![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer zo een die heiliger wil zijn den de Paus, of zich tenminste heiliger wil voordoen.
Pak ze gerust allemaal binnen bij jou thuis hé kerel, en geef ze de kost, daar heb ik niets op tegen. We zullen zien hoe lang je het zult volhouden van de heilige uit te hangen. http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=20 |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil mijn hart laten spreken en solidair zijn, maar hoe kan ik dat zijn in een blind bestuur? Ik wil niemand de dood toewensen en terugsturen. Maar wel weten waar we voor staan en uit hun mond horen wat het conflict is. Maar de tv heeft daarin het juiste verhaal nog niet kunnen vertolken. Laat geweten zijn, ik denk niet dat ZE op de lange termijn dankbaar zullen zijn voor wat Europa deed. Solidair of niet. Je wist die geschiedenis niet meer uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. rare vraag : allen ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En al die jaren heb ik er geen boterham minder voor moeten eten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De maffia van mensensmokkelaars moet veel aktiever aangepakt worden. Die vluchtelingen zijn meestal moslims. Ze blijven het best in een moslim-land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een duidelijke meerderheid van de bevraagden was erg ongerust over de -steeds mindere- mogelijkheden om nog werk te vinden. Dat is duidelijk !!! Ik vraag me af hoeveel leden van "vluchtelingenwerk Vlaanderen" er nu kinderen hebben die werk zoeken maar niet vinden. Laatst gewijzigd door Boduo : 4 september 2015 om 07:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Inderdaad een peulenschil in verhouding met wat de andere landen deden.
De VN heeft zo'n 1,2 miljoen Syriërs geregistreerd in Libanon, het buurland ten westen van Syrië met zo'n 4,5 miljoen inwoners. Ter vergelijking in Europa wonen meer dan 500 miljoen mensen, en worden 300.000 Syriërs opgevangen. 30% zit in Libanon, 45% in Turkije, 16% in Jordanie en 7,5% in Europa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() In Libanon zitten die wel in kampen he?
Europa vangt niet op, Europa dweilt met de kraan open en mengt ze met het gewone volk . |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Ik heb geen reet te maken met vluchtelingenwerk Vlaanderen, waarom zou ik er dan op moeten antwoorden.
Ik zal mijn kinderen in elk geval voorstellen geen waardeloze licentiaat criminologie te behalen zoals uw kennis er eentje heeft. Laatst gewijzigd door dpg : 4 september 2015 om 08:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Benieuwd wat je zal zeggen de dag dat ze afgestudeerd zijn in een waardevolle tak en toch geen werk vinden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Epic word. Nazionalist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het blijft wel bijzonder stil rond haar/hem! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De afghanen, afrikanen, aziaten etc...die daar voor de rest tussenzitten stante pede terugsturen. Dat zijn economische vluchtelingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Dank u, mijnheer De Wever.
|
![]() |
![]() |