![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou ze niet serieus nemen als ik de afgelopen jaren niet zag uitkomen wat ik eerst voor gek verklaarde. Maar misschien zijn dat helemaal geen voorspellingen maar geduwde agenda's? Laten we er naast kijken en op onze eigen rechten blijven staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Vreemdeling
|
![]() Bij de discussie over het opnemen van asielzoekers vergeet men belangrijke zaken. Ik beperk me hier tot de afrikaanse asielzoekers.
. Een groot deel is gelukzoeker. Ze hebben geen of nauwelijks opleiding en komen gewoon voor onze uitkeringen. Ze willen dus, dat wij als slaven voor hun gaan werken. . Een aanzienlijk deel is oorlogsmisdadiger. . Een aanzienlijk deel is echte vluchteling en heeft verschrikkelijke dingen meegemaakt. Dat zijn de overlevers, die alles doen (en gedaan hebben) om te overleven. Deze zijn het gevaarlijkst. Ze staan stijf van de PTSD. Opname van deze mensen in onze reguliere samenleving zonder behandeling is lastig. . De meesten hebben geen of weinig opleiding. Europa is aan het robotiseren. In de komende 20 jaar verdwijnen vrijwel alle laaggeschoolde banen. De vluchtelingen hebben dus in Europa gewoon geen toekomst. Het wordt al heel lastig om de europese onderklasse die aan het ontstaan is (of er eigenlijk al is) een behoorlijk bestaan te geven. Komt daar nog een afrikaanse onderklasse onder, dan maken we willens en wetens een nog veel groter probleem. Dan moeten we niet vreemd opkijken als we over 20 a 25 jaar een golf van terrorisme van hun kinderen krijgen. . Angela Merkel is de weg kwijt Merkel vindt opname van 800.000 asielzoekers in Duitsland geen probleem. Dat signaal is meteen in Afrika verspreid. De volgende golf gelukzoekers, nu drie of vier keer zo hoog, is al onderweg. Dank u wel, mevrouw Merkel. Namens de gehele europese bevolking: Hartelijk dank. Wanneer de grieken om schuldverlichting vragen, roept u heel hard: 'NEIN !!!" Hoeveel kosten die asielzoekers? 20.000 Euro per persoon per jaar? Dat maakt 16 miljard euro per jaar. Merkel vindt blijkbaar, dat Duitsland nog wat goed te maken heeft. Helaas vergat ze om het Duitse volk te vragen. Wanneer mensen asielzoekerscentra in brand steken, spreekt ze ze bestraffend toe, alsof het kleine kinderen zijn. Als Duitsland zo door gaat, komt Hitler terug. Op internet verkopen ze al T-shirts met het portret van Hitler en de leuze: 'When I come back, no more mister Nice Guy! ' Zitten we echt op te wachten, mevrouw Merkel. Een bondskanselier die het nieuwe Nazisme oproept. . Volgens de media zijn er heel veel duitsers, die de Afrikanen in hun huizen willen opvangen. Natuurlijk. In Nederland heb je ze ook. Alleenstaande vrouwen van middelbare leeftijd, die wel 10 Afrikanen in huis willen halen. Liefst mannelijk tussen de 18 en 40. Maar meestal is er een buurman met jonge dochters. Zou die er ook op zitten te wachten ??? . En Mevrouw Merkel, als de nieuwe golf van bootvluchtelingen de middellandse zee oversteekt, voelt u zich dan verantwoordelijk voor degenen die verdrinken ??? Neen. Natuurlijk niet. . Sentimenteel doen over de vluchtelingen helpt niet. Ja, ze hebben het moeilijk. Ook de goudzoekers. Ja, het is vreselijk in Syrie en delen van Afrika. Hebben we met deze vaststelling de problemen opgelost ??? Of alleen lucht verplaatst? Als Europa wil vergroenen, heb ik een perfecte oplossing. Laat alle politici een windmolentje op het hoofd dragen. In de parlementen wordt zoveel lucht verplaatst, dat we daarmee heel de wereld van elektriciteit kunnen voorzien. . De europese politici zijn al jaren bezig met pappen en nathouden. Problemen ontkennen en voor zich uit schuiven. Daar hebben we genoeg van. . Nederland begint onbestuurbaar te worden. Als premier Rutte besluit om 10.000 of 20.000 asielzoekers op te nemen, dan winnen de PVV en de Sp de verkiezingen. Als het tegenzit halen ze samen meer dan de helft van de zetels. Dan is het niet meer mogelijk een behoorlijke regering te vormen. . Duitsland begint onbestuurbaar te worden, met name door de houding van Merkel. We zitten niet te wachten op mevrouw Chamberlain Merkel. 'In onze dagen zal het vrede zijn', terwijl ze druk bezig is met het zaaien van de volgende wereldoorlog. . Oplossingen We dienen met harde hand orde op zaken te stellen. Kijken we terug naar de Kosovo-crisis: We hebben veel te lang gewacht met hard ingrijpen. Dat heeft nodeloos lijden veroorzaakt. Kijken we naar Syrie: Waarom is dat probleem nog niet opgelost ? We hebben de technologie, we hebben de economische kracht, maar we worden bestuurd door incapabele politici. De Chamberlains vieren feest op onze kosten en Churchill mag niet mee doen. Kijken we naar Afrika: De houding van de EU tegenover Afrika is schandalig. Vooral niets doen en de ellende laten voortetteren. We sturen hulpgoederen en laten ze stelen door gewapende benden, die ze dan verkopen, zodat ze nieuwe wapens kunnen kopen. . We kunnen de problemen verminderen, maar we kiezen leiders, die vooral graag niets doen. We beperken onszelf met een ideologie van passivisme. Dat heeft enige tijd gewerkt, maar dat is nu uitgewerkt. Ons passivisme heeft de vluchtelingencrisis helpen veroorzaken. Het wordt nu tijd om langs de grenzen van Europa rust en veiligheid voor de gewone mensen te creëren. Willen de machthebbers daar aan meewerken, dan steunen we ze. Voeren de machthebbers oorlog tegen hun eigen bevolking? Dan vernietigen we al hun zware wapens. Zoals we in Syrie al hadden moeten doen. . We moeten ophouden te denken is termen van zielig zijn, goed doen, etcetera. We moeten ophouden met valse sentimentaliteit. We dienen te gaan denken in oplossingen. Gewoon de problemen oplossen en doen wat nodig is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus hij kan het Westen niets verwijten. De olie heeft zijn tijd gehad en de komende jaren draait alles om nieuwe en schone energie. Daarom Amerika zal zich terugtrekken uit het wespennest van het Midden Oosten. Het is nu aan de Arabieren zelf om het heft in eigen hand te nemen en te zorgen voor vrede en veiligheid in hun regio. Erdogan zal er niet voor zorgen ,Poetin zal er niet voor zorgen en Obama zal er niet voor zorgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() IS , is geen Grootmacht
![]() Als de Arabische staten willen dan hebben ze zo IS verslagen met hun legers. De vraag is ,waarom willen ze niet? Laatst gewijzigd door cato : 5 september 2015 om 10:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ondergaan is ten onder gaan, misschien is er iemand die weet wat hier te lezen staat onder de titel: Europe in Free Fall.
http://www.unz.com/tsaker/europe-in-free-fall/ http://www.informationclearinghouse....ticle42742.htm Berichten van einde augustus die ik toevallig vond en waarbij ik me afvroeg in hoeverre deze berichtgeving klopt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Denk je? Zijn er daarvoor nog genoeg autochtonen in Europa? Ik weet het niet. Vraag mij af of er nog wel genoeg autochtonen zijn om dit te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Stefanie : 5 september 2015 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als bondgenoot hebben ze het mes in de rug gekregen.
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Ja. Wat je hier zegt, zou een reden geweest zijn voor de Koerden om IS NIET aan te vallen en te WEIGEREN om dat te doen. Wacht eens... Was 't niet omgekeerd? Was 't niet IS dat de Koerden aanviel? Ik weet dat niet juist. Als ik dat allemaal moet volgen... Maar 't gaat toch om een soort invasie?
Laatst gewijzigd door Stefanie : 5 september 2015 om 15:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() AndreasFireWolf,
Zoals U zelf aangeeft zijn er onder die vluchtelingen heel wat mensen die echt aan hulp toe zijn. Europa is een lichtpunt in die lange donkere tunnel. U doet alsof Nederland onbestuurbaar wordt door 20 000 vluchtelingen op te nemen. Ik denk dat niet… Als je daar een ballon boven zou plaatsen, het zou wellicht opstijgen van de heet gebakken lucht; die men onnodig blaast. Er is nood aan orde, weten waar we voor staan. Er dient inderdaad hard opgetreden te worden in bepaalde omstandigheden. Als het klopt dat men de zwakkeren van de trein gooide, zou ik toch aan een zeer grondige selectie doen alvorens asiel te verlenen. En zeker nooit laten integreren. Sommige zijn wel heel arrogant in hun vragen euh eisen, laten we onze kinderen die mentaliteit besparen in onze steden. Het is belangrijk dat diegene die hulp nodig hebben geholpen worden en niet aan de kant gezet worden door een economische. Die mensen moeten weten waar ze voorstaan en dat Europa liever werkt aan een terugkeerbeleid dan een permanente huisvesting. Echter is integratie onvermijdelijk, omdat zoiets automatisch gebeurd. Al zouden die 20 000 in Nederland integreren, mits een goede spreiding is dat quasi onzichtbaar. Ik stel mij toch vragen bij een oplossing. Een oplossing moet komen, maar die oplossing kan evengoed dubbel zoveel problemen bij creëren he. Wat ik vooral wil weten, stel Europa zou ten strijde trekken en tot Syrië gaan, zouden wij MET of TEGEN Assad vechten? Laatst gewijzigd door Peche : 6 september 2015 om 07:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |