![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Grapjas! ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel, die "mensen van de Europese instellingen" zijn blijkbaar ook niet van de slimste... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Franken heeft zich in een facebookpost vragen gesteld bij de economische meerwaarde van de Marokkaanse, Congolese en Algerijnse migranten die hier véél te massaal zijn toegestroomd. Daar is niets mis mee. Wie zich daar géén vragen bij stelt is goed gek. Als jij daarop wordt aangekeken door "mensen van de Europese instellingen" dan noem ik dat groter krapuul dan Francken. Jouw kennissen zouden beter het Belgisch vvorstenhuis op de afslachting in eigen land van 10miljoen Congolezen aanpakken dan Francken op een vraag die hij zich, terecht, via faceboek stelde. Bij die vraag kwamen trouwens niet alleen Congolezen ter sprake, maar ook Marokkanen en Algerijnen. Om één of andere reden "vergeet" jij die. Ik schaam me niet om te zeggen dat ik me dezelfde vragen stel als Francken. Met recht en reden trouwens. Ik voelde me vanmorgen om 10 uur namelijk niet op mijn gemak toen er vijftien mensen, waarvan de meeste zwarten en bruinen, voor mij stonden te wachten op de post. Waar is de tijd dat ik een postkantoor binnenstapte en ik binnen enkele minuten een aangetekende brief kon verzenden. Vandaag waan ik me in Afrika als ik naar de post of het stadshuis moet. Gisteren voor de middag zaten en stonden er wel 30 wachtenden voor mij op het stadshuis, bijna allem�*�*l zwarten en bruinen. Je moet goed gek zijn om je in dergelijke omstandigheden geen vragen te stellen over de economische meerwaarde van zo'n massa immigranten.
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Compleet misbruik van de term neo-nazi, en jou ter verantwoording roepen voor een politicus waar jij niks mee te maken hebt. Dat zegt dan vooral veel over de mensen waar jij mee omgaat...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige N-VA'er die iets zinnigs uitspookt, ja.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik werd ooit door Spanjaarden aangesproken op de misdaden van een Belg wiens naam de wereld rondging: Dutroux. Ik heb daar nochtans geen zak mee te maken, maar ik ben wel, net als Dutroux, (officieel toch) een Belg. Mijn reactie daarop was simpel. Ik ben Flamenco en ik heb niets te maken met Belgische kinderverkrachters. (En evenmin met koninklijke collaborateurs en massamoordenaars). Francken is geen verkrachter-moordenaar, noch een neo-nazi, noch was hij betrokken bij de genocide op de Congolezen. Zijn naam is om geen énkele reden de wereld rondgegaan. Hij heeft Belgique op geen énkele wijze berucht gemaakt. Ik betwijfel dat vijf europarlementairen de man kennen. Wie weet kennen ze zelfs De Wever niet. Nochtans de "Grote leider". ![]() Volgens mij liggen niet de Europese kennissen van Kallikles aan de basis van wat hij hier uitkraamt, maar hijzelf.
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En, geef hem eens ongelijk.
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't zal weer niet lang meer duren...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() fantastische software !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat dat Theo Francken het niet gemakkelijk heeft in zijn taak daar voor iedereen een zinnige oplossing voor te zoeken dat migrantenprobleem dat met de dag maar groter en groter aan het worden is en er buiten hijzelf geen enkel ander politieker is die daar het lef voor heeft er wat aan te doen. Ik zou niet in Theo zijn schoenen willen staan daar er zoals men hier al wist te schrijven, hij vrij snel de naam racist zou opgeplakt krijgen, als hij ze niet zou toelaten en ze allemaal linea recta zou terugsturen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 juli 2015 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar Allé al goe dat gij die toogklap over neo- nazi's zo goed kunt weerleggen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
||
![]() |
![]() |