![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hem op mijn negeerlijst gezet. Hij doet maar, het is een zielig verhaal en ik geef toe ik heb er veel te lang in meegegaan. Hij zal nu wel idioot reageren , dat kan hij niet laten, maar soit , ik besteed er mijn energie niet meer aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Dat weet ik niet, maar ik zou in uw plaats heel voorzichtig zijn wanneer u een gratis helicopter-tochtje door rare snuiters wordt aangeboden...
Laatst gewijzigd door Another Jack : 24 januari 2016 om 15:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs Dutroux had fans.
Laatst gewijzigd door Bobke : 24 januari 2016 om 18:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach mensen niet zo negatief , met een paar kumbajaa's komt alles in orde.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#49 | |
Gouverneur
|
![]() De onderstaande video laat zien hoe gek sommige Noren zijn geworden.
Video: Noorse staatstelevisie bespot de organisatie “Refugees Welcome” als blindelings “tolerant” https://www.youtube.com/watch?v=Pmfs...ature=youtu.be Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die moeten groot fan zijn van asielzoekers of willen wel eens 'proeven' van zo een asielzoeker/zogezegde oorlogsvluchteling ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 januari 2016 om 09:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien waren het al 'tentsletjes'?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De eerlijkheid gebiedt mij in vraag te stellen waarom die invasie-figuren (asielzoekers,oorlogsvluchtelingen) allemaal op seksueel vlak zo dolgedraaid zijn.
Wat is het eerste dat ze hier eisen? Een internetverbinding al dan niet draadloos. Wat staat er op dat Internet buiten een massa seksueel getinte sites waar de kama sutra nog een 'puntje kan aan zuigen'. Kinderen/meisjes/vrouwen gehuld in kleding die vroeger alleen te zien was bij de 'meisjes van plezier'. Ook de prostitutie draait op volle toeren. Natuurlijk is er wel 1 groot verschil en dat is dat 'wij' al dat 'moois' aanschouwen maar er verder niet zomaar lukraak met onze poten of een ander instrument gaan aanzitten. Dat ligt bij die inwijkelingen enigszins anders dacht ik. Die denken dat elke vrouw vrij gebruik is. ![]() Ok, rare tekst van mijnentwege maar toch ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Nog een geluk dat de brave blanken zich ineens massaal zijn geen beginnen te gedragen:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...aar-2015.dhtml Kwestie van het gemiddelde te doen zakken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat volk verkracht en randt vrouwen aan als middel om terreur te zaaien, om zich als overwinnaar te gedragen. Enkel 'n verslagen volk laat z'n vrouwen verkrachten en zichzelf beroven, dat is oorlogsbuit; omstandig opgetekend in hun haatboek. Het wordt gebruikt om de tegenstander te kwetsen en uit te schakelen. Het wordt gebruikt om angst te zaaien en mensen weg te jagen. Het verkrachten is dus meer dan alleen een doel op zich. Het is ook een middel om andere doelen te bereiken. (Seksueel geweld is niet alleen gericht op vrouwen, maar ook op de eer van mannen: laten zien dat zij niet in staat zijn om hun vrouwen te beschermen).
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Bejaarde vrouw van 83 jaar bruut verkracht door 6 asielzoekers in Duitsland
De vluchtelingen zijn zich precies aan het amuseren...
![]() |
#59 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://www.rt.com/news/330697-swede...rom-stockholm/
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige machtige groepen zijn bang van een sterk en onafhankelijk Europa. Voor hen is culturele verdeling en overdragen van macht aan corporaties een manier om het continent te controleren. |
|
![]() |
![]() |