![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ang-voor.dhtml http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...National.dhtml Laatst gewijzigd door Garry : 17 september 2015 om 21:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een Vlaanderen en een Wallonië. En Brussel, wat toch al lang niet meer Vlaams noch Franstalig is, krijgen ze, wat mij betreft cadeau samen met die pipo van Laken en heel dat giftige koninklijke schenking. Hoe rapper we dat kwijt zijn, zoveel te beter. Ik hoop alleen maar dat ze dan niet de fout gaan maken van aan te sluiten bij Nederland, want in dat geval ben ik gegarandeerd de eerste die hier in Vlaanderen zijn biezen zal pakken. Laatst gewijzigd door Garry : 17 september 2015 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het water is heel erg diep geworden tussen ons en dat zal zeker zo verder blijven evolueren, al denk ik dat wanneer er een stevige rechtse wind door Europa waait de toenadering tussen elke Europese etnie er zéér sterk op zal vooruitgaan. Dat is namelijk de grootste angst van Ziomerika en hun Europionnen: een authentiek, blank en krachtdadig Europa waar rust, rede en vrede heerst gefundeerd op wederzijds respect, congruente waarden, normen en afkomst. Het is zo voor de hand liggend allemaal ... en toch wringt men ons in bochten die zo tegennatuurlijk zijn dat iedereen er compleet aan kapotgaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu zitten we ermee ... En weet je wat? Dan vind ik de oplossing van een zuiver federalisme veel aantrekkelijker dan de plastieken wortel van de onafhankelijkheid die niet aan een stok hangt maar aan een vislijn bij de N-VA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedere Nederlander met verstand in zijn kop gaat er lopen. Kapelle,Kalmthout, Brasschaat en konsoorten krioelen al van de Nederlanders die Nederland voor bekeken houden. En aan de kant van Limburg is het niet anders. Al wie daar werkt voor de kost betaalt zich blauw. Een huis kopen ze daar niet, ze laten het door de bank kopen, doen zelf het onderhoud en lossen geen kapitaal af maar betalen alleen de intresten. Waarom zouden ze? Wanneer ze kapitaal aflossen kost de woning natuurlijk veel meer en bouwen ze vermogen op waarop ze dan nogmaals zwaar belast worden. Successie rechten van ouder op kind bedraagt daar 33%, bij ons iets van een 13%. Een cursus volgen kost je al snel meer dan 1000 euro en 500 euro rijtaks per kwartaal is geen uitzondering. Alleen zij die daar zitten voor hun hand open te houden, die zijn daar goed af. Ik ben een groot voorstander van een splitsing van België maar als dat moet betekenen dat Vlaanderen zich zou aansluiten bij Nederland, laat dan België wat mij betreft maar bestaan, dan liever nog samen met de Walen. Laatst gewijzigd door Garry : 17 september 2015 om 23:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=48 Laatst gewijzigd door Garry : 17 september 2015 om 23:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat jij toch eens de geschiedenis van BHV moet bestuderen. Dan schrijf je misschien wat minder 'dommigheden' erover. Laatst gewijzigd door Spitting Image : 18 september 2015 om 00:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het zijn die VB'ers die mij de Vlaams-nationalistische les denken te moeten komen spellen? Een echte billenkletser. ![]() Laatst gewijzigd door Spitting Image : 18 september 2015 om 00:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() NVA een veeg uit de pan? Niks nieuws onder de zon.NVA krijgt langs alle kanten vegen uit de pan.
Een veeg meer of minder maakt niks meer uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Hopelijk krijg je gelijk. Ik zou al blij zijn moest het VB bij de volgende federale verkiezingen al meer stemmen behalen dan SPa en Groen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Maar je vergeet dat de beweging voor een Europa van Naties en Vrijheid veel meer is dan volksnationalisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Inderdaad en daarom was het federalisme en nu het confederalisme ook te schuwen. Enkel de republiek Vlaanderen blijft de oplossing.
|
![]() |
![]() |