![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reken maar dat er meer mensen zijn, die er zo over denken.
Muziek wordt ons opgedrongen langs alle kanten, tot we op de duur wennen aan die teringherrie of erger: het leuk vinden en het zelfs niet meer kunnen missen. Maar als je mensen eens bewust laat luisteren naar die overgewaardeerde overroepen ontieglijke rotzooi, dan volgt vaak een vreemde herkenning: ze beseffen plots dat die acoustische vervuiling al een heel leven op hun kloten werkt, en ze gooien hun radio's en platendraaiers op 't stort!
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan heb ik geen probleem. Ik drink alleen espresso's. Thermossen... alleen de gedachte al! Bweikes!
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 23 juli 2015 om 21:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Ik pak dat niet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Edit : Vraag het aan de leden van de P.O.K. , nu er geen koffiemadam is zijn de prestaties ronduit ondermaats. Vraag anders aan Klojo wat hij vandaag deed...
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 23 juli 2015 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja, 'k durf het woord "maaskanters" niet laten vallen want dan staan ze der sebiet weer...
![]()
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Heb wel wat geëxperimenteerd, maar nooit met echt harde zaken.
Drank zegt me nul. Wiet vind ik fenomenaal, maar dat is natuurlijk meteen ook het probleem. MDMA: heel plezant voor een uurtje of twee, maar de 4 dagen erna zijn gewoon afschuwelijk. Je kunt bijna letterlijk voelen dat je neurotransmitters (tijdelijk) uitgeput zijn. Coke: ridicule geldverspilling. Smerige smaak in de keel. De high is buitengewoon kort en je weet natuurlijk nooit hoe puur dat spul was. Versneden, gehypete bazaar is het dat Colombiaans marcheerpoeder. Het lekkerste is gewoon helemaal niks doen ... en dan (eventueel) na jaaaaren nog eens een paar keer trekken aan een jointje als de gelegenheid zich aanbiedt. Al zijn die weedsoorten de dag van vandaag echt geen kinderspel meer. Katatoon voor je uit zitten te staren, paranoïde zijn en hartritmestoornissen ondergaan, zuigt dikke pik. Space cake is veel te verraderlijk op dat gebied en duurt gewoon veel te lang. Ook die ups en downs zijn angstaanjagend. Nog steeds vind ik natuurlijke highs de beste. Adrenaline, endorfines, dopamine ... Ergens afzien of pijn ondergaan en dan genieten van de verlichting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Alcohol drink je ja, zo dom ben ik nu weer niet..en stompzinnige vragen ook... Pfff, wat wil je uitlokken, komaan zeg ieder verstandige mens weet het verschil wel tussen de manier waarop je omgaat met drugs, ik blijf er bij dat ik alcohol zuiver scheidt van harddrugs die in de meeste gevallen toch bij slikken, spuiten en snuiven blijft, maar er zijn ook vloeibare varianten die je uit een kleine flesje die je in een drank mengt...wat was die populaire partydrug nu weer ? Iets met MD... Kijk, uit dommigheid vragen stellen is begrijpelijk maar als je niet het verschil weet en nooit iets van drugs hebt ingenomen kun je ook niet vanuit die ervaringen spreken..net daarom weet ik wel wat er allemaal beschikbaar is maar wens me daar niet mee bezig te houden...daarom hou ik me verre van omdat het chemische brol is in de meeste gevallen, paddo's hebben nog een natuurlijke oorsprong en daarom een uitzondering... En voor de rest, de pot op, mag ik nog even conservatief wezen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij blijkt er bitter weinig van te weten. Echte die-hards drinken alcohol niet. Wodka moet je slimmen!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wodka...die brand te hard in mijn keel...tenzij ik dat wel kan zouten en zuren ! Slimmen, gosh, neen, dat zie ik niet doen op 35 jarige leeftijd, lees dat het veel toegepast door jongeren...maar echte alcohol drink je oraal...nooit vaginaal of vaginaal...grotendeels onwaar..maar dat zou een goede onderzoeking mogen verwachten..wie weet kan het toch wel de moeite zijn om de effecten na te gaan ! Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 24 juli 2015 om 00:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Probeer dit eens : twee vingers whisky, 1 gram hasjisj in poeder, een lepel honing, en kokende melk ervover. Een minuut of 2 laten trekken, roeren, en opdrinken . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() och, dat is relatief, een halve litertje jupilerke uit een blik doet weinig he !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb wel horen zeggen dat die ging herbeginnen. De gebouwen waar die drank gebrouwd werd bestaan nog steeds in Frankrijk en de erfgenaam zou plannen hebben om de prioductie te hervatten na toelating daarvoor... Moest dat inderdaad het geval zijn zullen we daar wel over horen... |
|
![]() |
![]() |