![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar 10 %? Ik dacht dat het er meer waren die heel hun leven afgedragen hebben voor andermans pensioen, maar die zelf geen cent terugkrijgen.
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Dat percentage was alleszins bekendgemaakt op een nieuwszender enkele weken geleden met Maggie de Block.
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
- De precaire economische situatie in Spanje. De toekomst is onduidelijk - Nogal dicht bij Afrika, is me te link Indien toch canarische eilanden, niets kopen, alleen huren. Laatst gewijzigd door djoebidoebidoe : 21 juli 2015 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Altijd met een flinke korrel zout nemen wat Belzieke "nieuwszenders" kwijt willen.
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oversteek van Algeciras naar Ceuta duurt maar een goed uur. Daar staken ze de grens met Marokko even over, en ze hadden de nodige stempel waarmee ze opnieuw drie maanden in Spanje konden blijven. Zo leefde er in Monda, een dorpje in de bergen niet ver van Marbella, een Belg op "alternatieve" wijze in afwachting van de verjaring van zijn veroordeling. Een Belgische Italiaan dacht dan weer twee vliegen in één klap te slaan door drugs de Marokkaans/Spaanse grens over te smokkelen. Hij werd gepakt en was niet voor drie maanden gerust, maar voor tien jaar. In een Spaanse gevangenis. Je denkt toch niet dat alleen een Belgische nazi-collabo zoals Leon Degrelle er in slaagde om in Zuid-Spanje als God in Frankrijk te leven? Er wonen daar trouwens niet alleen hopen Belgen niet officieel maar wel ongestoord. Ook een pak Duitsers en een hoop Engelsen. De meesten keren ofwel regelmatig eens naar hun land terug, ofwel voorgoed nadat ze gezondheidsproblemen krijgen.
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Recicator, die maakt het meest reclame hier, daarom
![]() Edit: of is dat weer die, die geweetwel ![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 21 juli 2015 om 23:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het tofste is dat dit deels op uw kosten is. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik probeer mij helemaal niet dood te zuipen. ![]() Ik drink gewoon veel liever dan te gaan werken. ![]() Maar dat kan nog heel lang duren hoor...Ik heb geen haast. ![]() Ik wil alleen niet eindigen zoals een kamerplant die men vergeten heeft water te geven , in een Belgisch oudmannekeshuis, met een paar kinderen die enkel wachten tot ik mijn laatste adem uitstoot om de laatste resten van mijn zuur verdiende centen te erven. Ik wacht mijn laatste uur liever af onder een parasol, met een koele fles bier binnen handbereik. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook parasieten.
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Werken tot 67 jaar ?! Zijn die getikt of wat ? Waar zou d�*t nu goed voor zijn ? Ik weet niet hoeveel jonge mensen vinden geen job, maar die oude mensen moeten voortwerken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar maak je geen zorgen, ondanks dat ik 49 jaar ben, ga ik al l�*ng niet meer werken, en zal je mij daar ook nooit nog op betrappen. ![]() En ik heb niet gezegd dat ik binnen een jaar of tien op pensioen ga; maar dat ik het land dan verlaat. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ach ik herlees de titel en bedenk dat Frankrijk eigenlijk niet voordelig is om te leven, ze vluchten daar zelfs weg omwille van te duur lol, mja een voordelig land zou zijn ergens in Oost-Europa .. Roemenië, Bulgarije ofzo .. alhoewel dat geen landen zijn die me aanspreken ..... ik zou me daar denk ik wat onveilig voelen ......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |