![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met naïeve kunst bedoel ik helemaal niks pejoratief Het is een stroming van vorige eeuw: ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oké, maar wat ik maak lijkt daar echt niet op, dat is qua vormgeving (mijn sterkste punt) heel wat beter.
Ik weet ook niet wat je van mij hebt gezien. Hier is een komische aquarel van mijn website en dat is qua vormgeving toch een stuk beter dan de naïeve kunst, die duidelijk kinderlijk is. ![]() Qua kunde zit ik tussen de amateur en de beroeps in. En hier nog een aquarel: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik heb al ruim duizend exemplaren van mijn atoomtheorie gestuurd aan de mensen (40 losse bladzijden) via advertenties die ik ook nog zelf moest betalen. Heeft me zeker zo'n 25.000 gulden gekost. Wat ik daarvoor terug heb gekregen was nagenoeg niks, niet qua geld en niet qua dankbaarheid. Nu ben ik oud en moe en heb ik er geen zin meer in. Ik hoop dat je dat begrijpen kunt. Er is maar één weg die overblijft en dat is je in mijn atoomtheorie verdiepen (die op mijn website staat) en laten zien dat het je menens is deze te willen begrijpen, en dat het je niet gaat om de ijdelheid een handtekening van mij te bezitten of dat je mij thuis heb bezocht en zulks meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Deze is overigens volgens mij niet naïef, maar wel eenvoudig en bewust zo door een goed kunstenaar gemaakt, zoals goeie kunstenaars ook eenvoudige kindertekeningen maken die toch hun vakmanschap verraadt. Wiki: Naïeve kunst is een vorm van beeldende kunst, meestal schilderkunst, die gekarakteriseerd wordt door een naïeve en soms kinderlijk aandoende manier waarop het onderwerp wordt uitgebeeld en de technieken worden gebruikt. De term naïeve kunst was oorspronkelijk een neerbuigende term waarmee critici over deze stijl spraken. Tegenwoordig heeft het genre haar plek veroverd, wordt deze serieus genomen en zijn er gewoon opleidingen in te volgen. Als je er een opleiding in kan volgen is het volgens mij niet echt naïef meer, maar bewust zo gemaakt, terwijl iemand die echte naïeve kunst maakt niet beter kan. Dan is het echt. Dus er is een verschil tussen echt naïef en doen alsof. Laatst gewijzigd door harriechristus : 30 augustus 2015 om 14:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Cookie voor wie het goed bedoelt ![]() Monster voor wie nodeloos en/of gewoonweg shit heeft aan mij ![]() Tram is een uitdrukking ivm welke leeftijdscategorie ![]() 1 = 10 2 = 20 3 = 30 4 = .. ![]() 666 Is mijn favoriete nummer , wegens I love BBQ's ![]() Na mijn dood , rot mijn lichaam in de grond , ofwel mogen ze mij in de ruimte / het heelal lanceren ![]() Muziek: https://www.youtube.com/user/thedishcookiemonster ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 31 augustus 2015 om 02:42. Reden: :popcorn: ipv :popcrn: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar ijdelheid of materialisme zou ik het niet noemen. Je bent een unicum en had daar graag een aandenken van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onder naïeve kunst kun je van alles en nog wat verstaan.
Zoals de abstracte kunst die vaak niet meer is dan wat baby gekledder. En veel dingen van van Gogh zijn qua vormgeving ook nogal naïef. Of Chagall. ![]() De moderne kunst keert bewust terug naar het primitieve van de kindertijd en de natuurvolkeren eveneens. Overigens: naarmate de vormgeving kinderlijker wordt, worden de kleuren vaak mooier. Het verstand maakt dan plaats voor het gevoel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Daar mag je met de fotonen mee reizen tot ver in het universum en de eeuwigheid daarvan. Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Je zit nu wel in mijn vakgebied hoor. Bereid je maar al voor op een pak ( figuurlijke ) rammel als je op deze weg wil doorgaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Typisch gedrag van de Zeloot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunst dus.... ![]() ![]() ![]() En de iconografie is niet de kunst zelf, maar het beschrijven ervan. En ten derde is het icoon religieuze kunst. Kunst dus..... ![]() ![]() ![]() Je zou me een pak rammel geven, maar blijkbaar ben je je vakgebied geheel en al ontgroeid en kom je met wat onzin aanzetten. Jammer toch want ik had graag wat van je geleerd. Laatst gewijzigd door harriechristus : 31 augustus 2015 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rest is ijdelheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Yup ![]() Who knows not ![]() Citaat:
![]() Vreemd !! Gaat zonder probleem , zelfs zonder ingelogd ![]() Ik gebruik Windows 7 , ie 11 , andere gaan ook ![]() Flashplayer op uw computer ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je verwacht dat ik het geloof. Maar ik geloof in Niets meer, weet je nog? Het is goed een beetje ijdel te zijn. Straffer zelfs, ik ga het proberen zijn tot op een punt waar mijn ego zodanig opblaast dat ik een heel spoor van afgunst achter mij nalaat. En puppets langs de zijlijn knielen en na mijn passeren de grond kussen waarop ik gelopen heb. En dan is mijn ballon nog maar half opgeblazen, daarin ben ik nog maar onderweg naar de troon van mijn monopoliebord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe moet ik dat "zien" dat je slecht ziende bent?
Loop je op de tast door het huis? Kan je je computer dan nog wel zien? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Heb je al een voorkeur wat het volgende keer zal worden? Citaat:
Wat een verschrikkelijke herrie. Weet je zeker dat het muziek is? Op de eerste hoor ik gerammel op een gitaar en ik heb hem gauw weer uitgezet. Wat versta je onder muzikaal? ![]() |
||||
![]() |
![]() |