![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Den Anthony z'n gitaarrack: ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een maand is zo al duur genoeg voor een bedrijf. Gelukkig genoeg heb ik in 2013 nog vlug een vijftal regelmatige "zieken" buiten gegooid voor de eenheidswet er kwam met dure ontslagpremies op 1 januarie 2014. In geval van piekperiode worden alleen nog interims ingeschakeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wens u ook een spoedig faillisement OF vertrek toe. Naar wat ik verneem van u zijt ge al met een voet buiten. Nu nog het duwtje voor de rest van het 19de eeuws gezelschap. Laatst gewijzigd door Tavek : 15 augustus 2015 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Faillissement is onmogelijk. Ik heb menen te verstaan dat ge een vakbondsman zijt dan word u ook eens met de neus op de feiten gedrukt wat de reactie is van bedrijven op de eisen van de vakbonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Verhuis naar de VS dan heb je er geen last van.
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() X2
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb zo'n bruin vermoeden dat, eens de zomervakantie door is, het stakingen gaat regenen.
Dan kan de fuhrer van Antwerpen nog eens wat de verongelijkte gaan uithangen. De regerende partijen zijn er duidelijk niet voor de gewone mensen.
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie ze graag vertrekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nog nooit met een staking te maken gehad. Al mijn activiteiten kan ik niet verhuizen naar buitenland. Alleen als er een economische of practische reden toe is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Overigens is het niet voor niks dat je toch hier wil blijven. In China bijvoorbeeld gaat het allesbehalve goed (zie recente devaluatie om toch maar concurrentieel genoeg te blijven Een al te zware nadruk op lage lonen en onzekerheid zal de internationale crisis alleen maar aanwakkeren, met alle uitwassen die het met zich meebrengt. En nog iets : de economische parabel van de negen botten en 10 honden. Ken je die ? Verder denken dan je neus lang is, is niet veel mensen gegeven.
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience." Laatst gewijzigd door non-conformist : 15 augustus 2015 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik noteer dat u me graag zéér ziek ziet worden en Tavek dat ik failliet zou gaan. Typisch voor linkse haters en op menselijk vlak zeer pover. Als ik hier blijf dan is het omdat tot hiertoe de hoofdzetel in Belgie blijft en dat ik hier nog een tweede belangrijk bedrijf heb die vastgoed bezit, beheerd en ontwikkeld. Dat vastgoed kan ik moeilijk in mijn valies steken. Moest het gaan met alle plezier want jullie soort maakt het verblijf in Belgie voor ondernemenden niet prettiger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door tandem : 16 augustus 2015 om 05:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Proficiat met een dergelijke taal. Snap je dan niet, als vakbonder, dat een faillissement voor het personeel ook geen pretje wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Maar dat hebben die mensen effectief ook gedaan via de afhouding voor hun sociale verzekering door vadertje staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
En moest jij bij mij werken dan zou ik je zeker ontslagen. Laatst gewijzigd door Sukkelaar : 16 augustus 2015 om 07:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedere avond op een andere plek op de wereld een concert van 3 uren.....ondertussen soundchecken...reizen ..hotel in hotel uit....repeteren...studiowerk...inteviews..druk van de platenlobby....en ondertussen zien dat je creatief blijft.Ik denk eerlijk gezegd dat dat zeker heel hard werken is hoor.....Je zal er wel veel voor terug in de plaats krijgen maar het zo maar zien als wat leute maken zou ik toch niet durven denken zeker als je rekening houdt met de ontelbaren die de pijp uitgaan juist opdat ze niet verder konden met te leven onder die druk ....
![]() Ook het overmatig gebruik van drank en andere drugs....is meestal gelinkt aan dit harde leven. Maar ik kan best geloven dat wat muziek spelen onder vrienden helemaal niks vandoen heeft met wat supergroepen als Black Sabbath of Pink Floyd presteren. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 augustus 2015 om 08:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad en vooral zeer creatief.
ER zijn er ontelbare die goed kunnen (na) spelen maar iets nieuws uit je mouw schudden is heel andere koek.Ontelbaren kunnen een picasso naschilderen...zelfs nog beter misschien...Maar het creeëren is iets heel anders...dat is het verschil tussen een muzeikant schilder of wat we noemen een artiest. Oesje ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 augustus 2015 om 08:04. |
![]() |
![]() |