisjes legden klacht neer tegen hem nadat het hen een tijd later duidelijk werd dat ze geen plaats op de lijst kregen.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Binnenkort komt Luc Alloo weer met Belgen in buitenlandse gevangenissen.
Jaren geleden heeft hij Pros bezocht en was die een paar maanden later vrij mits betaling van een borgsom. De Pros was echt een speciaal geval op alle gebied, (heb hem 2 maal ontmoet op een receptie) een straffe stoot was dat hij hier aan het scheiden was van een Filipina en dat hij tegelijkertijd huwde met een 17 jarige Filipijnse op de Filippijnen. Zijn sexavontuurtjes waren alom gekend, maar dat het zo mis ging lopen had niemand verwacht. K weet niet of de man nog leeft, hij heeft wel een nietszeggend profiel op FB. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |