![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar misschien deelde ik al teveel en ben ik jaren de klos. Oh humanity. Laatst gewijzigd door Peche : 6 augustus 2015 om 21:40. |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kortom: man en vrouw komen dichterbij elkaar te staan en weten niet meer precies wie ze zijn, hoe de rolverdeling moet zijn. Het lichamelijke verschil is wel duidelijk, maar geestelijk niet zo. Veel wat de man kan kan de vrouw evenzo en de man heeft ook vele vrouwelijke eigenschappen. |
|
|
|
|
|
|
#44 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus je past je aan. Citaat:
Je hebt de illusie dat de ander wel alles van je begrijpen zal en je volledig zal accepteren. In het begin gaat dat nog wel, maar op den duur gaat dat scheef. Dan blijkt de ander ook een ander te zijn. |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Banneling
|
Peche, zou er überhaupt nog wel iemand met je WILLEN trouwen na die vrouwonvriendelijke uitspraken van de laatste dagen? Het lijkt mij erg onvolwassen om hier je gal te spuwen over je ex-vriendin, terwijl zij zich niet kan verdedigen op dit forum. Mijn ex-vriend was van hetzelfde kaliber. Altijd klagen en zagen op anderen, maar toevallig vergeten wat zijn exen allemaal wel voor hem deden en van hem moesten pikken (en ik nog het meest) Het ligt niet altijd bij de vrouw en haar zogezegde koppigheid. Integendeel zelfs, de meeste vrouwen zijn vrij makkelijk, maar liegen/bedriegen/vernederen maakt van niemand een betere partner. Soms moet je gewoon voor jezelf opkomen om er niet kapot aan te gaan. Als je zo hunkert naar begrip van je vriendin, doe dan ook eens moeite om haar te begrijpen ipv te veroordelen. En stukken van jezelf moeten verbergen? Dan heb je wrs zelf wel een aandeel in het waarom, maar dat ga je natuurlijk hier niet posten, he
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Banneling
|
Wtf .... Neen ik zet dat er niet bij omdat dat persoonlijk is. En ik denk dat zoiets beter niet hier besproken wordt. Waarom niet? Omdat het over kinderen gaat en geen exen.
|
|
|
|