Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 september 2015, 17:43   #41
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Heel erg volwassen van u. Het ouderdomsargument boven halen en weglopen als je het onderspit delft.
Ik weg lopen toch niet voor een paar soepkiekens die mij een ouwe zak noemen , ik heb jullie onnozel spel door kloot beetje een ander zoek er eentje uit keuze genoeg ... bromvlieg

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 14 september 2015 om 17:44.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2015, 17:52   #42
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drosamadaris Bekijk bericht
Allé, met andere woorden, je geraakt niet uit je woorden.
Tussen de regels lees ik dan ook gewoon dat je een verzuurde ouwe zak bent, die het niet aandurft om de flikken te bellen als het er echt over gaat, maar die tegelijk steen en been klaagt als er in de buurt eens een feestje is.
Ik heb totaal geen angst om de flikjes te bellen ... denk dat er genoeg anderen gebeld hebben .... ouwe zak tegen mij geen idee van welke zak ge spreekt zeker ... uitdagen zoals jullie doen is typisch voor 16 jarige pubers ... en mochten jullie kunnen lezen staat er dat ik totaal niet tegen fuiven ben maar lezen kunnen jullie ook al niet het gaat om te pesten en uit te dagen , en nu ga ik stoppen met zeveren tegen klein klein kleuters, of de kindjes van eentje die ik eens brutaal overgoten hebt in een ander topic tje .
Oud 15 september 2015, 08:01   #43
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ik heb totaal geen angst om de flikjes te bellen ... denk dat er genoeg anderen gebeld hebben .... ouwe zak tegen mij geen idee van welke zak ge spreekt zeker ... uitdagen zoals jullie doen is typisch voor 16 jarige pubers ... en mochten jullie kunnen lezen staat er dat ik totaal niet tegen fuiven ben maar lezen kunnen jullie ook al niet het gaat om te pesten en uit te dagen , en nu ga ik stoppen met zeveren tegen klein klein kleuters, of de kindjes van eentje die ik eens brutaal overgoten hebt in een ander topic tje .
Ik kan perfect lezen en dat al zo een 30 jaar. Weet je wat het probleem is? Dat jij in al die tijd dat je doorgebracht hebt op deze aardkloot, nog steeds niet correct uw leestekens weet te gebruiken. Dit berichtje is daar een schoolvoorbeeld van. Het lijkt alsof je gewoon de gedachten in uw hoofd ongestructureerd op het scherm pleurt.

Maar 1 ding valt wel af te leiden uit uw stroom aan woorden. De verzuurdheid
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 15 september 2015 om 08:03.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2015, 08:45   #44
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Ik stel voor dat we uw nickname hier op het forum veranderen in "de vuile uilekoek"
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2015, 10:19   #45
Drosamadaris
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Alle, lees nu eens zelf wat je hier schrijft. Je spring van de hak op de tak, je gebruikt amper leestekens in een coherente manier... Wil je iets duidelijk maken, of zit er teveel gefrustreerde rooie waas voor je ogen om deftig te typen?
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2015, 14:18   #46
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Ik stel voor dat we uw nickname hier op het forum veranderen in "de vuile uilekoek"
Ja heb ik u al eens iets mis gezegd ? of is het hier de mode van elkaar aan te vallen?
Oud 15 september 2015, 14:22   #47
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik kan perfect lezen en dat al zo een 30 jaar. Weet je wat het probleem is? Dat jij in al die tijd dat je doorgebracht hebt op deze aardkloot, nog steeds niet correct uw leestekens weet te gebruiken. Dit berichtje is daar een schoolvoorbeeld van. Het lijkt alsof je gewoon de gedachten in uw hoofd ongestructureerd op het scherm pleurt.

Maar 1 ding valt wel af te leiden uit uw stroom aan woorden. De verzuurdheid
Maar mensje toch ik denk dat gij 200 x meer gefrustreerd zijt dan ik hoor zo te zien aan de reactie zit het erg diep bij uw zelf en uwe verzuurdheid is onderlijnt met rood hoe zou dat komen ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be