![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sedertdien is er al wel wat actualiteit langs voor- en achterdeuren gepasseerd. Ook langs deze van arcopar natuurlijk. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's een bekende figuur in Gent, vishandelaar en visrestaurant destijds: Guido Meersschaut .
Geen figuur op nationaal niveau. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik aanvaard lessen in sociale economie van iedereen, behalve van dat soort dat al overal in de wereld bewezen heeft dat hun ideeën verkeerd èn gevaarlijk zijn. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Muyters wil af van het SWT. Het is geen succes. Slechts 2% vindt een job. Laatst gewijzigd door Jakko : 22 februari 2017 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. allemaal goed en wel .. doch laat ons het belangrijkste niet uit het oog verliezen : dank u wel, Elke Sleurs !
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De realiteit is dat bedrijven oudere werknemers afdanken EN NIET AANWERVEN. Als er iemand aangeworven wordt dan is het via zware subsidies die meer kosten dan ze opbrengen. Gisteren uitgebreid in het nieuws!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. zo had ik het nog niet bekeken ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een parlementaire onderzoekscommissie zou dat moeten proberen te ontdekken, en wat zij en haar staf eigenlijk al hebben gedaan. (over realisaties gaan we het maar niet hebben, in beweging zijn en lucht verplaatsen zou toch al een minimum minimorum mogen zijn...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 24 februari 2017 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Ik dacht altijd dat Elke de zus van Kim was, toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. heeft Kim een zus ? nu Valère in zak en as en die parvenu van een Demirs een ministerpostje binnenrijfde moet dit des te harder aankomen bij Kim ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kijk uit naar de situatie in de partij van mijn voorkeur, in Gent.
Uit het Nieuwsblad: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 25 februari 2017 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. mja .. de ex-secretaresse van armenbestrijding is er alvast nooit in geslaagd Alain Hubert in de pas te doen lopen ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het kan toch niet dat jij ondanks een levenslange benoeming vrijwillig op uw 50ste aan de kant gaat staan, toch? De luiigheid druipt zo van U af. In ons dorp noemt men dat leeglopers! Mensen uit de privé kunnen nooit voor het leven benoemd worden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja maar Demonen, een hoog pensioen dat past beter bij ons dan bij jou. Wij zijn dat waard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of dacht jij dat ik de enige ben die uit de privésector komt? Jullie gooien elke dag jullie eigen ruiten in uit onmacht. Die grote veranderingen is gewoon een leugen. Jullie zijn gewoon oude wijn in nieuwe zakken. Een bende graaiers en leeglopers. Niets meer, niets minder! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |