![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het intelligentste wat er toe hiertoe in deze draad gezegd werd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want stel , een koppel , bv katholiek & atheïst: - ze willen trouwen , moet de atheïst toegeven aan de gelovige ?? - ze hebben een kind , moet het gedoopt worden of niet ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben samen met een chinese reeds 7 jaar en verwachten een kindje en velen van die vragen die hier gesteld worden spelen totaal geen rol.
Dopen bijvoorbeeld. Vroeger verplicht. Nu dopen we het kind niet. Het mag zelf wanneer het oud en wijs genoeg is beslissen om te kiezen wat het zelf wil. Geloof nul problemen mee, cultuur ook eigenlijk. De chinese cultuur of zelfs amerikaanse cultuur staat immers niet haaks op de onze zoals bijvoorbeeld de moslimcultuur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Smaakt dat eigenlijk, zo'n hond? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Gouverneur
|
![]() Bijna 10 jaar samen met een Chinese. We hebben ondertussen drie kinderen. De Chinese cultuur vormt geen probleem en bovendien is mijn vrouw atheïstisch zoals ik, daar dus ook geen probleem. Het huwelijk had wat voeten in de aarde. De stad Mechelen heeft hoer een vuil spelletje gespeeld. Ze hebben extra voorwaarden voor partners van bepaalde nationaliteiten...
In kleine gemeentes zal je hier echter vrijwel geen problemen mee hebben. Wij hebben een onderzoek naar schijnhuwelijk ondergaan, ook al woonden we al bijna een jaar officieel samen. Ik had een dossier van foto's, verklaren van buren, rekeningen, ... Het kon niet baten, ze moeten een aantAl onderzoeken per jaar doen en bij de Marokanen durfde men toen niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar dan moet het wel over "liefde" gaan en geen "gekochte seks" of laag bij de grond profitariaat. Huwen als middel om zich in een ander land te laten van een levensonderhoud voorzien! Of om "papieren" te verkrijgen die dat mogelijk maken terwijl ze amper elkaars naam kennen! Zo lopen er al een paar rond zeker? Eventjes scheiden achteraf is dan de volgende stap, je bent "binnen"!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom nog verder proberen: het lukt nergens en zal nooit lukken tot de moslims het helemaal voor het zeggen krijgen! Is het dat waar we zitten op te wachten? Die miserie is toch maar voor de nakomelingen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Minister-President
|
![]() De vraag van Eurosceptic:
Citaat:
De eindconclusie van politics.be: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Bs'd
Hoe lopen Vlaams/Islamitische huwelijken eigenlijk in de praktijk? Lukt dat wat of ...? |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Labrador is een beetje vettig , zoals mens .
Border-collie is dan weer pezig , maar kan best een uurtje garen in een stoofpotje zoals stoofvlees . Er zijn wel ethische problemen , maar mensen die eerst copuleren met geit of schaap , om ze daarna op te eten , tja , die kunnen beter zwijgen . |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom doet de ene zo moeilijk & de/het andere gaat soms vanzelf ,
waaraan daarvan de oorzaak , en hoe oplossen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want ik meen gelezen te hebben dat meer dan 50 procent van die Vlaamse huwelijken uitmondt in een Vlaamse scheiding. En hoeveel van die Vlaamse huwelijken dan eindigen in een vreedzame scheiding, dan wel in een smerige vechtscheiding. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is daar een probleem mee, het eten van hond?
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |