![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je snapt het niet. Ze willen eten, alleen het moet halal zijn.
Kortom: ze eisen onrealistische zaken. Positief: we kunnen nu redelijk objectief vaststellen dat het hier niet gaat om mensen die niets meer hebben en kapot gaan van honger en armoede. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Cheap comment after bombarding a region in development back to the stone age.
Veel vluchtelingen hadden een normaal leven en toekomstperspectief in hun land. Weliswaar misschien wat minder dan wij gewoon zijn in Europa maar dan nog. Als jij morgen als arts, elektricien of tapijthandelaar op de vlucht moet omdat het in uw land niet meer uit te houden is (na westerse invasieve oorlogen), dan ga je ook geen vrede nemen met een blokkade en voedselpakket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voorwaarde 1 om terug naar de steentijd gebombarbeerd te kunnen worden: de steentijd als volk ontgroeid zijn Wat een hoop gezever! Ten eerste zitten daar zo goed als geen artsen, electriciens of tapijtenhandelaars tussen, ik doe een wilde gok en ten tweede, als ik morgen moet weglopen uit mijn land en ik heb honger, zal ik aanvaarden wat ze mij geven en geen eisen stellen maar verdomme blij zijn dat ik wegben uit mijn gevaarlijke situatie!
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Guinevere,Kwantum en Nietzsce, jullie menen toch niet wat jullie schrijven. Halal voedsel pakketten?
Als ik als vluchteling honger heb dan ben ik blij met elke voedselpakket dan ik krijg en zal ik dat met dankbaarheid aannemen. En je hoort op 21 seconden duidelijk roepen... no halal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() Deze mensen moeten ook begrijpen dat we niet kunnen toveren en dat er voor hen ook geen toekomst is hier. Dat wil niet zeggen dat we ze niet moeten helpen dak, water bed brood. Maar in gesloten kampen, het is achterlijk deze mensen tussen Europeanen te laten lopen, daar komen echt problemen van.
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Wel, zoals altijd, hun leventje financieren totdat ze hun kaars laten....en vooral zien dat ze niks tekort komen en vooral niks van hen eisen, hun gerust laten, niet lastigvallen met werkaanbiedingen, vrouwenrechten of taalcursussen.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is blijkbaar normaal gedrag van de doorsnee oorlogsvluchteling die bang en hongerig ergens aanspoelt; - zonder gezin welteverstaan, want dat is niet in gevaar - amok maken.
Dat deden onze ouders, grootouders of overgrootouders ook tijdens de 2 oorlogen vorige eeuw; naar 'n ander continent vluchten, zo ver mogelijk van huis & haard, liefst naar de (racistische, niet-halal) vijand, zònder gezin, en eens daar aangekomen; van hun bakkes maken. We zien hen graag komen! 😈
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Soylent halal? Dat lost het hele probleem in 1 keer op.
Voedsel uit de 21ste eeuw, Kost €400 per maand, per volwassen persoon, en dan heeft die een dieet dat 3 keer dat van een doorsnee Noord Koreaan is, dus echte zware arbeid is voor een paar dagen geen probleem. De nadelen. Geen smaak, geen textuur, geen genot.
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() ... prikkeldraad , gammele tentjes , helemaal uitgeregend , met geweld en flitsgranaten bewerkt, dan nog eens iets voorgeschoteld krijgen wat je niet mag , kan het wel begrijpen dat hun dankbaarheid niet zo groot is ...
Laatst gewijzigd door Charlie don't Surf : 25 augustus 2015 om 14:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() Straks nog �* la minute......Rare, medium rare?
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() blijkbaar nog niet veel meegemaakt he jongen? Ik kan u garanderen,in die situatie vreet ge alles en ben je heel blij dar er iemand een korst oud brod geeft, geloof me maar. Maar je moet goed begrijpen daar zitten IS idioten tussen eten aannemen is het daglicht niet meer zien, geloof den Hoomer, het zij zo.
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hadden ze dan niet beter thuis gebleven?
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Er is één ding wat je van de vreemdelingen kan leren.
Als het hun niet aanstaat protesteren, eusen ze in eenheid. Wij vlamingen, belgen , klagen en zagen , maar 5min later doen we weer gewoon voort met wat we bezig waren. Het word dus tijd om eens aan de regering duidelijk te maken in eenheid dat de gewone burger het beu is om uitgemolken te worden. Als het geen belastingen, prijsverhogingen, btw verhoging zijn , dan zijn het extra kosten om de ocmw's te sponseren om de vluchteling te helpen. Terwijl de dakloze in brussel e.a. op zn kin kan kloppen. Zijn die vluchtelingen dan zoveel meer waard? ? ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() mss moeten we met zn allen emigreren naar syrië, dan kunnen
we een bootje nemen en vluchten naar west europa, belgie. want daar krijg je onderdak , geld , eten,. En ! Je moet er niks voor doen! T is toch te zot om eerst 45j je botten af te draaien voor oh god een pensioen van 1000€ |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Ja laat ons vluchten ... Een seculaire republiek is te moeilijk?
Laatst gewijzigd door Peche : 25 augustus 2015 om 15:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
![]() |