![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het is gewoon ethisch fout om gelijk wie of welke diersoort ondergeschikt te maken aan een andere. in synthese komt daar elk wereldprobleem uit voort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mocht de Panda uitsterven ondanks voldoende beschikbare natuurlijke habitat, zou je mogelijk gelijk kunnen hebben ... maar de Panda sterft uit omdat de mens zijn habitat vernietigt. onlangs een vergelijking gezien met de tijd die de aarde bestaat en het aanwezig zijn van de mens erop : komt erop neer dat de mens 4u bestaat (relatief naar bestaan aarde) ... en in de afgelopen minuut 75% van de natuur (fosiele bronnen) en diersoorten (biodiversiteit) om zeep hielp ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 12 augustus 2015 om 08:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De CD&V-ster Sonja Claes zei letterlijk dat de partij "religieuze rituelen" niet wil onmogelijk maken.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet mee eens. Een dier dat nauwelijks tot geen zelfbewustzijn heeft, mag je van mij in een klein hokje stoppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
laat staan als businessmodel en louter ter amusement ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verdienen we het hoeder van deze aarde te zijn? We gedragen er ons niet naar. Moest ik een buitenaards wezen zijn...ik zou ons homo sapiens sapiens vergelijken met een nest kalkoenen. Ik verontschuldig me bij voorbaat bij die vogels voor de vergelijking. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 12 augustus 2015 om 10:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, SP.A en Groen zijn echt wel de lulz.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Dus een spons is evenveel waard als een dolfijn? Of zelfs als een mens? Vreemd allemaal.
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |