![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zijn de cijfers in België?: http://www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/...e-bijstand.htm
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geen enkel volk vindt het fijn om gekoloniseerd te worden en z'n volk vervangen te zien worden door een ander volk. Of je zou al een Belg moeten zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die hadden tenminste voeling met de bevolking! Geld verkwisten en voor de eigen macht zorgen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke politieker deed het vroeger beter? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was de enige regio waar het nog kon en zonder maatregelen volgde een boete. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgen zijn fan van migratie want ik moest al op mijn eigen draadje reageren waar ik daar migratie in 'afstrafte' die blijvende toestroom naar ons landje (dat reeds meer dan volzet is) en naar Europa toe ook op de korrel nam.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 augustus 2015 om 08:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Veel beloven, maar weinig geven doet de zotten in vreugde leven. Of om op niveau te blijven: "een kinderhand is snel gevuld".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twintig jaar geleden waren we met 9 miljoen
De Belgen "kweekten" niet voldoende om dat getal op peil te houden. Ondertussen zijn we met 11 miljoen Dat implementeert dat er hier minstens 2 miljoen, meer dan 20%, immigranten wonen. Het zal echter snel naar de 30% evolueren. De Vlaamse Aboriginal krijgt stilaan vorm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
... impliceren Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 10 augustus 2015 om 09:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is geen onlogische vaststelling Universalia, want die Belgen, en dan hoofdzakelijk de Vlamingen hebben zulk een desillusie opgelopen door hun keuze voor "verandering", dat zij voorlopig de lippen op elkaar houden, want niemand zal graag zijn blunders openlijk durven toegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() 2. Als je in dit land gemakkelijker aan een paspoort dan aan water kom, kan je idd aantonen dat er nauwelijks vreemdelingen hier zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Islam is trouwens een wereldreligie. Bij het aanvallen van de islam zit je moslims van over de hele wereld, ongeacht afkomst, geslacht, sociaal-maatschappelijke positie de oorlog te verklaren: 25% is effectief moslim. Het is God Zelf die in de Qoeraan tot de mensheid spreekt dus u kan liever wat aandachtiger zijn i.p.v. uw Schepper te bekritiseren nauzubillah. De Islam is heel wat anders dan een nationale Vlaamse beweging, stroming of politieker... zonder enige autoriteit van "bovenaf". Want het recht om de Wet te bepalen is van God. En o ja, Dewinter is hypocriet dat hij joden, rijke Indiërs en christenen buiten schot laat. Zolang je maar poen hebt, hoef je je niet te assimileren ![]() Laatst gewijzigd door Guinevere : 10 augustus 2015 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik niet snap = als de meerderheid van de Belgen negatief staat tegenover migratie, waarom stemmen ze dan niet massaal op het VB of NVA?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En hoe stuur je iemand terug naar zijn land als die in België geboren is? Een vlucht van Zaventem naar Deurne ofzo? Lijkt mij de meest absurde procedure die ik mij kan voorstellen, doch ik zou er niet van verschieten moesten ze dat daadwerkelijk doen in dit apenland. ![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als hij tijdelijke slachtvloeren verbiedt dan moet hij er als de bevoegde minister voor zorgen dat er genoeg plaats is in de slachthuizen waar het wel mag. En dat is er ook niet. Ben Weyts heeft geen overgangsregeling voorzien en doet NIETS... Geen wonder dat men hem voor het gerecht wil dagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |