Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 22 september 2015, 11:05   #41
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
T'is raar zeggen maar aan welke kant sta de gij feitelijk ? zijde gij nu links of en rechts of averechts ? t'is kluchtig om te zien hoeveel van eigen bodem burgers elkaar verslinden in discussies tegen elkaar in plaats van allemaal samen op te komen voor hun eigen belang en toekomst.
dat vind ik dus ook, maar er zullen altijd wel van die destructieve gefrustreerdern die hun zelfhaat projecteren op de maatschappij, de rotte appels, nestbevuilers, die dan denken een ideologisch maatschappelijke bijdrage te hebben geleverd.
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2015, 11:32   #42
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door graaf de bethune Bekijk bericht
Zolang de lamme goedzak slaafse Vlaming op zondag zijne bak Jupiler en zijne bak frieten nog kan kopen, zolang zal die klootjesvlaming alles blijven verdragen, den dag dat hij gene bak jupiler en bak frieten meer kan veroorloven dan, misschien, nog niet zeker, zal hij eens reageren, maar dan is het kalf al lang verdronken en in verregaande staat van ontbinding.
Met dank aan het Belgisch établissement, want dat is toch hun doel; de Vlamingen slaafs en onmondig maken...
En dat zou ik mijn vaderland moeten noemen???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2015, 11:42   #43
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
dat vind ik dus ook, maar er zullen altijd wel van die destructieve gefrustreerdern die hun zelfhaat projecteren op de maatschappij, de rotte appels, nestbevuilers, die dan denken een ideologisch maatschappelijke bijdrage te hebben geleverd.
Ik denk dat als er één typische Vlaamse eigenschap bestaat het wel deze is; nl. als iemand uit Vlaanderen een Vlaming iets aandoet dan keert hij zijn rug tegen heel Vlaanderen en gaat hij ageren tegen heel Vlaanderen en de Vlaamse vijand vervoegen...
De franstaligen in tegendeel gaan hun fouten op de rug van de anderen, hier de Vlamingen schrijven en blijven nog halstarriger franstalig...

Het calimerogehalte van de anti-Vlaamse linkse pers is dan ook beschamend; ipv van de Vlamingen in moeilijke tijden een hart onder de riem te steken en hem aan te moedigen om door te gaan en te overwinnen, gaat hij hem verder uitkleden en gaat hij zelfs zover dat het verdedigen van de Vlaamse eigenheid als iets vies afgeschilderd wordt; de Vlaming moet iedereen begrijpen, omarmen, steunen, maar oh wee, indien hij zichzelf wil helpen.... De hele anti-Vlaamse Belgische vuilbak wordt over zijn hoofd uitgestort...

Als je de reacties van sommigen leest over het gedrag van die direkteur durven ze zelf zover gaan te veronderstellen dat het misschien Hoomans (want dat vrouwmens is, omdat ze NVa is, niet te vertrouwen) is die fouten gemaakt zou hebben, die de e-mail verdraaid zou hebben...
Enfin alles is goed om een assertieve Vlaming de grond in te boren...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2015, 11:42   #44
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik denk juist wel dat de mensen zich zorgen maken.
Deze rechtse regering is zelfs binnen het Europese keurslijf verkeerd bezig.
Ongetwijfeld Henri1, ongetwijfeld.

Hoe weten we dat?

Omdat de mensen zich al veel langer zorgen maken dan dat de huidige regering bestaat.
Oud 22 september 2015, 11:44   #45
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door graaf de bethune Bekijk bericht
Zolang de lamme goedzak slaafse Vlaming op zondag zijne bak Jupiler en zijne bak frieten nog kan kopen, zolang zal die klootjesvlaming alles blijven verdragen, den dag dat hij gene bak jupiler en bak frieten meer kan veroorloven dan, misschien, nog niet zeker, zal hij eens reageren, maar dan is het kalf al lang verdronken en in verregaande staat van ontbinding.
Je ziet dus ook de positieve kant aan de Belgische verrottingsstrategie?
Oud 22 september 2015, 12:06   #46
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ja mijn ouders geraken niet in een home ,te lange wachtlijsten zeggen ze er is geen plaats genoeg , vandaag vernomen dat de vluchtelingen gratis direct in een van onze homes mogen binnen gaan??????????????????? wanneer gaan de mensen nu eens wakker worden , ze begraven ons hier levend in dit land ze zijn goe bezig
de CD&V gaat dat allemaal oplossen voor u.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2015, 12:07   #47
Anna List
Banneling

Standaard

.

Laatst gewijzigd door Anna List : 22 september 2015 om 12:14.
Oud 22 september 2015, 12:08   #48
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ik slik het niet meer.

Maar alleen is alleen.
ga naar t veldrijden kijken, daar is nog volk.
Oud 22 september 2015, 15:02   #49
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter

Patrick M.'s schermafbeelding

Standaard

dalibor, de treinen waarvoor ik deze morgen verantwoordelijk was zijn op tijd vertrokken.
En na 18 jaar geleefd te hebben op de kap van mijn ouders( mijn ouders betaalde belastingen) ben ik onder tussen al bijna 39 jaar aan het werken, dus ik heb mijn steentje(steen) méér als bij gedragen.
Hoelang zijt gij al aan het werken en hoelang werken de asielzoekers hier?
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2015, 15:07   #50
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Dus hot zijn = lomp.
Bekijk het zoals je wil maar het is zoals de vuile muilekoek al aanhaalde
Citaat:
t'is kluchtig om te zien hoeveel van eigen bodem burgers elkaar verslinden in discussies tegen elkaar in plaats van allemaal samen op te komen voor hun eigen belang en toekomst.
Het is gewoon triestig.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2015, 15:21   #51
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ga naar t veldrijden kijken, daar is nog volk.
Oud 22 september 2015, 15:26   #52
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
t'is kluchtig om te zien hoeveel van eigen bodem burgers elkaar verslinden in discussies tegen elkaar in plaats van allemaal samen op te komen voor hun eigen belang en toekomst.
Ik zie niet in wat ik gemeen heb met één of andere pinnige klootzak die toevallig ook Vlaming is.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2015, 17:00   #53
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Ik zie niet in wat ik gemeen heb met één of andere pinnige klootzak die toevallig ook Vlaming is.
Ik vrees dat de meeste belastingbetalende Vlamingen ook niet inzien wat ze met u gemeen hebben.
Toch zitten ze in hetzelfde schuitje.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2015, 17:05   #54
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
wat je gemeen hebt, of waar je je dankbaar mag achten, is dat die andere toevallige Vlamingen hard gewerkt hebben voor jou en een sociale zekerheid hebben opgebouwd.
het gaat er hier niet over van je buurman sympathiek te moeten vinden die je niet kan luchten maar die toevallig Vlaming is, het gaat erom het geheel van prestaties en verwezenlijkingen van een volk te respecteren die je kansen, scholing, een opvoeding hebben gegeven.
Ik weet het is hot om te kunnen zeggen, ik ben een wereldburger en ik heb niets gemeen met de doorsnee Vlaming, maar je kleine realiteit is wel belgie, en dat belgie gaat naar de verdoemenis. Heb je kinderen? Es kijken hoe het hen zal vergaan de komende 20-25 jaar
Oud 22 september 2015, 17:11   #55
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
wat je gemeen hebt, of waar je je dankbaar mag achten, is dat die andere toevallige Vlamingen hard gewerkt hebben voor jou en een sociale zekerheid hebben opgebouwd.
het gaat er hier niet over van je buurman sympathiek te moeten vinden die je niet kan luchten maar die toevallig Vlaming is, het gaat erom het geheel van prestaties en verwezenlijkingen van een volk te respecteren die je kansen, scholing, een opvoeding hebben gegeven.
Ik weet het is hot om te kunnen zeggen, ik ben een wereldburger en ik heb niets gemeen met de doorsnee Vlaming, maar je kleine realiteit is wel belgie, en dat belgie gaat naar de verdoemenis. Heb je kinderen? Es kijken hoe het hen zal vergaan de komende 20-25 jaar
Ja dalibor je moet dankbaar zijn omdat je de laagste pensioenen van europa krijgt.

Dat we een enorme staatsschuld hebben.

Dat we een sociale zekerheid hebben die je verplicht je extra te verzekeren anders blijf je met een kater zitten als je iets ernstig aan de hand hebt.

Wees dankbaar voor de eeuwigdurende werkloosheidsvergoedingen, voor de vele hangmatten.

Heb respect voor de totale chaos die de Vlamingen hun nakomelingen hebben nagelaten, want ze wisten niet wat ze deden
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2015, 17:18   #56
Mindset
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Ja dalibor je moet dankbaar zijn omdat je de laagste pensioenen van europa krijgt.

Dat we een enorme staatsschuld hebben.

Dat we een sociale zekerheid hebben die je verplicht je extra te verzekeren anders blijf je met een kater zitten als je iets ernstig aan de hand hebt.

Wees dankbaar voor de eeuwigdurende werkloosheidsvergoedingen, voor de vele hangmatten.

Heb respect voor de totale chaos die de Vlamingen hun nakomelingen hebben nagelaten, want ze wisten niet wat ze deden
da's naast de kwestie.
België is iss een gedrocht van een constructie en 30 jaar van immobilisme door PS heeft de Vlamingen geen goed gedaan, evenals de 18 decennia van achterstelling van Vlaanderen door Franstalig België.
Als je de socio-economische parameters Vlaanderen met de wereld vergelijkt, scoren we op bijna alle vlakken goed tot heel goed. Uiteraard zijn zwakke punten (vb ruimtelijke ordening).
Oud 22 september 2015, 17:21   #57
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

@dpg. Dat is de schuld v d politiek. Niet v d gewone vlaming.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2015, 17:25   #58
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Geen lastige opmerkingen maken.
Oud 22 september 2015, 17:44   #59
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht

Die politiekers zitten daar omdat de Belgen hen verkozen hebben, en dat bleven doen en sommigen doen het nog steeds.
Oud 22 september 2015, 17:47   #60
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
da's naast de kwestie.
België is iss een gedrocht van een constructie en 30 jaar van immobilisme door PS heeft de Vlamingen geen goed gedaan, evenals de 18 decennia van achterstelling van Vlaanderen door Franstalig België.
Als je de socio-economische parameters Vlaanderen met de wereld vergelijkt, scoren we op bijna alle vlakken goed tot heel goed. Uiteraard zijn zwakke punten (vb ruimtelijke ordening).
Belgie kreeg de politiekers die de Belgen verkozen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be