Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 september 2015, 14:19   #41
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image Bekijk bericht
Dus tornde De Wever er ook niet aan. Alleen was het voor links de horror dat het in de vluchtelingenproblematiek een plaats kreeg. En neen, Denemarken heeft zijn grenzen NIET gesloten voor de vluchtelingen VOOR De Wever zijn uitspraak deed in Terzake. Je mag grenzen sluiten weer niet verwarren met een apart statuut geven aan vluchtelingen.
Ik begrijp dat je in een wirwar van onzinnige prietpraat al gauw je weg kwijt raakt. Het is je bij deze vergeven. Je kunt er niet aan doen.
Denemarken heeft GEEN apart statuut voor vluchtelingen spitting, dat zijn leugens die jij schrijft !

Kijk en probeer eens GOED te luisteren vanaf 12'10" ! !

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...ideo=1.2439727
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2015, 20:47   #42
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Denemarken heeft GEEN apart statuut voor vluchtelingen spitting, dat zijn leugens die jij schrijft !

Kijk en probeer eens GOED te luisteren vanaf 12'10" ! !

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...ideo=1.2439727
Je begint weer over wat anders, vrij onzinnige. Het ging erover of Denemarken zijn grenzen had gesloten voor de uitsprak van De Wever in Terzake. Dat had Denemarken niet.
Je kortetermijngeheugen is je probleem.
Spitting Image is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2015, 07:40   #43
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Je begint weer over wat anders, vrij onzinnige. Het ging erover of Denemarken zijn grenzen had gesloten voor de uitsprak van De Wever in Terzake. Dat had Denemarken niet.
Je kortetermijngeheugen is je probleem.
Als het op geheugen aankomt wil ik je er wel aan herinneren dat volgens jou Denemarken tot voor enkele dagen terug WEL nog een apart statuut voor vluchtelingen had, tenminste volgens jou beweringen !
Wie heeft dus geheugen problemen ?
Oud 15 september 2015, 07:53   #44
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Als het op geheugen aankomt wil ik je er wel aan herinneren dat volgens jou Denemarken tot voor enkele dagen terug WEL nog een apart statuut voor vluchtelingen had, tenminste volgens jou beweringen !
Wie heeft dus geheugen problemen ?
Ik denk dat jij absoluut moet leren lezen wat er stond: ik zei namelijk dat je het ene niet met het andere moest verwarren.
Oud 15 september 2015, 08:45   #45
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk dat jij absoluut moet leren lezen wat er stond: ik zei namelijk dat je het ene niet met het andere moest verwarren.
Dus jij hebt NOOIT geschreven:

Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image
Laat ons het Deense voorbeeld volgen. De migratiestromen zal dan vanzelf minderen.
Oud 15 september 2015, 09:18   #46
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus jij hebt NOOIT geschreven:

Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image
Laat ons het Deense voorbeeld volgen. De migratiestromen zal dan vanzelf minderen.
Ja, en? Dat is weer wat anders. Dat heeft niks ermee te maken dat De Wever als eerste gesteld heeft dat indien de Europese buitengrenzen niet afdoende bewaakt werden, Schengen geen zin had en men eventueel terug grenscontroles moest invoeren om het probleem niet te laten escaleren. De geschiedenis heeft De Wever gelijk gegeven.
Trouwens, Gwenny zelf heeft ook met het Deense voorbeeld uitgepakt.

Laatst gewijzigd door Spitting Image : 15 september 2015 om 09:20.
Oud 15 september 2015, 09:27   #47
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, en? Dat is weer wat anders. Dat heeft niks ermee te maken dat De Wever als eerste gesteld heeft dat indien de Europese buitengrenzen niet afdoende bewaakt werden, Schengen geen zin had en men eventueel terug grenscontroles moest invoeren om het probleem niet te laten escaleren. De geschiedenis heeft De Wever gelijk gegeven.
Trouwens, Gwenny zelf heeft ook met het Deense voorbeeld uitgepakt.
Ben jij nu ook al aanhanger van de open VLD dat jij deze voorzitter gaat papegaaien ?
En....Gwenny had het in het Deense model enkel over kindergeld, iets waarvoor Denemarken reeds op de vingers getikt is door de conventie van Geneve.

Jij daarentegen had het op 1 september 2015, in reactie 95 van draad "Dewever kopieert 70 puntenplan" over:

Landen kunnen bij wet andere regelingen treffen. Mooiste voorbeeld hiervan is Denemarken. Ik heb nog niemand Denemarken weten veroordelen omdat het asilanten anders behandeld dan de autochtone bevolking.

Dat zijn dus leugens.

Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 15 september 2015 om 09:28.
Oud 15 september 2015, 09:42   #48
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Ben jij nu ook al aanhanger van de open VLD dat jij deze voorzitter gaat papegaaien ?
En....Gwenny had het in het Deense model enkel over kindergeld, iets waarvoor Denemarken reeds op de vingers getikt is door de conventie van Geneve.

Jij daarentegen had het op 1 september 2015, in reactie 95 van draad "Dewever kopieert 70 puntenplan" over:

Landen kunnen bij wet andere regelingen treffen. Mooiste voorbeeld hiervan is Denemarken. Ik heb nog niemand Denemarken weten veroordelen omdat het asilanten anders behandeld dan de autochtone bevolking.

Dat zijn dus leugens.
Probeer eerst mijn tekst over te schrijven zonder een knoert van een fout die ik niet geschreven heb.
En nu kom je weer met wat anders af. Is dat een systematiek?

Het gaat erover of De Wever als eerste Schengen in vraag stelde en opperde dat wanneer de buitengrenzen van de EU niet bewaakt werden het opportuun zou kunnen worden om terug de landsgrenzen te bewaken. En dus nogmaals De Wever heeft gelijk gekregen met dat statement.
Natuurlijk wil jij daar zo ver mogelijk omheen fietsen. Maar iedere simpele en meer intelligente geest weet dat De Wever daar iedereen weeral vijf stappen voor was. Het is natuurlijk erg om als linkse en belgicistische sloef zoiets te moeten erkennen.

Laatst gewijzigd door Spitting Image : 15 september 2015 om 09:42.
Oud 15 september 2015, 09:45   #49
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Probeer eerst mijn tekst over te schrijven zonder een knoert van een fout die ik niet geschreven heb.
En nu kom je weer met wat anders af. Is dat een systematiek?

Het gaat erover of De Wever als eerste Schengen in vraag stelde en opperde dat wanneer de buitengrenzen van de EU niet bewaakt werden het opportuun zou kunnen worden om terug de landsgrenzen te bewaken. En dus nogmaals De Wever heeft gelijk gekregen met dat statement.
Natuurlijk wil jij daar zo ver mogelijk omheen fietsen. Maar iedere simpele en meer intelligente geest weet dat De Wever daar iedereen weeral vijf stappen voor was. Het is natuurlijk erg om als linkse en belgicistische sloef zoiets te moeten erkennen.
Spitting, WEER het zonlicht aan het ontkennen ? Want jou tekst is niets meer of minder een copy-paste van reactie 95 van de draad Dewever kopieeert het 70 puntenplan.
Oud 15 september 2015, 09:52   #50
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Spitting, WEER het zonlicht aan het ontkennen ? Want jou tekst is niets meer of minder een copy-paste van reactie 95 van de draad Dewever kopieeert het 70 puntenplan.
Ik ontken de inhoud niet.
Ik zeg alleen maar dat je voor de elvendertigste Kerr van onderwerp verandert om toch maar gelijk te krijgen.

Het ging erover in de eerste plaats dat De Wever als eerste voorzag dat Schengen op de helling ging komen te staan omwille van de gebrekkige bewaking van de Europese buitengrenzen. De geschiedenis heeft hem gelijk gegeven en jij,kunt dat niet erkennen.
Om dat niet te moeten doen sleur je er vanalles bij en spring je voortdurend van de hak op de tak. Het is onzinnig om zo te discussiëren.

Wat ik wel apprecieer is dat je mijn reacties zo goed bijhoudt en archiveert.
Ze moeten indruk maken.

Laatst gewijzigd door Spitting Image : 15 september 2015 om 09:53.
Oud 15 september 2015, 09:54   #51
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ontken de inhoud niet.
Ik zeg alleen maar dat je voor de elvendertigste Kerr van onderwerp verandert om toch maar gelijk te krijgen.

Het ging erover in de eerste plaats dat De Wever als eerste voorzag dat Schengen op de helling ging komen te staan omwille van de gebrekkige bewaking van de Europese buitengrenzen. De geschiedenis heeft hem gelijk gegeven en jij,kunt dat niet erkennen.
Om dat niet te moeten doen sleur je er va,alles bij en spring je voortdurend van de hak op de tak. Het is onzinnig om zo te discussiëren.
Waarom dan deze zin ?
"Probeer eerst mijn tekst over te schrijven zonder een knoert van een fout die ik niet geschreven heb." ?
Oud 15 september 2015, 09:59   #52
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom dan deze zin ?
"Probeer eerst mijn tekst over te schrijven zonder een knoert van een fout die ik niet geschreven heb." ?
Zoek het zelf eens uit en kom dan eens terug.
Oud 15 september 2015, 10:03   #53
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Zoek het zelf eens uit en kom dan eens terug.
Het standaard antwoord van de NVA zou wel veel simpeler geweest zijn voor jou als forumwoordvoerder van de NVA, nl: verkeerd begrepen.

Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 15 september 2015 om 10:04.
Oud 15 september 2015, 10:08   #54
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Het standaard antwoord van de NVA zou wel veel simpeler geweest zijn voor jou als forumwoordvoerder van de NVA, nl: verkeerd begrepen.
Psttttt. Ik sympathiseer met veel wat er uit N-VA-hoek komt, net zoals jij met wat uit roodgroene of belgicistische hoek komt, maar ik heb niks, zero, nada met N-VA te maken, laat staan dat ik er lid van ben of zelfs een functie in bekleed.
Kun jij dat ook van jezelf zeggen ivm met de SP.a of groen?
Oud 15 september 2015, 19:54   #55
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Psttttt. Ik sympathiseer met veel wat er uit N-VA-hoek komt, net zoals jij met wat uit roodgroene of belgicistische hoek komt, maar ik heb niks, zero, nada met N-VA te maken, laat staan dat ik er lid van ben of zelfs een functie in bekleed.
Kun jij dat ook van jezelf zeggen ivm met de SP.a of groen?
.. sympathiseert u met wat uit de hoek van karim van overmeire komt ?

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 15 september 2015 om 19:55.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2015, 20:19   #56
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Als sympathiek sympathisant is sympathisch sympathiseren de boodschap.
Tenzij de boodschap uit de onsympathieke linkerhoek komt.
Oud 15 september 2015, 21:01   #57
Spitting Image
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Ik sympathiseer met wat ik juist vind. Daar heeft geen kat en zeker iemand anders niks mee te maken. Sympathiseer jij met de 'koppensnellers van de woestijn'?
Oud 23 september 2015, 20:25   #58
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik sympathiseer met wat ik juist vind. Daar heeft geen kat en zeker iemand anders niks mee te maken. Sympathiseer jij met de 'koppensnellers van de woestijn'?
Sommigen zou dat inderdaad liever dan ook maar een woord uit te spreken waarmee ze erkennen dat het Vlaams Belang uiteindelijk wel gelijk heeft in de analyse van de problematiek. Nu als toen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be