![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
Nogmaals, als jij op een totaalbedrag van €100 25% korting krijgt, hoeveel verwacht jij dan te moeten betalen? €75 of €80? En als je de BTW cadeau krijgt, dan krijg je een korting ter waarde van het BTW bedrag dat men rekent op het normale nettobedrag. Hoeveel bedraagt de korting vanuit het standpunt van de consument? 21% of 17,35%? En neen, ik zou hem niet €117,35 geven, maar €121. Zoals ik al schreef is het nettobedrag het referentiebedrag van de handelaar waarop 21% BTW wordt bijgeteld. Voor mij is het BTW-bedrag 17,35% van het totaal dat ik moet betalen aangezien bedragen incl BTW voor de consument het referentiebedrag is.
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 30 juli 2015 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je ontwijkt weer compleet het onderwerp van deze draad om nog maareens op de N-VA te kunnen kakken. Kortom, business as usual voor Henri.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik vrees dat er zo niet te veel zijn. BTW is een percentage op het nettobedrag, en nooit op de verkoopprijs inclusief BTW. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die hogescholen en univs brengen geen grote lichten op zo te zien tegenwoordig.
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo zien leugens en hypcriete nep-verontwaardiging in een infographic er dus uit:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Gouverneur
|
![]() Wa voor wiskunde van den hond zijn kloten is me da.
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier mijn vriend een betere infographic
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
We gaan nog eens proberen. Brutobedrag = €100 Nettobedrag = €82,65 BTW-tarief = 21% ---> BTW-bedrag= €17,35 Hoe groot is het deel VAN HET BRUTOBEDRAG dat wordt doorgestort naar de overheid? Daar gaat het om, niet meer en niet minder. Of de vraag anders gesteld, als ik €100 betaal, hoeveel VAN mijn €100 gaat naar de overheid? €17,35 En hoeveel bedraagt het percentage tav het brutobedrag? Juist, 17,35%. Is deze ratio hetzelfde als het BTW-tarief van 21%? Neen, natuurlijk niet. Maar ze vertegenwoordigen wel hetzelfde bedrag. Als vergelijking, het is niet dat de totale loonkost wordt berekend met een tarief bovenop het brutoloon (<-> BTW bovenop nettobedrag), dat we niet kunnen bepalen hoeveel er uiteindelijk van de totale loonkost er netto op de rekening van de werknemer komt en aan welke ratio tav de totale loonkost?
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 31 juli 2015 om 19:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sarcasme hoop ik, dat eerste toch.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer genoeg niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat denk je maar
![]() Allesinds, met zo'n oppositie moet je geen campagne meer voeren.
![]() |
![]() |