![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Wat alle Blokkertjes handig verzwijgen: 8)
"Het Nieuwsblad" vandaag ! Frank Vanhecke: Een onafhankelijk Vlaanderen is een streefdoel, maar geen fetisj... |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
of misschien moet je enkele weken in Noord-Korea gaan wonen om het verschil te merken, wie weet
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
UNIVERSELE VERKLARING VAN DE RECHTEN VAN DE MENS:AANGENOMEN DOOR DE ALG.VERGADERING V/D VER.NATIES OP 10/12/1948 GOEDKEURING EN PUBLICATIE BELG.STAATSBLAD 31/03/1949: artikel 19 ..eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en uiting van zijn mening, wat het recht insluit niet verontrust te worden omwille van zijn meningen en recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen , inlichtingen en ideeen op te zoeken , te ontvangen en te verspreiden !! Laatst gewijzigd door odinkontakt : 20 oktober 2004 om 06:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Nieuwsblad pakte vandaag met een enquête over het voortbestaan van België, en het publiceerde die onder de triomfantelijke titel: "België wil niet barsten!". Maar wie de resultaten van dat onderzoek nuchter bekijkt, merkt al snel dat het unitaristische triomfalisme volkomen misplaatst is ...
Eerste vraag was : "bent u in het bezit van een koekendoos met een koninklijke afbeelding ? " Indien ja, is het voor een opiniepeiling... Indien neen... verkeerd verbonden !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
voor mij betekent nationaal belgie, voor een ander Vlaanderen, voor een ander Europa, voor een ander West-Vlaanderen
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() De fetisj van sommige mensen is dat ze niet beseffen wat het woord fetisj wil zeggen.
Ancapa was er het dichtste bij met zijn gezegde 'de Vlaamse leeuw is onze fetisj'. Inderdaad dat komt overeen met de ware betekenis van het woord fetisj. Niet hetgeen Lucien daar van probeert te maken. Pech Lucien maar blijven proberen. Wat zou een forum zijn zonder ons lolmakers he.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
UNIVERSELE VERKLARING VAN DE RECHTEN VAN DE MENS:AANGENOMEN DOOR DE ALG.VERGADERING V/D VER.NATIES OP 10/12/1948 GOEDKEURING EN PUBLICATIE BELG.STAATSBLAD 31/03/1949: artikel 19 ..eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en uiting van zijn mening, wat het recht insluit niet verontrust te worden omwille van zijn meningen en recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen , inlichtingen en ideeen op te zoeken , te ontvangen en te verspreiden !! Laatst gewijzigd door odinkontakt : 20 oktober 2004 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Niet alle mensen slikken alles he Lucien. bijvoorbeeld niet alle mensen slikken de nieuwe verklaring die Lucien geeft aan het woord "fetisj' terwijl er in Van Dale geen sprake is van "must" als vertaling.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 20 oktober 2004 om 11:30. |
|
![]() |
![]() |