![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Ik heb Intel.
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik moet wel erkennen dat mijn steam games kapot zijn sinds de upgrade. Ik vermoed een van dees dagen een patch die dat oplost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://datanews.knack.be/ict/nieuws/...al-684737.html
Ik dacht niet het nog mee te maken dat mensen veiligheidshalve software op hun computer moeten installeren om toch maar te verhinderen dat hun Windows-installatie op een of andere manier update naar versie 10. MS schijnt heel erg te pushen,hoewel,zeker in het kleinbedrijf of voor een free-lancer ,een "onverwachte" update naar W10 ernstige schade kan aanbrengen aan uw gereedschap voor het verwerven van een inkomen..Het is ook heel erg pretentieus van een sofwarebedrijf te denken dat hun KLANTEN zich naar een LEVERANCIER moeten plooien. Bon,volgens het artikel kan de applicatie "never10" dit voor je regelen. Laatst gewijzigd door kelt : 29 maart 2016 om 16:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijnen tablet computer heeft ook windows 10 dikke rommel
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het risico bestaat inderdaad dat tablets met goedkopere hardware moeite hebben met het "verstouwen" van Windows 10. Ditzelfde is echter,zoals ik persoonlijk al ervaren heb,aan de hand met Android-tabletten.Het verschil tussen een Samsung A en een Yarvik(een van de vele "generische" merken,en,het mag gezegd zijn,een behoorlijke-) is echt wel ongelofelijk op het gebied van snelheid en daarmee bruikbaarheid.Maar dat was ook te zien in de prijs... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 30 maart 2016 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |