![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had men geen miljard euro vrijgemaakt om die allemaal terug te sturen of volg ik dat even niet goed meer want ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Immigranten radeloos: te koud, te weinig slecht voedsel, te eentonig, te weinig geld... ze willen weg.
http://www.epochtimes.de/politik/wel...-a1275356.html 3/4 sind Männer und nur 2 von 100 sind Syrer |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik zie dat er een pak goedgeklede gelukzoekers bijzitten die het thuis blijkbaar bijzonder goed hadden, vermoedelijk met een resem huishulpslaafjes die van 's morgends tot 's avonds uigescholden werden tot hun grillen werden ingelost.
En nu doen ze dat dus hier ook met de sociale werk(st)ers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij die willen vertrekken , dat is op zich niet verboden , eenderwelke reden !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te warm, te koud, te weinig geld, slecht eten en nog steeds geen apartementen... De mogranten zijn het misbruik beu en willen terugkeren.
https://www.youtube.com/watch?v=Q_XHkgScOSY Let op het verschil tussen de echte Syrische vluchteling en de anderen. Na de oorlog wensen die terug naar Syrië te gaan. Die meerderheid uiteraard niet, want ze komen ook niet uit Syrië en ontsnappen niet aan een oorlog. Het zijn die anderen welken het voor de Syrische vluchtelingen en ons kapotmaken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De moslima met haar witte hoofddoek zegt in het filmpje dat de vier douche cabines vuil zijn.
Dan moeten ze de cabines schoonmaken, ze gebruiken toch de douches.Is ze daar te goed voor misschien? Ik moet thuis mijn badkamer ook opruimen en kuisen als ze vuil is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nu zowat half de wereld op pad is zien ze hun stukje van de taart kleiner worden. Niet te verhelpen, tot de EU de ongebreidelde immigratie stop zet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Check ook vanaf: https://youtu.be/Q_XHkgScOSY?t=1m8s Ik vind hen er niet echt zorgwekkend uitzien !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die dame zit daar in een kamp tussen Afrikanen, Aghanen en god weet wat nog meer. Ik zou die pummels snel snel buitenzetten. Express retour & doei. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga akkoord met het kaf van het koren te scheiden !!
De gehele politiek (ook rond dit thema) stinkt enorm , daarom , vertrouw geen politiekers !!!!
![]() |
![]() |