![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geef mij maar een Kaapse wijn...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() ik drink niet graag wijn geef mij maar bier
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Oe amai, 12 leden in Brugge, echt om trots op te zijn, en de gemiddelde strijdvaardigheid van een blokker in rekening te nemen, zullen de VMO niet meer dan 5 brugse gastjes onder hun beschermende vleugels moeten houden... Haha 12 das bijna evenveel als ons ledenaantal in een boerestadje als VEURNE...
Geef mij maar portugese landwijn... (die is stukken goedkoper dan franse wijn en minstens even goed)
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
het zijn eerder degene die enkel franse en kaapse wijn drinken die aan positieve discriminatie doen. want er zijn nog andere regio's waar ze schitterende wijn maken. |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dat een land zijn eigen produkten positief discrimineert om de eigen economie te steunen, via protectionisme, is normaal. Linksen discrimineren net omgekeerd, ze passen protectionisme toe op produkten van onderontwikkelde landen, ten nadele van de Westerse produkten. Als goede communisten leggen ze hun Max Havelaar koffie tegenwoordig al op aan de stadsbesturen. Hetzelfde als protectionisme dus, maar omgekeerd : "ander volk eerst" in plaats van "eigen volk eerst" ![]()
Wel volks, niet proletarisch Laatst gewijzigd door Lone Wolf : 18 oktober 2004 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
verder heeft dit geen bal met protectionisme te maken. |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
ik heb hier al te dikwijls moeten lezen dat Patrick Janssens, Steve Stevaert communisten zijn, terwijl ik dat soortr gasten dus pakken te rechts vind, tsssss. Wie is de volgend ecommunist in Belgie? Verhofstadt misschien, babababababababababababababa
![]() |
#55 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|||
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Overigens dient men geen militant om de militant te zijn, maar staat het militantisme in het teken van de te behalen resultaten. Bij het Vlaams Blok loopt dat meer dan perfect, bij jullie daarentegen.... |
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#58 | |||
|
![]() [quote=driewerf]
Citaat:
Of beter nog: dat Cuba wel Marxistisch is maar veel te rechts? ![]() Citaat:
Ge moogt gerust zijn... communist tot inzijn botten, al is het maar om een kwartiertje langer die premierszetel onder zijn skinny ass te houden. Citaat:
Dit is duidelijk een prozawerkje dat je van Bloxbuster hebt geplagieerd. ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 18 oktober 2004 om 21:37. |
|||
![]() |
![]() |
#59 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() het fundamentele punt blijft natuurlijk waarom Geert Cool zo jaloers is op mijn champagne-degustaties. Ik vraag het mij werkelijk af.
![]() En inderdaad Lone Wolf, er is een gigantisch verschil tussen volks en proletarisch. Net zoals er een gigantisch verschil is tussen elite en snobs. ![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() met wat geluk komt het op de VB website, het is lang geleden dat we nog video's mochten aanschouwen
![]() De beste was toch wel het de meeting in Antwerpen met 5.000 militanten, wat een sfeer en ehtousiasme. Voortdurend werd er 'eigen volk eerst' gescandeerd. Een goede waardemeter voor het succes dat zou volgen op 13 Juni. Beetje informatie over Filip Dewinter, een man voor wie toch wel respect mag gebracht worden. Vooral voor de Antwerpenaren. Geen profiteur, eerlijk correct man die zijn mening uit en hard werkt. Dewinter was zo’n vijf-zes jaar geleden getuige van een zwaar verkeersongeval aan het Crest-hotel in Antwerpen: een auto ging over de kop en kwam op 40 meter van hem terecht. Er sijpelde benzine uit de wagen, hij kon elk ogenblik in brand vliegen, de bestuurder zat bewusteloos achter het stuur. Samen met een vriend heeft Dewinter hem gered. Het was een man van Marokkaanse afkomst. En dit zijn maar 2 van de vele voorbeelden. Dewinter is geen racist, hij is een hardwerkende mens die soms 15 uur werkt per dag en opkomt voor zijn idealen. In het leven kan je kiezen daarvoor op te komen of niet, hij koos om ervoor op te komen en engageert zich ervoor in de politiek. Niet minder, niet meer. Laatst gewijzigd door separatist : 19 oktober 2004 om 01:07. |
![]() |