![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niets mis met alcohol. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Akkoord. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Eéntje is genoeg hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al jaren aan één stuk de jaarlijkse import van bijna 1OO.OOO man uit de woestijn of uit de brousse van Afrika ,waar nota bene geen enkele vraag naar is , is dat op zich niet waanzinnig dan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Maak in het vervolg eerst je huiswerk vooraleer nonsens op het net te gooien, wil je? Dank! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mare, vanwaar zouden ze anders moeten komen? De verse import van Inuit is nogal mager hoor.
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Per asielzoeker komen er later een veelvoud binnen via gezinshereniging. Het is niet voor niets dat ze die regels op gezinshereniging willen verstrengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De duizenden die nu op ons afkomen moeten dringend verzameld worden en opnieuw richting Afrika enz gevoerd en afgezet worden zodat ze weten dat er met dat gedoe niet veel meer te verdienen valt! Dat ze hun problemen in hun eigen land aanpakken ipv ze op andersmans nek te gooien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga eens zoeken in de Oudheid en zo, daar zul je ook wel je gade vinden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit feit (zoek het zelf even op ) geeft een dalend aantal Belgen . Dus 9 miljoen en dalend sinds 1970 . Compleet waanzinnig , nu zijn er meer dan 11 miljoen Belgen . Hoe verklaar jij het feit "minder dan 9 miljoen " met het feit " meer dan 11 miljoen" ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Brussel is op 25 jaar tijd helemaal 'verbruind'. En wat doet de autochtoon? Ogen sluiten en wachten tot het in Gent ook te laat is. En dan naar de volgende stad. Ik lach mij dubbel als ik dan hoor dat het ginds en elder beter is en dat het ginds en daar nooit zo ver zal komen. Belachelijk. De modale vlaming is dom. Mijn voorspelling voor Brussel is correct gebleken. En mijn volgende voorspelling zal ook werkelijkheid worden: Binnen 30 jaar is belgië gewoon helemaal onleefbaar geworden voor de autochtoon. Laatst gewijzigd door kwantum : 30 juli 2015 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik drink het niet , maar gaat u uw gang , maar drink met mate(n)
![]() En ook ontsmettingsalkohol is een handig & noodzakelijk produkt ivm verzorging !! Citaat:
maar pak illegale prostitutie hard aan , ook hygiëne aldaar zwaar controleren !! Citaat:
Wie zijn wij of zij om dat hen te ontnemen ?? Wie hen van een toren gooit , straffen !! Wie hen doelbewust discrimineert & minacht , aanpakken !! Nondepatten ![]() Ook akkoord !! Ook akkoord !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo zou het feitelijk moeten , maar ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo zien zij het niet , wat nu ??
![]() |
![]() |