![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Are you sure you see?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() We kunnen dus uit deze discussie besluiten dat er nog altijd geen WMD zijn gevonden. Bush en Blair werden inmiddels berecht voor hun oorlogsmisdaden, wat niet meer dan normaal is. Ik heb het gevoel dat niet alles in deze wereld verrot is.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soms, zijn uitgangspunten fout. Doorgaans, hoe gemakkelijker ze ingenomen worden, hoe meer kans. Ik zal dus even uw uitgangspunt wat rondschuiven: Ik een verklaring zoeken? Waarom? Ik ga ook geen verklaringen zoeken voor groene kikkers die sommigen beweren te zien. Het is uw bewering, doet u dat zelf, en maak er een onderwerp rond. Succes!
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Osama Bin Laden werd inmiddels ook berecht voor zijn oorlogsmisdaden. Of dat normaal is weet ik niet. Veel in de wereld wordt als normaal ervaren, ik ben wat moeilijker op dat vlak. Omdat ik af en toe even punten in de tijd direct vergelijk. Gewenning is een onderkruiperig beestje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Sommigen hebben het nodig labels aan anderen te geven om ze te kunnen plaatsen. Wel heb ik mijn kinderen geleerd dat het officiële nieuws altijd de waarheid is die machthebbers ons willen doen geloven. De twijfels die ik heb bij 9/11 liggen meer in het feit dat 9/11 een startpunt is geweest om big brother los te laten op de westerse burgers en big bombs los te laten op Arabische/Perzische burgers dan hoe WTC neer ging en/of wie het neer haalde.
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wel weet ik dat er nu op het bewijs een groter en mooier WTC staat.
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en die zijn goed verklaarbaar zonder thermiet. juist omdat het zo lang duurde kan er ook een metaal brand zijn ontstaan, een aluminium brand. aluminium was volop aanwezig in de puinhopen.
![]() |
![]() |
#52 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Klik daarvoor gewoon met je muis op de cover van het boek. (1,3 MB .pdf) ![]() Citaat:
Vriend en vijand hebben zich verbaast over de ongelooflijke wijze waarop het beton en veel van het staal van deze beide megastructuren tot poeder kon worden gemanipuleerd. Bovendien viel het gebouw als een geplande verwoesting, kaarsrecht in haar eigen bedding, de 7 verdiepingen kelder. Een kelder die een uur daarvoor overigens al het doelwit was van zeer heftige explosies.. En waarbij doden gevallen waren. Zie hiervoor het artikel van de concierge van de WTC-torens, William Rodriguez. 9-11/deze-man-weet-de-waarheid-over-9-11 Tot slot nog even een foto uit de jaren 1971, waarbij de constructie van de Twin Towers in volle gang was, zo je ziet. Heel duidelijk is de ongelooflijke stalen constructie te zien, die de geraamte vormde van de torens. Hoe is het mogelijk dat deze constructie het begeeft, puur op basis van een brand, waarvan de brandweerlieden IN DE TORENS al hadden gemeld dat ze zo goed als onder controle waren..!!?? ![]() Hoe duidelijk kun je de enorme kracht van de constructie van de Twin Towers in beeld brengen? De stalen kern van de gebouwen, werd gevormd door een onverwoestbaar stalen kern. Bron: http://www.wanttoknow.nl/boeken/grat...david-griffin/
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Uren later gingen we naar huis en mijn moeder sprak de memorabele woorden: jongens, de wereld is vanaf nu voorgoed veranderd.
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zie: http://www.ninefornews.nl/maleisisch...rlogsmisdaden/
![]() |
![]() |
#55 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Voor Irak zou je inderdaad kunnen zeggen dat zoon Bush heeft afgemaakt wat papa Bush begonnen was.
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
9/11 was bijzonder, niet vanwege de aantallen slachtoffers maar vanwege het feit dat het dit keer westerse slachtoffers waren. "its something we do to them, not what they suppose to do against us"
![]() |
![]() |
#57 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dit verpulvert erg makkelijk. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#58 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De aanslagen op het Amerikaanse volk, waarschijnlijk door krachten geïnitieerd binnen de overheid van dit prachtige land, zullen nooit mogen worden gezien in het kader van de officiële rapportage van de onderzoekscommissie. Een commissie die pas ná zware druk op de president, zo’n 400 dagen ná de aanslagen, aan het werk mocht.
Daarom vind ik Griffin zijn boek zo goed.
![]() |
#59 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Lees vooral ook z'n 9 andere boeken over het onderwerp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zag de verdiepingen met de over de vleugelspanwijdte van de vliegtuigen diagonaal doorsneden buitenste pijlers, brandende, samengedrukt worden.
Het torendeel erboven sloeg in op de vloer van de onderste van die verdiepingen. Die daarop ook instortte. En zo verder. Ergens aan een derde van de torenhoogte werden grote delen van verdiepingen, met stukken vloer eraan, naar buiten gewalst. Ze kantelden op hun zij, en stortten zo naar beneden. De toren leek op dat moment een paddestoel. Er was toen ook een zekere vertraging te merken bij het desintegreren van de buitenste pijlers. Op de grond ontstonden toen ook de eerste stofwolken. Dat moet puin zijn dat blijkbaar rapper beneden was. En een drietal zijwaartse zwarte pluim uitstoten gedurende de ineenstorting, en voorafgaand aan het front dat verdieping na verdieping verpulverde. Dat zijn enkele indicaties die erop wijzen dat de binnenste pijlers eerst instortten, zeg maar een instorting binnen een instorting. Dat lijkt me ook logisch, immers vallend puin maakt tal van botsingen, naar binnen toe komen de brokken elkaar tegen en gaan zo niet zijwaarts. Maar de brokken van de buitenste pijlers kunnen wel zijwaarts naar buiten, en zo is de hoeveelheid puin die op de nog staande pijlersecties terecht komt, kleiner. Vandaar verschil instortingssnelheid. De torens lijken me te hebben ingestort door een boorhamer effect. Boem. Scheur. Boem. Scheur verder. Boem. Scheur nog verder. Boem. Brok komt los. 2 keer Boem onderweg. En zo verder. De trigger van de Boem was het ineenklappen van de verdiepingen met de doorsneden buitenste pijlers. Misschien enkele binnenste ook doorsneden. Er vloog begot een groot object, allicht de romp, een motor zou ook kunnen maar leek me te groot ervoor, dwars door het gebouw, ene zijde binnen in het midden, aanliggende zijde terug buiten, ik denk op een derde van de breedte van de toren gemeten van de gemeenschappelijke hoek. Daardoor viel het torendeel erboven in één keer 3 of zo verdiepingen lager. Dat, lijkt me een sterke hamer. En die sloeg verder tot beneden.
![]() |
![]() |