![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen groter gevaar op de wereld dan geloofsfanaten. En dan beweert de overheid dat ze tegen racisme zijn, maar ze importeren de grootste racisten op de wereld. Wanneer ze nog wat voort gaan zo gaat het VB super goede resultaten boeken alleen al van de Joodse stemmen, want die gaan er het snelst ambras mee krijgen. Geloof maar dat die er helemaal niet gelukkig mee zijn. Laatst gewijzigd door Garry : 7 september 2015 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Om het dan te vernietigen en weg te gooien, want niet halal!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
en tot wiens groot jolijt ?!?!?!?! Politiekers , een grote hoop egoïstische rotstinkende diarreezeikschijters !!!! Ik vertrouw er letterlijk geen een van !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|||
![]() |
![]() |