![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is zo, het stadsbestuur zou daar beter geen geld aan uitgeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet op niets terugkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen , zipper, maar 'Al-Danie Bin Termont schrijven is toch wel ranziger. ![]() Hoe zit dat nu met de 'correctheid' en de ranzigheid van 'Grote Leider' , Panda? Laatst gewijzigd door Spitting Image : 2 september 2015 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Ik zou niet weten waarom ik me daarvoor zou schamen. Ik zou gek zijn als ik dat deed. Jullie genereren je toch ook niet om De Wever 'Grote Leider' te noemen?
Laatst gewijzigd door Spitting Image : 2 september 2015 om 12:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht even dat je er forse kritiek ging op geven, maar je hebt je blijkbaar op het laatste nippertje toch bedacht.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 2 september 2015 om 12:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SI snapt niet dat iemand principieel tegen onverdoofde slachtingen is, en dat iemand tegen stedelijke subsidies is ten voordele van één religie haar rituele feestelijkheden. Te moeilijk blijkbaar. SI zet dat dan maar op hetzelfde niveau als vlaams blok praat over Al-Danie Bin Termont. Zou je niet beter forum woordvoerder van het blok worden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar is het niet belangrijk genoeg voor. Maar het is geen goede beslissing, dat is zeker. Er gaat een verkeerde boodschap van uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor wanneer de eerste minaret in Gent ???
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor die minaret : hopelijk nooit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat mij betreft, veel liever dat soort praat, dan (ranzige) uittreksels uit de koran
da's ook weer niet echt overtuigend, eh. Je had evengoed kunnen poneren : "och ja, of hij er nu komt of niet, we zullen wel zien, zeker"
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat verwacht je eigenlijk ? Dat ik zeg dat ik die eigenhandig ga tegenhouden ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga jij die dan wel eigenhandig tegenhouden ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat met een stad met een al torenhoge schuldenberg. Over Rabot heb ik gezellige Daniel niet te veel gehoord.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leer relativeren, Kneus. Gent is een van de énige gemeenten annex steden waar zo'n Rood-Groen horrorkartel gewerkt heeft. Haast overal andres, van Hasselt tot Bilzen, dus waar zo'n kartel opkwam, gingen ze achteruit.
En de VLD heeft de havenschepen, dus men houdt stellig z'n mond.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 2 september 2015 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verwachten ?? Helemaal niks. Volgens mij is er bij jou een soort chip ingeplant, die je weerhoudt van enige broodnodige kritiek te geven op uw partij en (vooral) haar mandatarissen.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 2 september 2015 om 15:25. |
![]() |
![]() |