![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
letwel, dat mag geen celofaan 'geschikt voor microgolfoven' zijn! dan ben je serieus gejost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Datis waar, maar ik moet er wel bij vermelden dat dit rekkertje op den duur pijn doet.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() nu moet ik er wel bij vertellen dat wanneer je een andere man zijn ballen in celofaan verpakt en er een rekkertje rond doet, je ook vrijwel meteen allebei homo wordt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een beetje zoals uw gat afkuisen met een kapotte fles.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegenwoordig ik ook niet meer bij gebrek aan lege drankflessen. Uw gat afkuisen met een kapotte fles is een van de meer grappige en spannende kanten aan het verslaafd zijn aan alcohol.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tong kussen ??
![]() ![]() ![]() ![]() Mensen zijn raar , al die bestiale ideeën ![]() Deze gaat iets TE: ![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daddy's little princess? Mijn kind schoon kind? Hoe jij ze hier zo op bijna pathologische wijze verheerlijkend beschrijft, duidt voor mij op een erg zieke ouder-kindrelatie. Je hebt er een hautaine trut met een vertekend zelfbeeld van gemaakt, omdat je je authoriteit niet zou moeten verliezen. Zij is immers de hoofdbron van je 'narcissistic supply' en wanneer zij je aan de kant schuift, dan word je opnieuw geconfronteerd met je echte zelf en niet het waanbeeld waar je al die jaren zo aan geschaafd en jezelf achter verstopt hebt. Echte mannen gaan lopen van zo'n duivelspact tussen poepa en dochter, want daar komen op termijn alleen maar vodden van. Haar onvermogen tot tevredenheid, laat staan nederigheid, maken van haar een hysterische kut met anorgasmie die ieders leven zodanig zal verzieken dat ze kan ophoepelen richting papaatje.. Die zal er natuurlijk staan, want daar wachtte hij al jaren op. Samen kunnen ze dan bij de duurste advocaat er een vechtscheiding van laten maken en de wederhelft ruïneren. Neen, ouwe man, je mag je dochter houwe ... X2 van je rombom wat maal ik erom ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |