![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() I confess.
![]() ![]() ![]() Maar intussen wel... Ik ga er mee aan de slag. Citaat:
Off topic: zijn chocomousse al geprobeerd?
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, eigenlijk enkel nog maar zijn recept voor ragu. Veeel werk, maar het is de moeite waard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die steranijs, is dat er niet een beetje over?
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee. Ik had ook schrik toen ik het de eerste keer gebrukte vlgs Blumenthal's recept. De scherpe reuk/smaak gaat weg met het (ca. 1 uur) stoven. Wat overblijft is een zeer verfijnd boeket. Ik gebruik voor ~500 gr gemengd gehakt + tomaten + groenten + 300 ml fond 1 steranijs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Penne all'arrabiatta met evt een beetje parmigiano erover - blijft één van m'n favorieten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() |
![]() |
![]() |