![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ik als Belg naar de WTC toren in Brussel ga en ik vraag onderdak, ga ik dat dan krijgen?
Is de opvang alleen voor asielzoekers uit oorlogslanden dan kan ik misschien zeggen dat mijn vrouw mij heeft buiten gegooid en ik oorlog heb bij mijn vrouw. Dan ben ik ook een oorlogsslachtoffer en heb ik recht op opvang. Het zal niks zijn denk ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() De Wever wil dat er meer extreem rechtsen gaan helpen in Maximilaanpark. Dat mag niet over gelaten worden aan linkse activisten. Allé hop rechtse passieftisten, de trommel slaat de fluite gaat, de hopman gaat ons voren ...
Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 21 september 2015 om 16:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat me stoort:
- die linkse voddengroepen: ze zijn er, we weten het, maar nu weigeren ze ook nog eens van op te krassen. De matrak er op nondedju. http://www.standaard.be/cnt/dmf20151001_01896788 Citaat:
(en waarom zijn die van het Belang daar niet eer mee voor de pinnen gekomen? Zo'n open doelkans laten liggen: loosers). .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- die linkse voddengroepen: ze zijn er, we weten het, maar nu weigeren ze ook nog eens van op te krassen. De matrak er op nondedju." Wie of wat kan de minister van binnenlandse zaken tegen houden om het leger er op af te sturen ? Steven Vandeput zal blij zijn, zo komt hij ook nog eens positief in de belangstelling en zal het veel gemakkelijker zijn om de naïeve bevolking te overtuigen dat er opnieuw inleveringen moeten gebeuren om de Amerikaanse wapen lobby gewillig te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We houden ons ook aan het regeerakkoord, want het is goed uitgedokterd en de evenwichten zijn er volgens de kiesuitslagen, plus een beetje in ons voordeel. Dat de partijvoorzitter al eens iets zegt waar de anderen het van op de heupen krijgen: dat is alleen maar plezant, plus een beetje electorale voorafname van winst. Mooit, 't leven is mooi ..... zelfs al had het nog iets mooier kunnen zijn, als de kiezer ons iets meer had gegeven. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als na 5 jaar mooie BDW praatjes de modale burger 'op het terrein' geen verandering ziet en/of ervaart, dan verliest BDW de verkiezingen, zo simpel is dat. En ik vrees dat de N_VA dit ook stilaan beseft, nu ze inzien dat ze eigenlijk ten gronde niks kunnen veranderen aan die allochtoonse pretentie en betweterigheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zitten er teveel linkiewinkies overal verdoken opgesteld in dit land en hebben ze de hele media en de hele Belgische machtsblokken niet op hun hand... Je weet wel het woord democratie is enkel om dat volk zand in de ogen te strooien..., want de burgerrechten van de bevolking worden al lang, heel lang met de voeten getreden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Wat voor een zaag is die DeWever eigenlijk. Het park werd ondertussen ontruimd. Altijd van die goedkope kritiek op anderen leveren begint echt afgezaagd te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel over de linkse voddemannen die de boel daar opstoken ! .
|
![]() |
![]() |