![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is misschien zelfs niet eens tegen het forumreglement als deze draad in "Koetjes & Kalfjes" zou staan. Zelfs daar is trouwens niemand VERPLICHT zich met de mentale miserie van "Eberhard Leclerc" in te laten.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jij hebt nog nooit in je leven een oordeel geveld over iets dat voor een rechter is gekomen of dat voor een rechter had kunnen komen indien één van de betrokkenen het zo ver had laten komen?
Ben je daar héél héél zeker van?
#43 |
Banneling
|
![]() Och, kom ... Hier zijn al zwaardere uithalen gedaan.
Overigens heeft hij een punt: het moet uitgemolken worden (no pun intended) omdat het emo-sensatie is van de bovenste plank en bovendien ook kan in een land waar "Kom op tegen Kanker" veruit de meest lucratieve audio-visuele terreurorganisatie blijft. Zulke zaken hou je voor jezelf, tenzij je pertinent zeker weet dat het finale oordeel (�* la Morel) is geveld en je rekeningen te vereffenen hebt. Voor het overige hebben we er ook allemaal geen zaken mee, meer zelfs: willen we er meestal geen zaken mee hebben. Alleen menopausale wijven worden hier week van. Was het colon-, darm-, baarmoeder- of prostaatkanker geweest, dan had iedereen licht ongemakkelijk met z'n mond vol tanden gestaan. Dat laatste heeft immers geen Angelina Jolie glamourgehalte om mediatiek uit te buiten. En als het niet om uit te buiten is, dan moeten ze maar eens dringend leren dat de nulmeridiaan niet overal door hun gat loopt en dat ook nu er geen spons moet gaan over de corrupte, nepotistische Hasseltse nest. |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bah nee, "wettelijk" verboden is dat niet. Maar blijkbaar verwacht Leclerc dat wij zijn "sprankelende humor" leuk vinden. Het is zijn forumgenoten dan ook niet wettelijk verboden zijn aandacht erop te vestigen dat hij hier afgaat als een gieter.
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als er een rechterlijke uitspraak is of was, dan leg ik mij daar bij neer. |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Heb ik dan een gerechtelijke uitspraak geveld?
Citaat:
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat je laatste vraag betreft: als het vonnis is uitgesproken dan is dit ook zo. Mijn mening over die uitspraak hou ik voor mijzelf, want een democraat legt zich neer bij rechterlijke uitspraken. |
|
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Met kanker valt niet te lachen, ben er een halve familie aan kwijt.
#50 | |||
|
![]() Citaat:
Bovendien is HC niet eens voor de rechter verschenen. "De drie zijn buiten vervolging gesteld voor de feiten van valsheid in geschrifte, en dit bij gebrek aan bedrieglijk opzet. Is goedbedoelde fraude dan zo bij de haren getrokken? Citaat:
Citaat:
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Veel electoraal gewin komt daar niet bij kijken en al zeker niet op meer dan 4 jaar van de volgende verkiezingen. Het bekendmaken van zulke zaken kan het belang van screening alvast maar benadrukken.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De rechter was van oordeel dat de BBI voldoende aanwijzingen had om inzage te eisen in de boekhouding en de derde rekening. Want besloot de rechter, advocaten staan niet boven de wet ! Wat nu de regeling is tussen de BBI en Geert Bourgeois, dat zal de eerste jaren het nieuws wel niet halen. |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was dat nu zo moeilijk om het te benoemen?
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar kan ik over meespreken, maar kanker wist geen corruptie uit.
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er werd dus beginnende borstkanker vastgesteld na een preventieve screening. Claes heeft dus een goede kans dat ze het overleeft. Hopelijk wordt ze er ook eerlijker van.
#56 | |
|
![]() Citaat:
Verder dacht ik dat je graag je mening voor jezelf hield. Ik ben vast niet de enige die je hebt gewezen op de zaak van Geert.
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien heb ik over die hele zaak Bourgeois ook zelf een mening, maar daar zal jij mij niet op kunnen afrekenen hamac, want die hang ik niet aan de grote klok zoals jij doet. |
|
![]() |
![]() |
#58 |
Super Moderator
|
![]() Beste forumdeelnemers,
In principe laten we zoveel mogelijk toe, zolang het geen persoonlijk schofferen van deelnemers aan het debat betreft. Politieke figuren, zijn publieke figuren, en mogen voorwerp zijn van tegensprekelijk debat, vooral wat betreft hun beleid, en hun ideologie en opinies. Deze topic, en de wijze waarop hij inhoudelijk, of beter gezegd inhoudsloos en smakeloos wordt aangebracht is er over. Aangezien het reglement strikt genomen niet geschonden is, en omdat we de vrijheid van meningsuiting zo ver mogelijk willen drijven, laat ik het topic staan, maar dan gesloten. Het mag duidelijk zijn dat we een minimum van niveau proberen hanteren in de 'serieuze' katernen. Het kan tevens dienen als illustratie en rechtvaardiging wanneer de poster van deze vuilnis wegens trollgedrag er definitief uit vliegt bij herhaling. Pontifex. |
![]() |