![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk en probeer eens GOED te luisteren vanaf 12'10" ! ! http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...ideo=1.2439727 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kortetermijngeheugen is je probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie heeft dus geheugen problemen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat jij absoluut moet leren lezen wat er stond: ik zei namelijk dat je het ene niet met het andere moest verwarren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spitting Image Laat ons het Deense voorbeeld volgen. De migratiestromen zal dan vanzelf minderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, Gwenny zelf heeft ook met het Deense voorbeeld uitgepakt. Laatst gewijzigd door Spitting Image : 15 september 2015 om 09:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En....Gwenny had het in het Deense model enkel over kindergeld, iets waarvoor Denemarken reeds op de vingers getikt is door de conventie van Geneve. Jij daarentegen had het op 1 september 2015, in reactie 95 van draad "Dewever kopieert 70 puntenplan" over: Landen kunnen bij wet andere regelingen treffen. Mooiste voorbeeld hiervan is Denemarken. Ik heb nog niemand Denemarken weten veroordelen omdat het asilanten anders behandeld dan de autochtone bevolking. Dat zijn dus leugens. Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 15 september 2015 om 09:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nu kom je weer met wat anders af. Is dat een systematiek? Het gaat erover of De Wever als eerste Schengen in vraag stelde en opperde dat wanneer de buitengrenzen van de EU niet bewaakt werden het opportuun zou kunnen worden om terug de landsgrenzen te bewaken. En dus nogmaals De Wever heeft gelijk gekregen met dat statement. Natuurlijk wil jij daar zo ver mogelijk omheen fietsen. Maar iedere simpele en meer intelligente geest weet dat De Wever daar iedereen weeral vijf stappen voor was. Het is natuurlijk erg om als linkse en belgicistische sloef zoiets te moeten erkennen. Laatst gewijzigd door Spitting Image : 15 september 2015 om 09:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zeg alleen maar dat je voor de elvendertigste Kerr van onderwerp verandert om toch maar gelijk te krijgen. Het ging erover in de eerste plaats dat De Wever als eerste voorzag dat Schengen op de helling ging komen te staan omwille van de gebrekkige bewaking van de Europese buitengrenzen. De geschiedenis heeft hem gelijk gegeven en jij,kunt dat niet erkennen. Om dat niet te moeten doen sleur je er vanalles bij en spring je voortdurend van de hak op de tak. Het is onzinnig om zo te discussiëren. Wat ik wel apprecieer is dat je mijn reacties zo goed bijhoudt en archiveert. Ze moeten indruk maken. ![]() Laatst gewijzigd door Spitting Image : 15 september 2015 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Probeer eerst mijn tekst over te schrijven zonder een knoert van een fout die ik niet geschreven heb." ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Het standaard antwoord van de NVA zou wel veel simpeler geweest zijn voor jou als forumwoordvoerder van de NVA, nl: verkeerd begrepen.
Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 15 september 2015 om 10:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kun jij dat ook van jezelf zeggen ivm met de SP.a of groen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 15 september 2015 om 19:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tenzij de boodschap uit de onsympathieke linkerhoek komt.
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommigen zou dat inderdaad liever dan ook maar een woord uit te spreken waarmee ze erkennen dat het Vlaams Belang uiteindelijk wel gelijk heeft in de analyse van de problematiek. Nu als toen.
|
![]() |
![]() |